بیوگرافی بازیگران فیلم تبسم گرگ سینمایی با نقش +‌داستان و عکس و… را در بخش فیلم و سریال مجله حرف تازه مشاهده کنید و برای تماشا دانلود کنید:

اسامی بازیگران فیلم تبسم گرگ با نقش + بیوگرافی، داستان و عکس

فیلم تبسم گرگ به کارگردانی جواد عليزاده و تهيه كنندگی ابراهيم اصغری در سال ۱۳۹۲ می باشد. این فیلم سینمایی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۳ اکران شد. در فیلم سینمایی تبسم گرگ بازیگرانی مانند لیلا برخورداری، رضا نامدار، امیر محاسبتی، داود عین آبادی، هامون جباری، پردیس افکاری و …بازی میکنند. این فیلم امشب ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

آقای ابراهيم اصغری تهبیه کنندگی “او خوب سنگ می‌زند و شور شیرین در کارنامه خود دارد و حالا با فیلم تبسم گرگ در سال ۱۴۰۳ به تلویزیون می آید.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم تبسم گرگ با نقش +‌عکس و داستان

  • لیلا برخورداری
  • پردیس افکاری
  • هامون جباری
  • رضا نامدار
  • امیر محاسبتی
  • داود عین آبادی
  • و چند بازیگر بومی در این فیلم ایفای نقش می کنند.

بیوگرافی بازیگران فیلم تبسم گرگ

خلاصه داستان

داستان فیلم تبسم گرگ درباره رابطه با حیات وحش و زندگی یک شکارچی است که برای جبران بدهی هایش مجبور به شکار غیرمجاز می شود.

در خلاصه داستان فیلم تبسم گرگ مشاهده میکنید: تقابل انسان با طبیعت زندگی یک شکارچی را روایت می‌کند که بر اثر مشکلات مالی دست به شکار غیر مجاز می‌زند و در این حین مشکلاتی برایش اتفاق می افتد.

بازیگران فیلم تبسم گرگ سینمایی

عوامل پشت صحنه

فیلم “تبسم گرگ” (سینمایی) – محصول ۱۳۹۳
موسیقی: ستار اورکی
کارگردان جواد علیزاده
ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما
مریم صفایی تدوین
عباس سالارزهی صداگذاری

دانلود فیلم تبسم گرگ

زمان پخش

فیلم سینمایی “تبسم گرگ” به کارگردانی «علی شاه خاتمی»، دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

لیلا برخورداری بازیگر فیلم سینمایی تبسم گرگ

لیلا برخورداری بازیگران فیلم سینمایی تبسم گرگ

لیلا برخورداری متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۷ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. ۲ خواهر و ۲ برادر دارد و خود فرزند سوم خانواده است و به ساز دف تسلط کامل دارد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که با بازی در سریال خواب و بیدار در نقش کبری به شهرت رسید.

در سال ۱۳۷۶ در انجمن سینمای جوان دوره های بازیگری را گذراند و از همین سال با نمایش «گیس گلابتون» بروی صحنه رفت.

actors film wolf smile

در سال ۱۳۷۹ با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری در کنار چهره هایی چون امین زندگان و فریبا متخصص بازی در جولی دوربین رفت تجربه کرد.

برخورداری یکسال بعد در سریال جوانی و سریال دوران سرکشی حضور داشتند.

لیلا برخورداری سال ۱۳۸۰ برای بازی در سریال خواب و بیدار فخیم زاده دعوت شد و با نقش دختر عقب مانده ای به نام «کبری» به شدت خوش درخشید.

خودش می گوید : من در کلاس های آقای فخیم زاده شرکت کرده بود و با توجه به شناختی که ایشان از من داشتند نقش کبری را به من پیشنهاد کردند.

همکاری خانم برخورداری با مهدی فخیم زاده سال ۱۳۸۴ در سریال حس سوم ، سال ۱۳۸۶ در سریال بی صدا فریاد کن و سال ۱۳۸۹ در سریال ساختمان ۸۵ نیز ادامه یافت. او از اواسط دهه ۸۰ در زمینه گویندگی هم فعالیت دارد

پردیس افکاری بازیگر فیلم تبسم گرگ سینمایی

پردیس افکاری بازیگران فیلم تبسم گرگ سینمایی

پردیس افکاری بازیگر زن ایرانی در تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و در عصر روز پنج شنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۳ بر اثر بیماری سرطان کبد دار فانی را وداع گفت.

محمد نجفی کارگردان اغلب فیلم هایی بوده که پردیس افکاری در ان حضور داشته است و ممکن است این تصور به واسطه همین مسئله ایجاد شده باشد.

سوابق

پردیس افکاری برای اولین بار در ۱۶ سالگی بعد از ورود به مدرسه هنرپیشگی مصطفی اسکویی دوره بازیگری را سپری کرد و پس از آن وارد عرصه تئاتر و همزمان با تئاتر در سینما و تلویزیون مشغول به کار شد.
پردیس افکاری در فکر پلید

اوج شهرت پردیس افکاری در سریال فکر پلید اتفاق افتاد؛ سریالی که در سال ۱۳۷۷ به کارگردانی محسن شاه محمدی ساخته و از شبکه یک تلویزیون پخش شد. پردیس افکاری در سریال فکر پلید نقش پروانه را بازی می‌کرد، پروانه دختر آقا عبدالله یکی از نقش‌های اصلی سریال بود. او در این سریال با بازیگران مشهوری همچون ژاله صامتی، مرجان محتشم، دانیال حکیمی و محمود پاک نیت همبازی بود.

source

توسط salamathyper.ir