خرید سریع و ارزان برای همه آدم‌های دنیا خوشایند است. اسنپ اکسپرس نه‌تنها فرصتی برای دسترسی به سوپرمارکت‌های نزدیک و خرید در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه فراهم می‌کند، بلکه پر از تخفیف‌های هیجان‌انگیز برای یک خرید شیرین و مقرون‌به‌صرفه است. با وجود انواع کد تخفیف اسنپ‌ اکسپرس خرید ارزان‌تر برای کسی آرزو نیست. فقط کافی است نحوه دسترسی به این کدها را بدانید.

  کد تخفیف اسنپ اکسپرس

روش‌های خرید باتخفیف از اسنپ‌ اکسپرس

اسنپ اکسپرس سرویس تحویل فوری محصولات سوپرمارکتی اسنپ است: چیزی شبیه یک فروشگاه بزرگ شامل مجموعه محصولات سوپرمارکت‌های محله شما! فرقی نمی‌کند کجای ایران زندگی می‌کنید؛ با ثبت سفارش آنلاین و انتخاب سرویس اسنپ اکسپرس، اقلام سفارش ظرف کمتر از نیم ‌ساعت به‌دست‌تان می‌رسد و درب منزل تحویل شما داده می‌شود. اما ویژگی جذاب‌تر این سرویس امکان خرید ارزان و باتخفیف است.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

چندین راه برای استفاده از تخفیف‌های مختلف و شگفت‌انگیز پیش رو دارید: در باشگاه مشتریان وفادار اسنپ امتیاز جمع کنید، با خرید اشتراک اسنپ‌پرو به یک کاربر حرفه‌ای تبدیل شوید یا از طریق وب‌سایت یا سوپراپلیکیشن اسنپ و شبکه‌های اجتماعی به انواع کدهای تخفیف دوره‌ای و مناسبتی در ایام مختلف سال دسترسی پیدا کنید. با هریک از این روش‌ها در دوره‌های مختلف تخفیف‌های هیجان‌انگیز شامل حالتان می‌شود.

۱. تخفیف‌های دوره‌ای اسنپ اکسپرس برای تمام کاربران!

خرید آنلاین از سوپرمارکت‌های نزدیک به محل زندگی‌تان می‌تواند با تخفیف باشد، حتی اگر صاحبان این فروشگاه‌ها اهل تخفیف نباشند! تخفیف‌های دوره‌ای اسنپ به مناسبت‌های گوناگون در ایام مختلف سال فعال می‌شوند و خریدی دل‌چسب برای کاربران این سوپراپ رقم می‌زنند.

راهنمای دریافت کد تخفیف دوره‌ای اسنپ

برای دریافت این نوع کد تخفیف اسنپ اکسپرس که زمان‌دار و محدود است، چندین روش وجود دارد:

  • در وب‌سایت یا سوپراپ اسنپ گزینه «تخفیف‌ها» را بیابید و آن را انتخاب کنید. سپس با انتخاب سربرگ سوپرمارکت، وارد فهرست کدهای تخفیف و کمپین‌های فعال شوید و کد دلخواه خود را کپی کنید.
  • اسنپ گاهی برای برخی از کاربران خود پیامک کد تخفیف می‌فرستد! با کپی‌ و الصاق کد در سوپراپلیکیشن یا سایت اسنپ، این تخفیف شامل حالتان خواهد شد.
  • کد‌های تخفیف عمومی روی صفحات اپلیکیشن و سایت سامانه اسنپ و اسنپ اکسپرس بارگذاری می‌شود تا برای تمام کاربران قابل‌استفاده باشد.
  • سری به وب‌سایت‌های مرجع کد تخفیف و شبکه‌های اجتماعی مرتبط بزنید. این رسانه‌ها فهرست کدهای تخفیف عمومی فعال اسنپ اکسپرس را در اختیارتان می‌گذارند.

راهنمای استفاده از کد تخفیف دوره‌ای اسنپ

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

  • قدم اول نصب سوپراپ اسنپ و ورود به بخش سوپرمارکت و بعد اسنپ اکسپرس است. البته می‌توانید این بخش‌ را در وب‌سایت اسنپ نیز پیدا کنید.
  • قدم بعدی ثبت‌نام در سامانه با ورود شماره تلفن همراه و انتخاب موقعیت مکانی روی نقشه مشخص است.
  • اکنون می‌توانید دسته‌بندی کالاهای سوپرمارکتی و نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌ها را ببینید، قیمت و کیفیت محصولات را در سوپرمارکت‌های مختلف مقایسه کنید و دست به انتخاب بزنید.
  • قبل از پرداخت هزینه سفارش کد تخفیفی که از اپلیکیشن اسنپ، پیامک‌های دریافتی یا کدهای عمومی به دست‌تان رسیده را در بخش معین وارد کنید.
  • بعد از اعمال کد تخفیف اسنپ اکسپرس خرید آنلاین یا اعتباری خود را تکمیل کنید.

۲. تخفیف اسنپ اکسپرس برای باشگاه مشتریان اسنپ!

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف اسنپ اکسپرس حضور در باشگاه مشتریان اسنپ، جمع‌آوری امتیاز و تبدیل امتیازات به کد تخفیف است. اسنپ سرویس اسنپ‌کلاب را برای قدردانی از مشتریان وفادار خود طراحی کرده تا با هر بار استفاده از تاکسی و وانت‌بار اینترنتی، پیک موتوری آنلاین، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ و بلیط هواپیما، امتیاز قابل‌تبدیل به کد تخفیف بگیرند. استفاده از این امتیازها محدودیت زمانی ندارد و هر زمان که بخواهید به جایزه تبدیل می‌شود.

راهنمای خرید ارزان با امتیازات اسنپ‌کلاب

اعضای این باشگاه می‌توانند امتیازات خود را در سوپراپ اسنپ ببینند و با بررسی فهرست «جایزه‌ها»، امتیازات خود را به جوایز گوناگون تبدیل کنند. با انتخاب جایزه موردنظر و لمس گزینه «دریافت» یک کد تخفیف اختصاصی برای این خرید طراحی می‌شود که به‌راحتی می‌توانید گزینه «استفاده از کد» را انتخاب و آن را در خرید محصول موردنظر اعمال کنید.

برخلاف کدهای تخفیف عمومی که مدت‌زمان محدود دارند و فعال‌شدن آنها با اسنپ است، تخفیفات اسنپ‌کلاب با افزایش تعداد خرید‌هایتان از اسنپ بیشتر و بیشتر می‌شود.

۳. خرید ارزان و پرسود از اسنپ اکسپرس با اسنپ‌پرو

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

یکی دیگر از روش‌های خرید باتخفیف از سرویس اسنپ اکسپرس پرو، خرید اشتراک حرفه‌ای اسنپ پرو است که کالاها و تخفیف‌ها را با توجه به موقعیت مکانی خریدار تعیین می‌کند. حال تصور کنید که ادغام آن با خرید زودتحویل اسنپ‌ اکسپرس چقدر شیرین و لذت‌بخش است. به‌محض خرید اشتراک اسنپ‌پرو و فعال‌سازی آن روی حساب کاربر، به‌صورت خودکار تخفیف‌های ویژه در سرویس‌های خودرو، غذا و سوپرمارکت‌های تحویل فوری فعال می‌شود و قابل استفاده است.

کاربران اسنپ‌پرو می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن خواربار سوپرمارکتی موردنظر را از سوپرمارکت‌های ویژه پرو بخرند و در هر بار خرید از این سوپرمارکت‌ها، از ارسال رایگان تا سقف ۱۵,۰۰۰ تومان برخوردار شوند. جالب است بدانید این تخفیف در طول مدت‌زمان اعتبار حساب اسنپ‌پرو به تعداد نامحدود قابل استفاده است.

راهنمای خرید ارزان با سرویس اسنپ‌پرو

فعال‌سازی سرویس اسنپ‌پرو فرایند دشواری ندارد و ازطریق سوپراپلیکیشن اسنپ انجام می‌شود. کافی است حساب کاربری خود را باز کرده و از منوی اصلی، وارد بخش «اسنپ‌پرو» شوید. سپس صفحه‌ای شامل انواع مدل‌های اشتراک یک‌ماهه، سه‌ماهه و شش‌ماهه این سرویس با توضیحات مربوط به هرکدام پیش رویتان قرار می‌گیرد. با پرداخت هزینه اشتراک، سرویس اسنپ‌پرو فعال و استفاده از تخفیفات آن امکان‌پذیر می‌شود. البته، درحال‌حاضر این سرویس فقط در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج، قم، اهواز و تبریز فعال است.

جمع‌بندی

کد تخفیف اسنپ اکسپرس راهکاری برای خرید به‌صرفه از از فروشگاه‌های محلی و زنجیره‌ای است. برای تجربه یک خرید خوشایند از این سرویس زودتحویل اسنپ، انواع کد تخفیف اسنپ‌اکسپرس را شناسایی و از آنها استفاده کنید. این به‌معنی خرید با تخفیف از سوپرمارکت‌هایی در نزدیکی محل زندگی شما است که در حالت عادی به هیچ‌یک از مشتریان خود تخفیف نمی‌دهند!

شما تجربه خرید ارزان‌تر با کد تخفیف اسنپ اکسپرس را دارید؟ از کدام نوع کد تخفیف بیشتر استفاده می‌کنید؟ از تجربه‌های ارزشمندتان برای ما بگویید./۳۱۹۴۰۱

source

توسط salamathyper.ir