رپورتاژ

بهترین جراحان چاقی در ایران افرادی هستند که دوره های لازم برای جراحی های چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته را گذرانده اند. ما جراحان توانمند بسیاری در کشورمان داریم. اما راه هایی برای یافتن بهترین جراح چاقی وجود دارد که در این نوشته به آن اشاره خواهد شد. اما همواره باید به یاد داشت هیچ پزشک و جراحی نمی تواند خود را به عنوان بهترین معرفی کند و این لیست تنها تعدادی مثال از جراحانی است که از نظر مردم بهترین بوده اند. با تحقیقات لازم می توانید بهترین جراح را برای خود انتخاب کنید اما قطعا به افرادی که در این لیست 5 نفره ذکر شده است با خیال راحت می توانید اعتماد کنید.

بهترین جراحان چاقی در ایران چه ویژگی هایی دارند.

اینکه لیستی تهیه شود که بیان شود کسی بهترین جراح چاقی در ایران است بصورت کلی نمیتواند کامل یا صحیح باشد. جراحان خوب بسیاری در کشور هستند اما جراحی های حساس و بسیار مهم چاقی مانند عمل اسلیو معده و بای پس، نیازمند دانش و تجربه زیادی است‌.

جراحان چاقی که در این لیست به عنوان بهترین جراحان چاقی در ایران نام برده شده اند همگی دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و متابولیک هستند. فارغ از داشتن مدرک فوق تخصصی این جراحان با فراهم آوردن تیم های موفق جراحی هوانستهداند عوارض جراحی های چاقی را به حد اقل ممکن برسانند. تمامی این افراد مورد تایید انجمن جراحان درون بین ایران بوده و همگی عضو فدراسیون بین المللی جراحان چاقی و متابولیک (IFSO) هستند.

قطعا داشتن دانش و مهارت در این افراد ویژگی است که باید به آن ها توجه کنید. بهترین جراحان چاقی می توانند مدرک فلوشییپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی داشته باشند.

پاسخگویی و پیگیری بیمارانی که عمهای بای پس یا اسلیو شده اند، اهمیتی کمتر از خود عمل جراحی ندارد. بنابر این علاوه بر دانش و مهارت جراح باید بتواند بیمار را پیگیری و همراهی کرده تا به نتیجه دلخواه برساند.

لیست بهترین جراحان چاقی ایران:

باید گفت که به هیج عنوان برای انتخاب بهترین جراح برای عمل اسلیو معده و انواع بای پس نمی توان تنها به این لیست اشاره کرد اما افرادی که در این لیست قرار دارند در نظر بسیاری از مردم به عنوان بهترین جراحان چاقی در ایران نامیده شده اند. البته میزان رضایت از این جراحان بسیار بالا بوده که عامل موثری برای انتخاب این این افراد به عنوان بهترین ها بوده است. به هیچ عنوان نمی توان گفت که تنها افراد موجود در این لیست بهترین ها هستند. اما شما به جراحانی که در این لیست نام آن ها آورده شده با خیال راحت و آسوده می توانید اعتماد کنید.

دکتر عبد الحسین پازوکی
دکتر عبد الحسین پازوکی

1-دکتر عبدالحسین پازوکی

دکتر عبدالحسین پازوکی از فلوشیپ های لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی(فلوشیپ جراحی های درون بین) پر شهر تهران هستند. ایشان از پیش کسوتان این رشته بوده که سالها در زمینه جراحی های چاقی و متابولیک موفق فعالیت داشته اند‌. اخلاق مداری و مهارت زیاد در عمل های جراحی از ویژگی های دکتر پازوکی است. دکتر پازوکه طبق نظر بیمارانشان و بسیاری از افراد از بهترین جراحان چاقی در ایران هستند که در شهر تهران فعالیت دارند. تجربه بالا و مهارت ایشان همواره میتواند امید بخش مراجعین ایشان باشد.

آدرس مطب:

تهران، خیابان توانیر، بعد از تقاطع همت، کوچه گیتا، خیابان آرمان، پلاک ۲/۱

صفحه اصلی

دکتر علیرضا خلج
دکتر علیرضا خلج

3-دکتر علیرضا خلج

دکتر خلج جزو فلوشیپ های لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی هستند که سالیان سال به عنوان پیش کسوت در این رشته فعالیت داشته. ایشان سالها در شهر تهران به انجام جراحی های فوق تخصصی چاقی مانند اسلیو معده و انواع بای پس معده مشغول بوده و تیمی بسیار منسجم فراهم نموده اند. به راحتی می توانید با خیال راحت برای جراحی های چاقی و متابولیک به ایشان اعتماد کنید. قطعا دکتر خلج از بهترین جراحان چاقی در ایران و تهران هستند.

