چگونه سال خود را مانند یک بنیانگذار با عملکرد بالا توصیف کنید
بنیانگذاران gettyMost فکر می کنند که بررسی پایان سال به معنای بررسی اهداف درآمد و تعیین اهداف جدید است. آنها صفحات گسترده قدیمی را جمع آوری می کنند، جعبه ها را علامت می زنند و آن را انجام می دهند. آنها بینش هایی را که می تواند رشد عظیم را باز کند، از دست می دهند.
اما شما بیشتر بنیانگذاران نیستید. شما در حال انجام ماموریتی هستید که بزرگتر از آن چیزی است که بیشتر آنها می توانند درک کنند. وقتی با آن مانند یک عمل جراحی حساس رفتار می کنید و آن را جدی می گیرید، گزارش سالانه خود را با جاه طلبی عظیم خود مطابقت دهید. حفاری عمیق کنید، سوالات سخت بپرسید و هر درس را به سوخت فصل بعدی خود تبدیل کنید.
برای کریسمس بدون توضیح مناسب وقت نگذارید. یک Google Sheet کاملاً جدید راه اندازی کنید یا با یک سند Word ساده آن را ساده نگه دارید. یادداشتهای خود را در جایی اضافه کنید که به راحتی میتوان آنها را دوباره مرور کرد، زیرا تحققهای بیشتری دارید و اهداف خود را به برنامههایی برای سال 2025 تبدیل میکنید.
در اینجا نحوه بررسی پایان سال خود به درستی آورده شده است.
برای باز کردن مرحله رشد بعدی خود، سال خود را معنا کنید. ردیابی کنید که هر دلار از کجا آمده و رفته است. توجه داشته باشید که کدام محصولات باعث شادی شدند و کدام منابع را تخلیه کردند. استراتژی قیمت گذاری و حاشیه سود خود را مطالعه کنید. آنچه را که کار کرده است را بشکنید.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکتکننده بهترین حسابهای پسانداز سود 5 درصدی سال 2024 ByCassidy HortonContributor با بخشهای مشتری و هزینههای خرید به صورت جزئی همراه باشید. ارزش طول عمر و روندهای نگهداری را محاسبه کنید. سنجههای شما زمانی کار میکنند که اقدامات بعدی شما را راهنمایی کنند، نه فقط گزارشها را پر کنند.
پیک های انرژی خود را بیابید ردیابی کنید که کسب و کار شما چه زمانی جریان دارد و چه زمانی متوقف شده است. به پروژه هایی که تیم شما را روشن کرده اند و پروژه هایی که آنها را نابود کرده اند توجه کنید. فصل های رشد را در برابر نقاط مسطح ترسیم کنید. به دنبال این باشید که چه چیزی باعث هر مرحله شده است.
قله های شخصی خود را نیز بررسی کنید. درایو و تمرکز هر ماه امتیاز بگیرید. یک ممیزی انرژی انجام دهید و الگوهای موفقیت را که در حال حاضر وجود دارد، شناسایی کنید.
حرکات بازار خود را دنبال کنید هر راه اندازی محصول و نقطه محوری را فهرست کنید. به واکنش های مشتری و پاسخ های رقبا توجه کنید. مسیر صنعت شما و نحوه انطباق شما را ترسیم کنید. به سیگنال های بازاری که از دست داده اید و آن هایی که با دو دست گرفته اید توجه کنید.
بازخورد بهترین و بدترین مشتریان خود را مطالعه کنید. شکایات و تعریف ها را به طور مساوی دنبال کنید. موقعیت خود را برای یافتن فرصت هایی که دیگران نادیده می گیرند، قرار دهید.
به آزمایشهای کلیدی خود امتیاز دهید هر آزمونی را که اجرا کردید یادداشت کنید. امتیاز برد، باخت و تساوی. توجه داشته باشید که کدام شرطبندی نتیجه داد و کدام درسهای گرانقیمتی آموختند. ایده هایی را که هرگز امتحان نکرده اید پیگیری کنید. زمان هر تلاش را مطالعه کنید.
بازده هر تلاش برای نوآوری را اندازه گیری کنید. هزینه ها و بازده را با دقت بشمارید. فرآیند تصمیم گیری خود را در هر مرحله مرور کنید. ترکیب یادگیری خود را سریعتر از هزینه کنید.
بازی های قدرتمند خود را بسازید بزرگترین فرصت های خود را برای سال آینده انتخاب کنید. منابع مورد نیاز برای تصرف آنها را ترسیم کنید. توجه داشته باشید که کدام مهارت ها نیاز به تقویت دارند و کدام شراکت می تواند کمک کند. درباره زمانبندی و محرکها دقیق شوید. اولین قدم جسورانه خود را برنامه ریزی کنید.
تغییراتی را که بازی شما را متحول می کند فهرست کنید. برای انجام حرکات بزرگ شرایطی را تعیین کنید. برای هر سناریو برنامه های پشتیبان ایجاد کنید. هر اقدامی را پیوند دهید تا نتایج مشخص شود.
تفاهم نامه بیشتر از تعیین هدف مهم است: در سال 2024 آن را درست انجام دهید. برای انجام درست این کار وقت بگذارید. جایی آرام پیدا کنید، داده های خود را بگیرید و شروع به کشف سنگ های قیمتی کنید. درک هایی که دارید کل فصل بعدی شما را تنظیم می کند.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jodie CookFollowingAccess به بهترین درخواست های محتوای ChatGPT من. بنیانگذار Coachvox، Forbes 30 under 30 class 2017. کارآفرین پس از خروج و نویسنده Ten Year Career. پاورلیفتر رقابتی و عشایر دیجیتال.">