بیوگرافی مینو مداح مربی تیم ملی تکواندو زنان + زندگینامه و اقتخارات

بیوگرافی مینو مداح

مینو مداح : متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۵ اهل کرج تکواندوکار پیشین و مربی تیم ملی تکواندو زنان اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی ایشان و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی مینو مداح مربی تیم ملی تکواندو زنان + زندگینامه و اقتخارات

سوابق

مینو مداح در گذشته تکواندوکار بوده و به نوعی یکی از پیشگامان تکواندو زنان ایران است. او حالا با لقب «استاد مداح» شهرت دارد.

اظهارات مینو مداح درباره المپیک ۲۰۲۴

در تمرینات تیم ملی روی سه بخش فنی، آمادگی جسمانی و روحی تمرکز داشتیم و با برنامه‌هایی که از پیش طراحی و خدا را شکر به خوبی اجرا شد، هم مبینا نعمت زاده و هم ناهید کیانی به شرایط خوبی رسیده‌اند و مترصد شروع مسابقات هستیم. البته در این چند روز پیش از آغاز رقابت‌ها نیز پیگیری تمرینات در دهکده بازی‌ها انجام شد تا پروسه تمرینی کامل شود همچنین گفت فدراسیون تکواندو در آخرین روز تمرین دست به کار جالبی زد و خانواده ملی پوشان را به فدراسیون دعوت کرد. حضور سرزنده این عزیزان در سالن تمرین واکنش‌های جالبی را از سوی المپین ها در پی داشت و خیلی بیش از آنچه تصور داشتیم، در افزایش روحیه و انگیزه ملی پوشان ما مؤثر بود.سرمربی تیم ملی در پایان و در مورد پیش بینی کادر فنی در خصوص نتایج ملی پوشان گفت: در ورزش قهرمانی آن هم در سطح المپیک چیزی قابل پیش بینی نیست. به جای شانس و پیش بینی سخت تلاش کردیم تا با بهترین شرایط وارد بازی‌ها شویم.

مینو مداح

همسر مینو مداح کیست

رسول فصیحی همسر اوست و دو دختر و جوان با نام‌های مهدیه و مهسان دارد.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

همسر مینو مداح

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir