موسی غلامی کیست + بیوگرافی و عکس های جدید موسی غلامی جودوکار پارالمپیک

موسی غلامی کیست

موسی غلامی : متولد ۱۳۷۲ اهل قوچان،جودوکار پارالمپیک ایرانی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی ایشان و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

موسی غلامی کیست + بیوگرافی و عکس های جدید موسی غلامی جودوکار پارالمپیک

موسی غلامی پنج‌سال پیش در یک حادثه تلخ، بینایی خود را از دست داد و بری مدتی افسرده شده بود اما دوباره سعی کرد بلند شود و دوباره زندگی ا از نو شروع کند.

وی جودوکار منهای ۹۰ کیلوگرم که در حال حاضر تنها جودوکار نابینایان و کم بینایان اعزامی به پارالمپیک پاریس است ، درباره علت عدم حضورش در اردوی آماده سازی بازی های پارالمپیک پاریس ، اظهار کرد : این اردو از امروز قرار بود با سرمربیگری حاج یوسف زاده در اسلامشهر برگزار شود که به دلیل مناسب نبودن شرایط اردو و حضور دو حریف تمرینی بی کیفیت ترجیح دادم که به اردو نروم. من ساکن مشهد هستم و واقعا دوست ندارم وارد اردویی شوم که از کیفیت لازم برخوردار نیست.

وی درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت : آسیب دیدگی ام خیلی بهتر شده و دیگر مشکلی برای تمرین ندارم ، اکنون نیز زیر نظر متخصص تمریناتم را پیگیری می کنم. من کاری به حواشی ندارم اما دوست دارم بدون دغدغه و در آرامش تمریناتم را پیش ببرم تا رنگ مدالم تغییر نکند. جودوکار پارالمپیکی گفت : جودوکاران خواسته زیادی از مسئولین ندارند. فقط می خواهند کادر فنی فعلی تغییر پیدا کند تا با آرامش خود را برای پارالمپیک پاریس آماده کنند. امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه داشته باشند.

موسی غلامی در پارالمپیک ۲۰۲۴

او جودوکار کشورمان در وزن ۹۰ کیلوگرم با شکست برابر حریفی از انگلیس از راه یابی به نیمه نهایی باز ماند. موسی برای کسب مدال برنز باید در شانس مجدد به رقابت بپردازد.

موسی غلامی

همسر ایشان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir