سریال چرخ گردون داستان دو رقیب به نام های کریم آشی و غلام عدسی را روایت می کند که رقابت و رفاقت آن ها در یک پارک، ماجراهای کمدی و شیرینی را به وجود می آورد. این مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی جواد مزد آبادی و تهیه کنندگی سعید مرادی ساخته شده است.

سریال چرخ گردون

فصل دوم سریال چرخ گردون از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این سریال هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود و تکرار آن در ساعات ۰۰:۴۵ بامداد و ۱۶:۱۵ روز بعد خواهد بود.

داستان سریال

سریال چرخ گردون در ژانر طنز و اجتماعی است و داستان دو رقیب به نام های کریم آشی و غلام عدسی را روایت می کند. این دو نفر در یک پارک با هم رقابت و رفاقت دارند که منجر به ماجراهای کمدی و شیرینی می شود. این سریال به مسائل اجتماعی می پردازد و تلاش می کند لحظات شاد و دلنشینی برای مخاطبان ایجاد کند.

ساعت پخش سریال چرخ گردون

بیوگرافی بازیگران

حمید لولایی در نقش کریم آشی و علیرضا خمسه در نقش غلام عدسی بازی می کنند. حمید لولایی متولد ۳ دی ۱۳۳۴ در تهران است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۸ با تئاتر آغاز کرده است. او با نقش خشایار مستوفی در سریال “زیر آسمان شهر” به شهرت رسید. علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ۱۳۳۱ در تهران است و فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. او با سریال “هوشیار و بیدار” به شهرت رسید.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به کمند امیرسلیمانی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصر نصیر، شهین تسلیمی، افشین سنگ چاپ و آتش تقی پور اشاره کرد. هر یک از این بازیگران نقش های متفاوتی را در این سریال ایفا می کنند که به جذابیت داستان افزوده اند.

زمان پخش سریال چرخ گردون

زمان پخش و ساعت پخش سریال چرخ گردون

همان طور که اشاره شد، فصل دوم سریال چرخ گردون از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. تکرار این سریال نیز در ساعات ۰۰:۴۵ بامداد و ۱۶:۱۵ روز بعد پخش می شود. این سریال در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای تولید شده و داستان های مختلفی را در پارک لاله تهران روایت می کند.

source

توسط salamathyper.ir