بازیگر نقش امیر در سریال گردن زنی : محمد امین شعرباف بازیگر متولد ۱۳۷۰ است این بازیگر در سریال قورباغه به شهرت و محبوبیت رسید. این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر امین شعرباف خواهیم پرداخت.در ادامه به بیوگرافی کامل تر به امین شعرباف بازیگر نقش امیر در سریال گردن زنی پرداخت.

امین شعرباف بازیگر نقش امیر در سریال گردن زنی کیست + بیوگرافی کامل امین شعرباف

محمد امین شعرباف بازیگر متولد ۱۳۷۰ است این بازیگر در سریال قورباغه به شهرت و محبوبیت رسید در واقع شروع فعالیت محمد امین شعرباف در بازیگری با تئاتر شروع شد تا این که در سال ۱۳۹۸ در نخستین تجربه بازی در مقابل دوربین در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش پرداخت. بعد از آن با بازی در سریال شریک جرم و نوبت لیلی یه شهرت بیشتری رسید. امین شعرباف نه تنها در بازیگری موفق است، بلکه علاقه و ذوق خاصی به شعر و ادبیات نیز دارد. او در کنار فعالیت های هنری خود گهگاهی برای دل خودش شعر نیز می سراید. برای مثال: زامبی هایی که در اطراف مانند
و اطرافی که طرف هیچ کس را نمی گیرد
کسانی که مانند هیچ کس نیستند
و خود کلمه هیچ، که برایمان زندگیست…

نقش امیر در سریال گردن زنی

او در این سریال به عنوان سرگرد و عشق سابق باران میباشد که پرونده قتل او را بعد از سال ها به دست آورده است.

در این سریال بازیگرانی چون رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، پوریا رحیمی‌سام ،کیسان دیباج،سمیرا حسن پور و…. بازی می کنند.

در خلاصه سریال نمایش خاانگی گردن زنی آمده سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود.

همسر امین شعرباف کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بازیگر نقش امیر در سریال گردن زنی

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir