بیوگرافی پونه عاشورپور بازیگر + زندگی شخصی و آثار پونه عاشورپور

بیوگرافی پونه عاشورپور

پونه عاشورپور : ایشان زاده دهه ۶۰ اهل بروجد بازیگر سینما،تلوزیون و تئاتر هست. در ادامه به معرفی و بیوگرافی این بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی پونه عاشورپور بازیگر + زندگی شخصی و آثار پونه عاشورپور

سوابق هنری

این هنرمند که در آبادان زندگی می کرد به دلیل علاقه به بازیگری به تهران آمد و پونه عاشورپور فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و با بازی در اجرای های مختلف مانند نمایش های «دروغ»، «شک» و «اولد سیبروک» توانست به دنیای سینما و تلوزیون وارد شود و به عنوان اولین تجربه خود چاوی دوربین در فیلم بخارست ایفای نقش کرد و به شهرت رسید. بعد از آن هم توانست در دیگر آثار سینمایی و تلوزیونی بازی کند. حالا با بازی در سریال تانک خورها دوباره سر زبان ها افتاده.

گفتگو با پونه عاشورپور

آیا مخالفت‌های خانواده شما را از مسیری که در پیش گرفته بودید منصرف نکرد؟

با احترام بسیاری که برای خانواده‌ام قائل هستم این راه را در پیش گرفتم و آمدم تا دست‌کم خودم را به خودم ثابت کنم و در سینما به آن جایگاهی که دوست دارم برسم؛ اگرچه می‌دانم این مسیر ناهمواری‌های بسیاری دارد.

نظر شما درباره بازیگری چیست ؟

خدا را شاکرم که در سینما با کارگردان‌ها، تهیه‌کننده‌ها و فیلم‌سازهای بسیاری آشنا شدم و توانسته‌ام تا حدودی به عرصه سینما و تلویزیون شناسانده شوم اما می‌دانم این راه بسیار طولانی و موفقیت در آن مستلزم تلاش‌های بسیاری است.

پونه عاشورپور

همسر ایشان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

دیگر عکس ها

بیوگرافی پونه عاشورپور

پونه عاشورپور کیست

پونه عاشورپور در تانک خورها

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir