بهترین حرکات ورزشی برای کوچک کردن سینه در خانه برای زنان و مردان

اندازه سینه می‌تواند تأثیر زیادی بر احساس زنان نسبت به بدن خود داشته باشد. ورزش‌های مختلف می‌تواند به کاهش سایز سینه کمک کند و اندام متناسب‌تری به شما بدهد. در ادامه، ما ۵ تمرین آسان را مورد بحث قرار می‌دهیم که می‌توانید برای کاهش ایمن و موثر سایز سینه انجام دهید.

شایان ذکر است که کاهش چربی در یک ناحیه خاص ممکن نیست، به این معنی که هیچ ورزش یا راهی برای هدف قرار دادن کاهش چربی در نواحی خاص بدن وجود ندارد، در عوض، شما باید از یک رویکرد کلی استفاده کنید که ترکیبی از تغییرات رژیم غذایی و همچنین فعالیت بدنی برای کاهش وزن موثر باشد.

گفته می‌شود، برخی تمرینات ممکن است برای هدف قرار دادن خاص عضلات قفسه سینه مفید باشند.

بنابراین اگر به دنبال راه‌های ایمن و مؤثر برای کوچک کردن سینه هستید، این مقاله شما را تحت پوشش قرار داده است.

مشکلات مرتبط با بزرگی سینه

بزرگی سینه می‌تواند برای برخی از خانم‌ها آزاردهنده باشد. لباس ممکن است در ناحیه قفسه سینه خیلی تنگ به نظر برسد و کمردرد بسیار شایع است. در واقع، طبق یک مطالعه، زنانی که جراحی کوچک کردن سینه انجام داده‌اند، کیفیت زندگی خود را بهبود می‌بخشند. این نشان می‌دهد که اندازه سینه بزرگتر می‌تواند باعث مشکلات جسمی و همچنین عاطفی مختلف شود. بنابراین بهتر است برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی به لیست بهترین دکتر متخصص جراح سینه و پستان در تهران مراجعه کنید.

سایر مشکلات مربوط به سینه‌های بزرگ عبارتند از: مشکلات ستون فقرات به دلیل وضعیت نامناسب بدن ناشی از حمل وزن اضافی در اطراف قفسه سینه و حتی مشکلات تنفسی.

به خاطر داشته باشید که اضافه وزن نیز ممکن است به این مسائل کمک کند – بنابراین اگر می‌خواهید اندازه سینه خود را با خیال راحت کاهش دهید، رژیم غذایی و ورزش کلیدی هستند.

چگونه ورزش می‌تواند کمک کند؟

ورزش می‌تواند با هدف قرار دادن عضلات سینه از طریق تمرینات قدرتی به کاهش سایز سینه کمک کند. هنگامی که با یک رژیم غذایی سالم و عادات سبک زندگی همراه باشد، ورزش می‌تواند راهی عالی برای کاهش وزن در ناحیه سینه باشد. از نظر علمی ثابت شده است که فعالیت بدنی منظم هم با تصویر مثبت بدن و هم با کاهش اندازه سینه مرتبط است.

علاوه بر این، فقط ۳۰ دقیقه در روز (حداقل ۳ بار در هفته) برای تأثیرگذاری کافی است، بنابراین حتی اگر فقط برای تمرینات سریع ۱۵ دقیقه‌ای زمان داشته باشید، باز هم از مزایایی برخوردار خواهید بود.

و وقتی نوبت به کاهش سایز سینه به‌ویژه با ورزش می‌رسد، فقط روی کاردیو مانند دویدن تمرکز نکنید. تمرینات عضله‌سازی را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا بتوانید تمرینات هدفمندتری را انجام دهید که در طول زمان نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

۵ ورزش کوچک کردن سینه

10MPHowto1.jpg

۱. پوش آپ یا شنای سوئدی

‌پوش آپ یکی از موثرترین تمرینات برای کاهش سایز سینه و تقویت عضلات سینه است. برای انجام شنای سوئدی، به صورت روی زمین دراز بکشید و دستان خود را به اندازه عرض شانه باز کنید. به آرامی بدن خود را پایین بیاورید تا قفسه سینه تقریباً زمین را لمس کند سپس با صاف کردن بازوها به سمت بالا برگردید. برای بهترین نتیجه، این کار را ۱۰ بار در ست‌های ۳ یا ۵ تایی و در مجموع ۳۰ یا ۵۰ بار انجام دهید.

