بافت میانی پوست همیشه در تلاش است تا رطوبت را به قسمت سطحی آن برساند. این رطوبت ممکن است بر اثر عوامل مختلف از بین برود که استفاده از مرطوب کننده‌ها از این پروسه جلوگیری می‌کند. کرم مرطوب کننده نه تنها در تعادل میزان چربی و حفظ رطوبت پوست نقش موثری دارد، بلکه در مواقعی باعث جوان‌سازی پوست، درمان خشکی، جلوگیری از ایجاد جوش و… هم خواهد شد؛ بنابراین وجود آن در میز آرایشی همه افراد لازم و ضروری است. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی تخصصی چند برند خارجی معتبر بپردازیم که مرطوب‌کننده‌های تولید آن‌ها با فروش بسیار بالایی روبه‌رو بوده‌اند.

کدام برند خارجی مرطوب کننده بهتر است؟

برای معرفی برندهای خارجی مرطوب کننده به سراغ آن‌هایی رفتیم که کاربران بیشتری از محصولاتشان راضی بوده‌اند. با داشتن اطلاعات کافی درباره این تولیدکننده‌ها و مقایسه‌ آن‌ها با یکدیگر درنهایت می‌توانید تصمیم درستی برای خرید محصولات مورد نظر خود بگیرید:

برند ایباگ EBUG

محصولات ایباگ در کشور چین تولید می‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کرم‌های مرطوب کننده این برند به‌طور موثر روی پوست صورت اثر می‌گذارند و با استفاده از فرمولاسیون‌های سنتی و تکنولوژی‌های جدید تولید می‌شوند.

 

ایباگ در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین‌ برندها در دنیا محسوب می‌شود و محصولات آن توجه مشتریان را هم در بازارهای داخلی و هم بین‌المللی جلب کرده‌اند.

برند سیمپل Simple

از ویژگی‌های برجسته برند سیمپل می‌توانیم به کیفیت بالای محصولات آن نسبت به بسیاری از برندهای اروپایی اشاره کنیم که این موضوع از سوی مشتریان کاملا تایید شده است.

 

فرمولاسیون محصولات این برند به‌گونه‌ای است که به‌طور کاملا طبیعی و بدون هیچ اثری، پوست صورت شما را پوشش می‌دهند و حتی افرادی هم که پوست حساسی دارند، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. نکته قابل توجه بعدی در مرطوب‌کننده‌های سیمپل، رایحه‌ آن‌هاست که به دلیل استفاده از ترکیبات طبیعی ایجاد شده است.

برند کوز ار کس Cos RX

هدف این برند کره‌ای از همان ابتدای فعالیتش، ارائه بهترین راه‌حل‌ها برای مشکلات پوستی بوده است. این تولیدکننده محصولاتش را با تمرکز روی نیازهای خاص پوست و استفاده از نوآوری‌های منحصربه‌فرد به بازار عرضه می‌کند.

در حال حاضر تولیدات COSRX به بیش از ۱۴۶ کشور صادر می‌شوند؛ البته به دلیل محبوبیت زیاد با نمونه‌های تقلبی این محصولات هم روبه‌رو هستیم. بنابراین، حتما انواع کرم مرطوب کننده کوزارکس را از نمایندگی‌های رسمی یا آنلاین‌شاپ‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

برند وامپی Vampy

وامپی برندی قدیمی و شناخته‌شده مربوط به پیش از جنگ جهانی اول است. این برند در ابتدا در یکی از روستاهای هلند به تولید محصولات مراقبت از پوست و مو مشغول بود؛ اما پس از مدتی کاملا فعالیت خود را قطع کرد. وامپی پس از چند سال، دوباره تولیدات خود را از سر گرفت و محصولاتش را به بازار ارائه داد.

 

نکته قابل توجه درباره محصولات وامپی، استفاده از گیاهی خاص به نام «وامپی» است که همیشه‌ سبز و کاملا معطر است. این گیاه، بومی جنوب‌شرقی آسیاست و خواص درمانی دارد.

