فرصت ضبط پیام ندارید اما فکر می‌کنید بهتر است پیام از چهره خودتان ارسال شود؟ استارتاپ «سینثسیا» (Synthesia) در زمینه ویدیوهای تولیدی هوش مصنوعی راه‌حلی برای شما دارد.

عرضه آواتارهای شخصی توسط سینثسیا

پس از انتشار نسخه جدید «سینثسیا ۲.۰» در ماه گذشته، این پلتفرم جامع ساخت ویدیو برای شرکت‌ها، اعلام کرد که ویژگی آواتارهای شخصی، نسخه دیجیتال و زنده هوش مصنوعی، اکنون برای همه کاربران در دسترس است.

استفاده از آواتار شخصی برای بهبود ارتباطات

در بلاگ شرکت آمده است: «چه شما یک تولیدکننده محتوا، مدرس، حرفه‌ای در کسب و کار، یا فردی هستید که دوست دارد با دیگران آنلاین ارتباط برقرار کند، آواتارهای شخصی روشی نو و پویا برای بهبود نحوه ارتباط و همکاری شما ارائه می‌دهند.»

کاربران «سینثسیا» می‌توانند آواتار شخصی خود را با استفاده از دو دقیقه فیلم ضبط‌شده با گوشی یا وب‌کم تولید کنند. برای ایجاد محتوای جذاب‌تر و واقع‌گرایانه‌تر، ویژگی هوش مصنوعی این شرکت بر همگام‌سازی دقیق لب‌ها و فراهم کردن پس‌زمینه‌های طبیعی تمرکز دارد.

فرآیند ساخت آواتار شخصی

برای ساخت آواتار، ابتدا باید یک کلیپ دو دقیقه‌ای را آپلود کنید، و سپس ویدئوی دومی که رضایت شما برای ساخت آواتار هوش مصنوعی با استفاده از چهره‌تان را نشان می‌دهد ارسال کنید. شرکت اطلاعات را رمزگذاری می‌کند تا از سوءاستفاده از آواتارهای شخصی جلوگیری کند و می‌گوید فقط با رضایت صریح کاربران آواتارها را می‌سازد و داده‌های مالک آواتار را بنا به درخواست حذف می‌کند.

بر اساس گفته‌های سینثسیا، آواتارهای هوش مصنوعی با استفاده از فناوری «تراز خودکار» (Auto Alignment) کار می‌کنند که زمان صحبت کردن آواتار را تشخیص داده و حرکات بدن را بر اساس اسکریپت هماهنگ می‌کند. آواتارها با استفاده از صدای کلون‌شده شما صحبت می‌کنند و می‌توانند به بیش از ۳۰ زبان ارتباط برقرار کنند، بدون توجه به اینکه شما به آن زبان‌ها صحبت می‌کنید یا نه. شرکت تکنولوژی پشت آواتارهای بیانی را برای طبیعی‌تر کردن صداها بازسازی کرده است.

مزایای آواتارهای شخصی در محیط کاری

چه بخواهید یک پیام شخصی برای همکارانتان ارسال کنید، یک راهنمای آموزشی برای بخش خود تهیه کنید، یا ویدیوهای تبلیغاتی برای شبکه‌های اجتماعی بسازید، سینثسیا امیدوار است آواتارهای شخصی‌اش انسانی‌تر کردن مطالب روزمره کمک کند، به ویژه در زمینه‌های کاری. طبق اعلام شرکت، هدف آنها «پیش بردن مرزهای ارتباطات دیجیتال» است.

دسترسی به آواتارهای شخصی

آواتارهای شخصی برای مشترکین طرح‌های استارتر، کریتور و اینترپرایز سینثسیا در دسترس هستند. تنها کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و در چند کلیک یک نسخه دیجیتال از خودتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آواتارهای شخصی، می‌توانید به سایت رسمی سینثسیا مراجعه کنید.

طبیعی است که فعلا برای استفاده حرفه‌ای باید مبلغ زیادی بپردازید. اما رقابت سیستم‌های هوش مصنوعی و ارزان‌تر شدن تدریجی سخت‌افزارها با هم به زودی همه چیز را تغییر خواهد داد و در آینده نزدیک مبالغ اشتراک خیلی پایین‌تر خواهند آمد.



نوشته‌های پیشنهادی

source

توسط salamathyper.ir