2. پرس سینه

پرس سینه با تقویت بافت عضلانی زیرین در ناحیه قفسه سینه و ناحیه بالای کمر، اندازه سینه را کاهش می‌دهد. می‌توانید پرس سینه را با دمبل یا هالتر کامل کنید، هر کدام که در دسترس شما باشد.

با دراز کشیدن روی یک تشک ورزشی با وزنه‌، شروع کنید، سپس بالا ببرید و با حرکت آهسته برگردید تا نتایج بهینه به دست آید. ۳ ست را با ۱۰ تکرار برای حداکثر کاهش سایز سینه در طول زمان انجام دهید.

flexiones-de-brazos-de-pie-apoyados-en-la-pared-init-pos-8378.png

3. شنا با دیوار

اگر به دلیل ناتوانی‌های جسمی یا کمبود فضای مناسب قادر به انجام تمرینات فشاری نیستید، شنا با دیوار جایگزین مناسبی برای کاهش سایز سینه در خانه است.

حدود دو فوت دورتر از یک دیوار محکم بایستید و کف دست‌ها را صاف روی آن قرار دهید و به آرامی دست‌های خود را به سمت بیرون دراز کنید در حالی که تا حد امکان به دیوار تکیه کرده‌اید تا زمانی که در ناحیه قفسه سینه‌تان احساس کشیدگی کنید و دوباره به آرامی به سمت موقعیت شروع رها کنید. هر روز سه ست ۱۵ تکراری برای تغییرات قابل مشاهده پس از چند هفته تمرین مداوم انجام دهید.

Reverse_Dip_-_Cover_-_shutterstock_426808345_1000x.jpg

4. دیپ معکوس

این تمرین در خانه به هدف قرار دادن نواحی اضافی در بافت پوستی اطراف سینه‌ها مانند عضلات مورب کمک می‌کند که اگر می‌خواهید بدون جراحی ظاهر راهکاری برای لاغری سینه را امتحان کنید، اغلب به توجه بیشتری نیاز دارند.

با ایستادن رو به رو از صندلی محکمی که در مقابل دیوار قرار گرفته است شروع کنید و دستان خود را به سمت لبه آن دراز کنید، سپس آرنج‌های خود را کمی خم کنید در حالی که خود را به سمت پایین فرو ببرید، در حالی که پاهای خود را محکم روی زمین قرار دهید و در حین بلند کردن کمی به سمت بالا خم شوید. حرکات را بدون توقف برای حداقل سه ست شامل ۱۲ تکرار در هر جلسه انجام دهید.

۵. تمرینات پلانک

پلانک به ویژه هنگامی که به دنبال کاهش سایز سینه هستند مفید هستند زیرا آن‌ها عضلات اطراف ناحیه را تحریک می‌کنند و همچنین برای تمام گروه‌های اصلی واقع در سرتاسر تنه کار می‌کنند.

با قرار گرفتن در وضعیت پلانک شروع کنید (بازوها به طور کامل دراز کرده و زانوها را جمع کنید به طوری که فقط انگشتان پا روی زمین قرار گیرند). این وضعیت را تا جایی که ممکن است حفظ کنید، سپس قبل از تکرار چندین بار در طول همان جلسه، استراحت کنید، اگر می‌خواهید تغییرات سریع قابل مشاهده باشد، حداقل ۳ راند شامل ۲۵ ثانیه هر ست را حداقل ۳ بار در هفته انجام دهید.

جمع‌بندی

مهم است که به خاطر داشته باشید که هر برنامه ورزشی و/یا رژیم غذایی باید با خیال راحت انجام شود تا بهترین و موثرترین نتایج را به دست آورید. با این حال، پیروی از تمرینات مورد بحث و همچنین ایجاد تغییرات کلی در شیوه زندگی می‌تواند به سرعت بخشیدن به کار کمک کند. اگر هم قصد انجام جراحی دارید، بهتر است تحقیقات لازم را برای انتخاب جراح مناسب انجام دهید. دکتر خوبه، مرجعی است که می‌توانید برای بررسی‌های بیشتر درباره بهترین پزشکان و جراحان به آن مراجعه کنید.

منبع : سایت معرفی پزشکان دکتر خوبه

source

توسط salamathyper.ir