سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور خواست که تعرفه پرستاری و درآمدهای نیمه اول مهرماه دانشگاه‌های علوم پزشکی را واریز و آن را موکول به تصویب بودجه تفصیلی نکنند.

به گزارش ساعت سلامت، سلمان اسحاقی با انتقاد از تعلل در پرداخت تعرفه پرستاری، گفت: علیرغم واریز تعرفه‌های پرستاری توسط سازمان بیمه سلامت به حساب دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین واریز درآمدهای نیمه اول مهرماه دانشگاه ها به حساب خزانه‌داری کل کشور، خزانه داری به دلیل عدم تصویب بودجه تفصیلی دانشگاه‌ها، درآمد بیمارستان‌ها را به حساب دانشگاه‌ها واریز نمی‌کند.

وی افزود: هر چند از ابتدای سال تاکنون جلسات بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت برای تایید بودجه تفصیلی برگزار شده اما همچنان جلسه هیات امنا برای تصویب بودجه تشکیل نشده در حالی که تصویب بودجه نیازمند برگزاری این جلسه است.

این نماینده مجلس واریز تعرفه پرستاری و درآمد نیمه اول مهرماه دانشگاه‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور را با توجه به در پیش بودن روز پرستار برای ایجاد رضایتمندی پرستاران امری ضروری و الزامی دانست.

source

توسط salamathyper.ir