تعطیلی و ساعت کار ادارات و بانک ها فردا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ در فارس، تهران، اصفهان، کرمان، یزد، البرز، تبریز، ایلام، قم، زاهدان، زابل، خوزستان، اهواز، بوشهر، زنجان، رشت، سقز ، سنندج، کردستان و شیراز اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان و مشهد را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

ساعت کار ادارات فردا چهارشنبه 31 مرداد 1403 (تعطیلی ادارات 31 مرداد)

با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا و هشدار هواشناسی احتمال تعطیلی ادارات یا تغییر ساعت کاری وجود دارد. اما تا این ساعت هنوز اطلاعیه ای صادر نشده اسا. به محض اگاهی از وضعیت تعطیلی یا ساعت کاری ادارات برای روز چهارشنبه ۳۱ مرداد (۱۴۰۳) این بخش خبری بروزرساتی میشود.

در همین زمینه٬ ساعت کاری ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق گرمسیری تا ساعت ۱۲ و در شهرستان‌های سردسیری تا ساعت ۱۳ اعلام شد. مسئولان وزارت برق تعطیلی ادارات به علت گرمای شدید و کاهش برق به منظور حفظ سلامت کارمندان و افزایش بازدهی کار در شرایط مناسب‌تر انجام می‌شود. این اقدام به ویژه در مناطق گرمسیر، در مواجهه با دماهای بالا، برای جلوگیری از مشکلات بهداشتی و کاهش استرس گرمایی کارکنان اهمیت دارد. این کار به دلیل کاهش مصرف برق ، به منظور مدیریت بهینه منابع انرژی و مقابله با بحران‌های ناشی از کمبود برق انجام می‌شود.

تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات تهران در روز چهارشنبه ۳۱ مرداد

ادارات تهران تعطیل نیست و هیچگونه تغییراتی در ساعت کاری ادارات تهران در روز چهارشنبه ۳۱ مرداد صادر نشده است. ادارات تهران فردا چهار شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ طبق روال روزهای قبل فعالیت خواهند کرد

در حال بروزرسانی…

هواشناسی شهرها فردا

بر اساس گزارش هواشناسی، طبق اعلام سازمان هواشناسی، طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه (۳۱ مرداد) بارش در این مناطق شدت بیشتری خواهد داشت همچنین گستره بارش امروز و فردا مناطقی از بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد و جنوب اصفهان و از پنج شنبه تا شنبه (۱ تا ۳ شهریور) مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان و جنوب اصفهان را نیز فرا خواهد گرفت.
🔹پیرو هشدار زرد هواشناسی، در نیمه غربی و برخی نواحی جنوبی استان گاهی وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و خیزش موقت گردوخاک و احتمال انتقال گردوخاک از استان‌های همجوار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

source

توسط salamathyper.ir