آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ آلودگی هوا و بارندگی شدید در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه به بارندگی شدید و سیل در برخی شهرها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ نیست.به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ آلودگی هوا یا وزش باد و باران و سیل و در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ (بارندگی و سیل)

جزئیات تعطیلی مدارس یکشنبه ۸ مهر ماه و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ مشخص شد تعطیلی مدارس اصفهان، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت بارندگی و آلودگی هوا و بارندگی از حرف تازه پیگیری کنید

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 8 مهر 1403 (بارندگی و سیل)

ایا یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی‌مدارس فردا یکشنبه ( ۸ مهر ۱۴۰۳) صادر نشده با توجه به شرایط آب هوایی فعلی در کشور خبرهای جدید تا دقایقی دیگر از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تعطیلی مدارس در شرایط خاص و بحرانی و همچنین اعلام عزای عمومی توسط دولت انجام می شود که تا کنون خبری مبنی بر عزای عمومی و تعطیلی مدارس و ادارات تهران اعلام نشده است. به محض اعلام خبر فوری سایت حرف تازه منتشر می کند.

اطلاعیه هواشناسی

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و رعد و برق تهران و ۱۷ استان دیگر کشور را در بر می گیرد. فردا (یکشنبه) در استان های خراسان رضوی و جنوبی، استان های ساحلی خزر، برخی نقاط استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، مرکزی و جنوب کرمان، دوشنبه در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و مازندران و سه شنبه و چهارشنبه در شمال غرب کشور بارش پیش بینی می شود.

شنبه و یکشنبه کاهش محسوس دما در استان های واقع در نیمه شمالی کشور به ویژه در استان های ساحلی خزر، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی و زنجان رخ خواهد داد.

در استان های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، برخی نقاط استان های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شمال و شرق آذربایجان شرقی و شرق کردستان، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات مرکزی البرز بارش برف پیش بینی می شود.

شدت بارش در این روز در گیلان، مازندران، گلستان و شمال استان های قزوین، البرز، تهران و ارتفاعات مرکزی البرز است.

source

توسط salamathyper.ir