مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی گفت: شرکتهای دانش بنیان می‌توانند در نمایشگاه تجهیزات پرستاری برای دریافت وام 4 میلیارد تومانی اقدام کنند.

به گزارش ساعت سلامت، حسین سلمانی افزود: این وام با توجه به نیاز شرکت‌های دانش بنیان برای نمونه‌سازی یا سرمایه در گردش این شرکتها و بر اساس قوانین صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می شود و در صورت ارائه معرفینامه از سوی سازمان نظام پرستاری این وام با تسهیلات ویژه به شرکتهای فعال در حوزه تولید تجهیزات مرتبط با حوزه پرستاری پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین شرکتهای فن آور در حوزه تولید تجهیزات مرتبط با حوزه پرستاری می توانند با ارائه معرفینامه از سازمان نظام پرستاری یک میلیارد تومان وام را به صورت تسهیل شده دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی گفت: بازپرداخت این وام 18 ماهه یا 24 ماهه است و در صورت تکمیل مدارک، متقاضیان با ارائه معرفینامه می توانند ظرف دو هفته این وام را دریافت کنند.

سلمانی ادامه داد: محدودیتی برای تعداد شرکتهای متقاضی این وام ها وجود ندارد و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی می تواند این تسهیلات را به همه شرکتهای حاضر در اولین نمایشگاه تجهیزات پرستاری و مراقبت از بیماران و سالمندان و شرکتهای دارای معرفینامه سازمان نظام پرستاری ارائه کند.

اولین نمایشگاه تجهیزات مراقبت‌های پرستاری و مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان در ایران با عنوان NURSING CAREX همزمان با هفته پرستار ۱۵ تا ۱۸ آبان با همکاری سازمان نظام پرستاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

source

توسط salamathyper.ir