برند نیتروژنا Neutrogena

برند نیتروژنا فعالیت خود را در سال 1930 در لس‌آنجلس آمریکا آغاز کرد و از همان زمان تاکنون محصولاتش طرفداران خاص خود را دارند. تولیدات این برند در حال حاضر به کشورهای مختلف مانند آلمان، فرانسه و انگلیس صادر می‌شوند و از فرمول‌های تخصصی و کیفیت عالی برخوردارند.

 

محصولات نیتروژنا دارای بافت سبک، جذب سریع و اثرگذاری فوری هستند و در عین‌حال قیمت مناسبی دارند. در تولید کرم‌های مرطوب‌کننده آن هم از ترکیبات گیاهی و شیمیایی غیرمضر و غیرحساسیت‌زا استفاده شده است که نه تنها سلامت پوست را حفظ می‌کنند، بلکه از آسیب آن نیز جلوگیری خواهند کرد.

برند ویلی کر WilliCare

برند ویلی‌کر فعالیت خود را با تمرکز روی تولید محصولات مراقبت از پوست آغاز کرد. این برند همواره در تلاش بوده است تا محصولات باکیفیت و درجه یک را تولید کند و در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است.

مهم‌ترین ویژگی محصولات این برند، مواد اولیه عالی است که برای ساخت آن‌ها به‌کار رفته و تنها پس از یک‌بار استفاده می‌توانید اثراتش را روی پوست خود ببینید. قیمت مناسب محصولات نیز به محبوبیت این برند کمک کرده است.

برند کیو وی QV

کیووی از برندهای معتبر استرالیایی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. این برند فعالیت خود را با تولید روغن‌های مراقبت از پوست آغاز کرد و از همان ابتدا نیز محصولاتش با فروش بالایی روبه‌رو شدند.

 

محصولات برند کیووی فاقد صابون، عطر و مواد محرک دیگر هستند و استفاده مداوم از آن‌ها به بهبود و بازسازی طبیعی پوست کمک می‌کند. محصولات این برند تمام رده‌های سنی بزرگسالان و کودکان را پوشش می‌دهند.

خرید انواع مرطوب کننده خارجی از دیجی کالا

از آنجایی که نمونه‌های تقلبی محصولات خارجی در بازار زیاد هستند، توصیه می‌شود که فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که از اصالت و کیفیت کالاهای آن مطمئن باشید. دیجی کالا مجموعه‌ای بزرگ از این محصولات را در خود جای داده است و هرکسی با توجه به نیاز خود می‌تواند مدل و برندی مناسب را از بین آن‌ها انتخاب کند. در این فروشگاه، مشخصات مربوط به هر کالا به شکل اختصاصی در صفحه مخصوص آن درج شده است تا کار خرید را برایتان آسان‌تر کند.

در زمان سرماخوردگی، استفاده از مرطوب‌کننده‌ها می‌تواند به کاهش خشکی پوست و ناراحتی ناشی از آن کمک کند. سرماخوردگی معمولاً باعث خشکی بینی و پوست اطراف آن می‌شود که استفاده از مرطوب‌کننده مناسب به حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از تحریک آن کمک می‌کند. همچنین، مرطوب‌کننده‌های حاوی مواد آرام‌بخش مانند آلوئه‌ورا یا بابونه می‌توانند تسکین‌دهنده باشند و التهاب ناشی از سرماخوردگی را کاهش دهند.

خلاصه: مرطوب‌کننده‌ها در زمان سرماخوردگی به جلوگیری از خشکی پوست و کاهش التهاب کمک می‌کنند.

اگر شما هم از کرم مرطوب کننده خارجی خاصی استفاده کرده‌اید و از نتیجه آن راضی هستید، نام برند تولیدکننده آن را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط salamathyper.ir