دانلود نماهنگ کربلا طریق الاقصی (صوتی و کلیپ) با کیفیت اصلی با متن کامل و پخش آنلاین در این صفحه از رسانه حرف تازه مشاهده نمایید

دانلود نماهنگ کربلا طریق الاقصی با کیفیت اصلی

نماهنگ کربلا طریق الاقصی یا کیفیت اصلی

نماهنگ کربلا طریق الاقصی یکی از نماهنگ های زیبای عربی است که با صدای علی عساف خواننده لبنانی و همخوانی گروه سرود زهرائیون اهواز به مناسبت اربعین ۱۴۰۳ منتشر می شود

فایل تصویری و کلیپ با کیفیت اصلی در زیر بشنوید و دانلود کنید:

این نماهنگ محصول مشترک سه کشور ایران، عراق و لبنان برای مخاطبین عرب زبان و با زیرنویس فارسی و انگلیسی منتشر شد که ویدئوی کامل را ببینید:

عوامل

نماهنگ کربلا طریق‌الاقصی تهیه شده در مرکز رسانه‌ای نهضت با مشارکت مؤسسه محمدیون عراق بوده و تهیه کننده این نماهنگ میلاد امینی موحد، کارگردان حسام حسینی نیا و امور هماهنگی جعفر الزنکی است.

کلیپ “کربلا طریق الاقصی” با اجرای علی عساف و گروه سرود زهرائیون اهواز محصول مشترک سه کشور ایران عراق و لبنان با زیرنویس فارسی و انگلیسی منتشر شد. هدف از تولید این کار، تقویت ارتباط مجموعه‌های مردمی جبهه مقاومت و اشاره به مؤلفه‌های اساسی معرفتی از پیاده روی امسال اربعین حسینی است.

توجه ویژه به موضوع فلسطین و پاسداشت شهدای جبهه مقاومت و حرکت به سوی نابودی کامل اسرائیل توسط اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا از ویژگی‌های محتوایی نماهنگ است. شاعر این نماهنگ حیدر مصطفی از عراق، خواننده علی عساف از لبنان با همخوانی گروه سرود زهرائیون از ایران خواهد بود.

source

توسط salamathyper.ir