آدرس:

شریعتی – بالاتر از میرداماد – کوچه منظرنژاد – پلاک 49 – طبقه 2

دکتر فربد امامی یگانه
دکتر فربد امامی یگانه

4-دکتر فربد امامی یگانه

دکترفربد امامی یگانه فلوشیپ جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفه هستند که سالها در شهر تهران فعالیت دارند. دکتر امامی هیچ گاه ادعای بهترین بودن نداشته اند اما در نظرتمام بیمارانی که ایشان تحت عمل های جراحی چاقی قرار گرفته اند ایشان را به عنوان یکی از بهترین جراحان چاقی در ایران نامیده اند. افرادی که توسط ایشان تحت عمل اسلیو معده یا بای پس معده قرار گرفته اند از پیگیری های بسیار زیاد ایشان و تیمشان ابراز رضایت داشتند. ایشان از جراحانی است که هزاران هزار جراحی موفق اسلیو و بای پس معده را در کارنامه کاری خود ثبت نموده است. رضایت بسیار بالای بیماران و درصد بالای موفقیت های جراحی با عوارض بسیار کم موجب شد ایشان در لیست بهترین جراحان چاقی ایران قرار بگیرند. دکتر امامی یگانه همواره با ایجاد تیمی بسیار قوی تمام تلاش خود را برای بیمار محوری و پاسخگو بدن به بیماران انجام داده اند. درنتیجه یکی از گزینه های شما برای انتخاب بهترین جراح چاقی در ایران می تواند دکتر امامی یگانه باشد. وی عضو انجمن جراحان درون بین ایران، فدراسیون بین المللی جراحان چاقی و متابولیک (IFSO) و عضو انجمن جراحان چاقی و متابولیک آمریکا (ASMBS) می باشد.

آدرس:

تهران-خیابان شریعتی- نرسیده به خیابان شهید وحید دستگردی(ظفر)-کوچه دفتری شرقی- پلاک ۸-طبقه ۵-واحد ۹-زنگ

۱۱۲

تماس:

۰۹۱۲۸۹۰۷۰۲۶

۰۹۰۳۶۳۴۱۲۴۱

وبسایت:

https://dremami.org

دکتر علی جنگجو
دکتر علی جنگجو

5-دکتر علی جنگجو

دکتر علی جنگجو از جراحان متبحر چاقی هستند که در شهر مشهد فعالیت دارند. ایشان بسیتر اخلاق مدارد بوده و رضایت بیماران ایشان موجب شد تا در این مقاله در ایست بهترین جراحان چاقی در ایران قرار بگیرند. بنابراین اگر قراراست در شهر مشهد جراحی چاقی انجام دهید به راحتی می توانید به دکتر جنگجو اعتماد کنید. وی فلوشیپ فوق تخصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته دارد. مهارت بسیار بالای ایشان در جراحی های لاپاراسکوپی پیشرفته ایشان را در زمره بهترین جراحان چاقی ایران در دید مردم قرار داده است. به همین دلیل قطعا میت وانید با خیال راحت ایشان را انتهاب کنید.

آدرس:

مشهد – خیابان رازی غربی – نبش رازی غربی 10 (روبروی هتل فرهنگ و هنر) – ساختمان پزشکان سینا طبقه دوم

https://drjangjoo.ir/

 

 

دکتر فولاد اقبالی
دکتر فولاد اقبالی

5-دکتر فولاد اقبالی

دکتر فولاد اقبالی جراحی بسیار ماهر و با خلاق و توانمند هستند که در شهر تهران فعالیت داشته. ایشان با توجه به گذراندن دوره فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته شما می توانید به ایشان با خیال راحت اعتماد کنید. دکتر اقبالی قطعا یکی از بهترین جراحان چاقی در ایران هستند.

آدرس:

تهران، بیمارستان مهراد

به خاطر داشته باشیم این لیست تنها یک راهنمایی است در نهایت هر فردی خودش باید بررسی های لازم برای آنکه پزشک مورد اعتماد خود را پیدا کند انجام دهد.

source

توسط salamathyper.ir