با شلوار کارگو چی بپوشیم : شلوار کارگو دخترونه یکی از شیک ترین و خاص ترین شلوار هاست که دختران نوجوان بسیار عاشق آن هستند. در دامه همراه حرف تازه باشید تا انواع استایل دخترانه با شلوار کارگو را ببینید.

با شلوار کارگو چی بپوشیم ؟ + انواع استایل با شلوار کارگو دخترانه

با شلوار کارگو چی بپوشیم ؟ + انواع استایل با شلوار کارگو دخترانه

ست دخترونه با شلوار کارگو برای تابستان :

شلوار کارگو با تیشرت لانگ : شلوار کارگو شلواری شش جیسب است که با تیشرت لانگ کوتاه یا بلند، انتخاب بسیار مناسبی برای فصول گرم‌تر سال است. تیشرت‌ها هم ماهیت راحتی دارند که با خود شلوار کارگو بسیار همخوانی دارد و هم با توجه به طرح‌های مختلفی که دارند، دست شما برای انتخاب طرح دلخواه باز است.شلوار کارگو با تیشرت لانگ کوتاه، استایل اسپورتی برای شما می‌سازد که مناسب تمام سنین است؛ اما شلوار کارگو با تیشرت لانگ بلند، شاید برای نوجوانان و جوان‌تر ها مناسب است و استایل شما را کمی به سبک هیپ هاپ نزدیک می‌کند.

با کراپ : یکی از جذاب‌ترین کاربردهای شلوار کارگو، ست کردن آن با کراپ برای دختران است؛ شلوارهای کارگو ظاهری نسبتاً گشاد دارد و با یک کراپ تنگ، تضادی زیبا را به نمایش می‌گذارد. پوشیدن صندل در فصول گرم سال با شلوار کارگو و کراپ هم ترکیب بسیار جذابی می‌سازد.

شلوار کارگو با کت جین : یک کت کوتاه جین آبی را با یک شلوار جین کارگو گشاد، ست کنید. این ترکیب، ترکیب برنده ای است که در سال ۲۰۲۳ هم ترند بود. پوشیدن این ترکیب با یک جفت کتونی سفید شیک نیز هست.

با شلوار کارگو چی بپوشیم

ست دخترونه با شلوار کارگو برای زمستان :

ست شلوار کارگو با یقه اسکی : ست کارگو و با کت جین و یا شلوار کارگو با یقن اسکی، از آن استایل‌های مناسب برای فصول سرد است. مخصوصاً برای افرادی که اندام خوبی دارند، پوشیدن یقه اسکی همیشه جذابیت دارد. پس می‌توانید جذابیت لباس یقه اسکی را با شلوار کارگو ترکیب کنید.

ترکیب شلوار کارگو با هودی : هودی، همیشه راحت است؛ برای روزهای بارانی و سرد سال که حوصله زیادی ندارید، پوشیدن خودی و شلوار کارگو انتخاب خوبی است چون هم هودی و هم شلوار کارگو هر دو گشاد است و در آن کاملا راحت خواهید بود. اگر به صورت کلی هم طرفدار استایل راحت هستید، این ترکیب را حرف تازه برای شما پیشنهاد می دهد.

با پافر : . ست کردن پافر با یک شلوار کارگو جین یا کتونی برای نوجوانان، پوششی زیبا و مناسب است. پوشیدن کلاه ساده و استفاده از یک کوله هم می‌تواند این پوشش را کامل کند. در چنین حالتی، پوشیدن نیم بوت، کار را تمام خواهد کرد و شما را در زیباترین حالتی که ممکن است، قرار خواهد داد.

ست دخترونه با شلوار کارگو

شلوار کارگو با کراپ

شلوار کارگو با هودی

استایل با شلوار کارگو دخترانه

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir