مزایای لیزر موهای زائد

ما از کارآمدترین فناوری کاهش مو در جهان استفاده می کنیم تا بهترین نتایج را به شما ارائه دهیم.برخی از مزایای لیزر مو های زائد عبارتند از:

موثر ثابت شده است

لیزر موهای زائد به فولیکول های مو آسیب می رساند. فولیکول ها درست زیر پوست قرار دارند. آنها مسئول تولید تارهای جدید مو هستند. هنگامی که فولیکول ها از بین می روند، تولید مو از کار می افتد.

با فرورفته ها خداحافظی کنید.

از آنجایی که لیزر موهای زائد فولیکول را از بین می برد، موهای زائد را کاهش می دهد و به جلوگیری از تحریک کمک می کند. این به این دلیل است که لیزر موهای زائد مستقیماً به منبع مشکل می رود. ریشه یا فولیکول مو

مقرون به صرفه

در دراز مدت پول پس انداز می کنید! هنگامی که درمان های لیزر موهای زائد را انجام می دهید، نیاز به مقدار بی پایان تیغ، کرم موبر و قرار ملاقات های اپیلاسیون را از بین می برید. دفعات درمان لیزر موهای زائد شما پس از اولین نوبت ملاقات کاهش می یابد. لیزر موهای زائد از نظر مالی هوشمندتر است، زمان کمتری می برد و در مجموع نتایج ماندگارتری به شما می دهد.

وقت خود را پس بگیرید

بیایید صادق باشیم، اپیلاسیون و اصلاح زمان مناسبی در طول هفته می گیرد از داشتن یک چیز کمتر برای نگرانی لذت ببرید. لیزر موهای زائد به شما زمانی را که برای اصلاح یا اپیلاسیون می گذرانید، باز می گرداند. بدون لکه های مودار یا لکه، فقط ابریشمی صاف برای روزها، ماه ها و سال ها.

باید ها و نباید های لیزر مو های زائد

چه کسانی برای لیزر موهای زائد مناسب هستند؟

لیزر موهای زائد بهترین نتایج را برای افرادی با پوست روشن‌تر و موهای تیره‌تر به دست می‌آورد، با این حال فناوری لیزر و محصولات آماده‌سازی لیزر ما به ما امکان می‌دهند انواع پوست و مو را درمان کنیم. لیزر موهای زائد برای موهای بلوند، قرمز، خاکستری یا سفید مناسب نیست. تکنسین شما می تواند طی یک مشاوره رایگان موهای شما را ارزیابی کند.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

لیزرهای الکساندرایت که یک نور مادون نزدیک برای هدف قرار دادن رنگدانه در فولیکول مو تولید می کند، بدون اینکه به بافت پوست اطراف آسیب برساند. سپس این نور گرما را در فولیکول مو ایجاد می کند تا ارتباط بین فولیکول و منبع خون آن را قطع کند و موها را فقط در مرحله رشد فعال از بین ببرد

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

هیچ لیزری نمی تواند ادعا کند که 100٪ موهای زائد دائمی را حذف کرده است. با این حال، لیزر موهای زائد پزشکی تایید شده توسط وزارت بهداشت ، در بیشتر موارد، می توانند با کاهش 70 تا 90 درصدی رشد مو، به “کاهش” دائمی موها دست یابند.

این نتایج به فرد بستگی دارد و می تواند تحت تأثیر مواردی مانند نوع پوست، رنگ مو و هورمون ها باشد. کاهش دائمی موهای زائد ممکن است توسط همه مراجعان به دست نیاید، اکثریت قریب به اتفاق این مراجعان زنانی هستند که موهای صورتشان نازک است یا مشتریانی هستند که سطوح مختلفی از فعالیت هورمونی مانند بلوغ، بارداری یا یائسگی را تجربه می کنند.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

اکثر کلینیک ها و درمانگاه ها دستگاه کولینگ خنک کننده را برای مشتریان خود ارائه می دهند که برای خنک نگه داشتن سطح پوست طراحی شده اند تا حداکثر انرژی لیزر بتواند به ماده مورد نظر خود برسد. یک پیامد بسیار خوشحال کننده این سیستم های خنک کننده این است که مشتریان ما متوجه می شوند که به طور چشمگیری سطح راحتی آنها را در طول درمان بهبود می بخشد و تقریباً بدون درد است.

گزینه خنک کننده شامل دستگاه کولینگ است که جریان ثابتی از هوای سرد را در طول جلسه درمان ارائه می دهد و همچنین می تواند برای خنک کردن مناطق حساس نیز استفاده شود.

به چند جلسه درمان نیاز خواهم داشت؟

تعداد جلسات درمان ها می تواند متفاوت باشد، بسته به فرد می تواند تحت تاثیر نوع پوست، رنگ مو، داروها و هورمون ها باشد.

به طور کلی، یک دوره 8 تا 10 جلسه درمان برای دستیابی به مهمترین نتایج کاهش مو مورد نیاز است. تکنسین شما تعداد جلسات درمان های مورد نیاز شما را به عنوان بخشی از جلسه مشاوره رایگان و برنامه ریزی درمان توصیه می کند.

اگر سندرم تخمدان پلی کیستیک یا سایر اختلالات هورمونی داشته باشم، چه؟

به بیماران مبتلا به عدم تعادل هورمونی یا سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) توصیه می شود برای ارزیابی و درمان احتمالی پزشکی با متخصص غدد مشورت کنند. این مشتریان به دلیل شرایط پزشکی خود، بدنشان تمایل به رشد موهای زائد دارد و ممکن است متوجه شوند که برای دستیابی به نتایج بهینه، هم به درمان پزشکی و هم به لیزر مداوم نیاز دارند.

اگر دارو مصرف کنم چطور؟

برخی از داروها ممکن است دارای خواص رقیق کننده خون یا حساسیت به نور باشند که می تواند خطر یک واکنش نامطلوب را افزایش دهد، بنابراین مهم است که فهرست جامعی از هر دارو یا مکملی را که مصرف می کنید همراه داشته باشید تا قبل از درمان با تکنسین خود صحبت کنید.

از چه سنی می توانم لیزر موهای زائد را شروع کنم؟

درمان های لیزر موهای زائد را برای مراجعین بالای 18 سال توصیه می کنیم. این به این دلیل است که رشد مو به دلیل تغییر سطوح هورمونی به طور کامل رشد نکرده است. اگر زیر 18 سال دارید، لطفاً قبل از تماس با کلینیک لیزر با والدین یا قیم خود در مورد لیزر موهای زائد صحبت کنید زیرا آنها باید در جلسه مشاوره شما شرکت کنند و فرم رضایت نامه را امضا کنند.

باید ها و نباید های لیزر مو های زائد

قبل از لیزر مو های زائد باید چه کار ی انجام داد:

به خاطر داشته باشید که 24 ساعت قبل از جلسه لیزر خود، ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید.

(بدون اپیلاسیون، موچین، اپیلاسیون یا سفید کردن حداقل 4 هفته قبل، ما باید موها را پیدا کنیم)

2-4 هفته قبل پوست خود را در معرض آفتاب قرار ندهید و 4-6 هفته قبل از آفتاب سوختگی خودداری کنید.

سولاریوم و برنزه کردن پوست در آفتاب موجب سوختگی در لیزر مو های زائد می شود. همچنین آرایش، لوسیون، دئودورانت و کرم ها را پاک کنید.

1 هفته قبل از انجام میکرودرم ابریژن در ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

از 1 هفته قبل هیچ لایه برداری پوستی روی ناحیه صورت نگیرد.

2 هفته قبل از انجام میکرونیدلینگ در ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

بهترین دستگاه لیزر مو های زائد در ایران چیست؟

استفاده از دستگاه لیزر مو های زائد الکساندرایت نابلکس ساخت کره با قطعات آمریکایی

ویژگی های دستگاه:

یک طول موج منفرد و دقیق را به فولیکول هدف ساطع می کند

بهینه شده برای حداکثر جذب فولیکول

نتایج سریعتر به دست می آیند = تعداد جلسات لیزر کمتر

تکنسین های لیزر و پوست آموزش دیده و مجرب

کارشناسان ضخامت و تیرگی مو را برای نتایج مطلوب شناسایی می کنند

مدارک، تجربه و ایمنی در اولویت هستند

توصیه هایی برای مراقبت های قبل و بعد از لیزر

از آنجایی که لیزر به فولیکول‌های مو با رنگدانه‌های تیره جذب می‌شود، این به این معنی است که بهترین نتایج روی پوست‌های روشن به دست می‌آید. لیزر طول موج دقیق تری را با تضاد بین پوست و مو مشخص می کند، به این معنی که نتایج ممکن است روی موهای بلوند یا خاکستری موثر نباشد.

برای لیزر موهای زائد از چه لیزری استفاده می کنید؟

ما با استفاده از دستگاه لیزر مو های زائد الکساندرایت نابلکس که موثرترین لیزرهای جهان برای رفع موهای زائد هستند، رضایت کامل مشتریان خود را تضمین می کنیم. درمان ها سریع، راحت و موثر هستند.

چگونه از ناحیه بعد از درمان مراقبت کنم؟

تا 48 ساعت پس از درمان از فعالیت بدنی زیاد، دوش آب گرم، استخر و سونا خودداری کنید.

هنگام درمان زیر بغل، دئودورانت نباید تا 12 ساعت پس از درمان استفاده شود.

باید ها و نباید های لیزر مو های زائد

چرا بهترین کلینیک لیزر را انتخاب کنید؟

فناوری و تخصص پیشرفته

ایمنی و اثربخشی در کلینیک لیزرمو های زائد پارسی از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه های آموزشی دقیق ما تضمین می کند که هر اپراتور در آخرین تکنیک های لیزر موهای زائد مهارت دارد. این تعهد به تعالی یک تجربه درمانی راحت و موفق را برای مشتریان ما تضمین می کند. فن آوری پیشرفته ما شامل سیستم های خنک کننده است که راحتی را در طول درمان افزایش می دهد، هر گونه ناراحتی احتمالی را کاهش می دهد و ایمنی پوست اطراف را تضمین می کند.

با کلینیک های لیزر برتر شروع کنید

آیا آماده هستید که مزایای لیزر موهای زائد را تجربه کنید؟ یک مشاوره رایگان داخل کلینیک یا تلفنی رزرو کنید و به هزاران مشتری راضی بپیوندید که با خدمات تخصصی در درمانگاه لیزر مو های زائد پارسی زندگی خود را متحول کرده اند.

source

توسط salamathyper.ir