شرکت تکنو TECNO با معرفی گوشی تری-فولد جدید خود به نام Phantom Ultimate 2 بار دیگر نوآوری‌های خود را در دنیای فناوری به نمایش گذاشته است. این گوشی سه تاشو که تنها ۱۱ میلی‌متر ضخامت دارد، در حالت تاشده به مراتب نازک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ Galaxy Z Fold 6 است که ضخامت آن ۱۲.۱ میلی‌متر است.

صفحه‌نمایش و طراحی خلاقانه

این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۴۸ اینچی در حالت تاشده است که با باز شدن کامل به یک صفحه‌نمایش OLED 3K به اندازه ۱۰ اینچ با نسبت تصویر ۴:۳ تبدیل می‌شود. تکنو با استفاده از یک طراحی جدید در لولاها و پوشش باتری فوق‌العاده نازک خود توانسته این گوشی را به یکی از نازک‌ترین گوشی‌های تاشوی بازار تبدیل کند. این پوشش باتری تنها ۰.۲۵ میلی‌متر ضخامت دارد و از ماده فشرده تایتان پیشرفته ساخته شده است.

قابلیت‌های چندحالته و کارایی بالا

گوشی Phantom Ultimate 2 قابلیت‌های چندحالته دارد که کاربران می‌توانند آن را در زوایای مختلف تنظیم کنند. به عنوان مثال، می‌توان آن را به صورت لپ‌تاپ باز کرد و از بخش پایینی به عنوان صفحه‌کلید استفاده کرد. همچنین می‌توان گوشی را در حالتی قرار داد که مناسب برای تماشای ویدئو باشد یا به صورت چادری برای ترجمه همزمان دو صفحه‌ای استفاده شود.

بهینه‌سازی نرم‌افزاری و دوام بالا

تکنو همچنین نرم‌افزار گوشی را به گونه‌ای بهینه‌سازی کرده که کاربران می‌توانند از چند وظیفه‌ای بودن و تنظیمات مختلف گوشی به راحتی استفاده کنند. لولاهای این گوشی توانایی تحمل تا ۳۰۰,۰۰۰ بار باز و بسته شدن را دارند و با استحکام ۲۱۰۰MPa تقویت شده‌اند.

آینده‌ای نامعلوم اما امیدوارکننده

با این که Phantom Ultimate 2 هنوز در مرحله مفهومی است، تکنو همچنین دو گوشی تاشوی دیگر به نام‌های Phantom V Fold 2 و Phantom V Flip 2 را آماده عرضه کرده است. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصولات اعلام نشده، اما انتظار می‌رود این دستگاه‌ها با طراحی‌های فوق‌العاده و قیمتی مناسب وارد بازار شوند و رقیبی جدی برای سایر برندها به‌ویژه سامسونگ باشند.

source

توسط salamathyper.ir