دانلود قسمت ۱۷ پدرخوانده فصل ۳ سوم با حضور سینا رازانی و مرجان مومنی رقم خورد. در ادامه لینک دانلود پدرخوانده ۳ قسمت هفدهم ۱۷ را در این صفحه تماشا کنید.

دانلود قسمت 17 پدرخوانده 3 «فصل سوم پدر خوانده قسمت هفدهم» نیم‌بهاء و کامل

پدرخوانده ۳ قسمت ۱۷

لینک دانلود فصل ۳ بازی پدرخوانده قسمت ۱۷ هفدهم با کیفیت های ۴۸۰p ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p:

قسمت هفدهم پدرخوانده ۳

در قسمت ۱۷ فصل سوم پدرخوانده، سینا رازانی و مرجان مومنی حضور داشتند.

فصل سوم پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب در ژانر گیم شو و مسابقه ای بود که اجرای آن را کامبیز دیرباز بر عهده دارد.

پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب است که تاکنون دو فصل از آن ساخته شده است. بتازگی پخش پدرخوانده ۳ با سناریوی جدید آغاز شده، فصل سوم رئالیتی‌شو «پدرخوانده» با تغییراتی در قوانین و حذف شخصیت مستقل «جک» همراه بوده و در آن شاهد حضور یک ساید جدید به نام «شرلوک هلمز» هستیم.

توضیحات

رئالیتی‌شو «پدر خوانده» از محصولات اختصاصی پلتفرم «فیلمنت» است که تا کنون دو فصل از آن ساخته شده است و نخستین قسمت فصل سوم «پدرخوانده» پنجشنبه ششم اردیبهشت از پلتفرم فیلمنت منتشر شد.

لیست بازیگران فصل سوم پدرخوانده امیرحسین رستمی، آرش عدل پرور (AP)، حسین رفیعی، محمد نادری، سینا رازانی، ساغر قناعت، نصرت میرعظیمی، نیما شاهرخ شاهی، شهاب عباسی، مرجان مومنی، زهرا بهروزمنش مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. در پدرخوانده ۳ شرلوک هولمز شخصیت جدیدی است که اضافه شده است.

پدرخوانده در ژانر معمایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید ابوطالب و برگرفته از بازی مافیاست و گردانندگی این رئالیتی شو را کامبیز دیرباز بر عهده دارد. در بازی پدر خوانده، ۱۱ بازیکن حضور دارند: ۷ شهروند و ۳ مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌ کنند

source

توسط salamathyper.ir