الهه کاظمی پرستاری که به دلیل فشار کاری در آستانه مرگ است کیست

الهه کاظمی پرستار یکی از بیمارستان های شهرک اندیشه تهران است که هم اکنون در کما بسر می برد و در روزهای اخیر، تصاویری از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به دلیل فشار کاری زیاد بیهوش شده و در کما بسر می برد.

الهه کاظمی

به گزارش حرف تازه،در روزهای اخیر، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که الهه کاظمی، پرستار بیمارستان شهرک اندیشه تهران را در حال اغما نشان می‌دهد.

بیوگرافی الهه کاظمی

الهه کاظمی، پرستار بیمارستانی در شهرک اندیشه تهران بوده که از ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ پیش تاکنون در کما به سر می‌برد. این خبر را احسان کاظمی برادر الهه کاظمی رسانه ای کرد و خبر از به کما رفتن خواهرش را با یک پست اینستاگرام اطلاع داد. این پرستار از ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ، به بیمارستان منتقل و حال جسمی او پایدار نیست. او در شهرک اندیشه تهران مشغول به کار بود و در حال حاضر در بیمارستان لقمان بستری شده است

بیوگرافی الهه کاظمی پرستار

علت به کما رفتن الهه کاظمی پرستار تهرانی

طبق خبرها آخرین وضعیت از حال جسمی او به نظر می‌رسد استفاده بیش از حد از داروهای ضد درد باعث از حال رفتن الهه و ورود او به وضعیت اغما شده است.

برادر الهه کاظمی، در ویدیویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، تأیید کرده است که خواهرش به دلیل حجم بالای کاری و خستگی مفرط، ابتدا بدن درد شدیدی داشته و تحت درمان با سرم قرار گرفته است. او اشاره کرده که به نظر می‌رسد استفاده بیش از حد از داروهای ضد درد باعث از حال رفتن الهه و ورود او به وضعیت اغما شده است.

خانم کاظمی در کلینیک‌های مختلف در تهران و شهرک اندیشه مشغول به کار بوده و فشار سنگین کاری به عنوان یکی از دلایل اصلی این وضعیت عنوان شده است.
ظاهراً این پرستار به دلیل فشار کار شدید و خستگی مفرط، از پنج روز پیش تاکنون در کما به سر می‌برد.

توضیحات خانواده اش درباره وضعیت او

احسان کاظمی، برادر الهه کاظمی پرستار ساکن استان تهران، در ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده می‌گوید خواهرش به دلیل کار زیاد به کما رفته است.

به گفته خانواده‌اش، این پرستار به دلیل حجم بالای کاری و خستگی مفرط، ابتدا بدن درد شدیدی داشته و تحت درمان با سرم قرار گرفته است. او اشاره کرده که به نظر می‌رسد استفاده بیش از حد از داروهای ضد درد باعث از حال رفتن الهه و ورود او به وضعیت اغما شده است. پرستاران بیش از دو هفته است که به فشار سنگین کاری، اضافه‌کار اجباری و دستمزدهای ناچیز اعتراض دارند. یکی از مهم‌ترین مشکلات پرستاران ، تعداد بسیار زیاد شیفت‌های کاری و نبود استراحت کافی بین آن‌هاست. بسیاری از پرستاران به دلیل کمبود نیرو مجبورند روزانه بیش از ۱۲ ساعت و گاه حتی بدون وقفه کار کنند. این وضعیت نه تنها خستگی جسمی را به همراه دارد، بلکه باعث ایجاد فشار روانی و فرسودگی شغلی می‌شود.

source

توسط salamathyper.ir