استایل زنانه با پافر : بهترین استایلی که بانوان برای پاییز می توانند بزنند پوشیدن پافر هست. در ادامه حرف تازه راهنمای استایل با پافر را برایتان آماده کرده است. همراه ما باشید.

استایل زنانه و دخترانه با پافر + راهنمای خرید پافر در پاییز و زمستان

استایل زنانه و دخترانه با پافر + راهنمای خرید پافر در پاییز و زمستان

با پافر چه شلواری بپوشیم :

شلوار جین

یکی از ست‌های جذابی که می‌توانید با پافر داشته باشید استفاده از انواع شلوارهای جین است. پافرها جزء لباس‌های غیررسمی محسوب می‌شوند؛ در نتیجه با شلوار جین تناسب خوبی دارند. اگر به‌دنبال ست‌های راحت و اسپرت هستید می‌توانید از انواع شلوار جین در کنار پافر استفاده کنید. این ترکیب را می‌توانید با استفاده از شومیزهای یک‌دست جذاب‌تر کنید.

شلوارهای جذب

شما می‌توانید پافر خود را با انواع مختلفی از شلوارهای جذب ست کنید‌ این دسته از شلوارها که حالت کشی و اندامی دارند برای یک استایل شیک و استفاده روزمره بسیار مناسب هستند. پافرها به‌علت حجم زیادشان در کنار شلوارهای جذب که حالتی ساده دارند به‌سادگی هماهنگ می‌شوند. شما می‌توانید در کنار پافر و شلوار لگ خود از نیم‌بوت‌ها و انواع چکمه‌های بلند و حتی کفش‌های اسپرت استفاده کنید.

شلوار اسلش

شما می‌توانید انواع شلوارهای اسلش و یا جاگر را با انواع مختلف پافر ست کنید. این یک استایل ساده و خودمانی محسوب می‌شود که برای پیاده‌روی و استفاده روزمره، بسیار راحت است. استفاده از یک هودی در کنار نیم‌بوت یا یک کتانی استایل‌ شما را کامل می‌کند. این مدل شلوار در کنار پافرهای بدون آستین جذابیت بیشتری دارد.

شلوار مام‌ استایل

یکی از شلوارهای محبوب در بین دختران و خانم‌ها مدل مام‌استایل است که در کنار انواع پافر جذابیت بالایی دارد. از آنجایی که در استایل زمستانی از نیم‌بوت‌ها استفاده می‌شود بهتر است مام‌استایل شما کمی کوتاه‌تر باشد. شما می‌توانید در کنار پافر و شلوار مام‌استایل خود از انواع بافت پاییزی و زمستانی استفاده کنید و یک ست منحصربه‌فرد بسازید.

استایل زنانه با پافر

ست هودی با پافر

هودی یک لباس بسیار محبوب می باشد که پوشیدن آن محدودیت سنی ندارد. هودی یک استایل راحت و آزاد به همراه شلوار جین برای شما ایجاد می کند. البته اگر شلوار جین شما، بگ باشد بیشتر به شما در ایجاد یک استایل لش و کاملا آزاد کمک خواهد کرد. هنگام استفاده از هودی برای ست با پافر شما می توانید در صورت دلخواه کلاه پافر را بردارید و از کلاه هودی برای بیرون انداختن از پافر خود استفاده کنید.

ست هودی با پافر

با پافر چی بپوشیم

ست پافر با شلوار

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir