برنامه تکیه معلی ۱۴۰۳ در شبکه سه سیما پخش می شود و با حضور مداحان و پیشکسوتان هیئت های مذهبی کشور به ترویج فرهنگ روضه خوانی و نوحه خوانی می پردازد. این برنامه هر شب ساعت ۲۲:۲۰ پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ خواهد بود.

زمان پخش برنامه تکیه معلی

برنامه “تکیه معلی” ۱۴۰۳ یکی از برنامه های مذهبی پرطرفدار شبکه سه سیما است که به موضوعات مذهبی و تبلیغی می پردازد. این برنامه به طور ویژه به سفرهای تبلیغی مداحان اهل بیت علیهم السلام در کشورهای مختلف توجه دارد و با دعوت از شخصیت های برجسته مذهبی به تحلیل و بررسی این موضوعات می پردازد. در هر قسمت از برنامه، مداحان و پیشکسوتان هیئت های مذهبی کشور حضور دارند و به ترویج فرهنگ روضه خوانی و نوحه خوانی می پردازند.

برنامه تکیه معلی

زمان پخش برنامه تکیه معلی

برنامه “تکیه معلی” ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه سه سیما پخش می شود. این برنامه به مناسبت ایام محرم و صفر تهیه شده و در طول این ایام به صورت منظم پخش می شود. هدف از پخش این برنامه در این ساعات، فراهم کردن فرصتی برای مخاطبان است تا در ساعات پایانی شب به تماشای برنامه های مذهبی بپردازند و از محتوای آن بهره مند شوند.

تکرار برنامه تکیه معلی

تکرار برنامه

تکرار برنامه “تکیه معلی” ۱۴۰۳ روز بعد ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود. همچنین، این برنامه در ساعت های ۱ بامداد و ۱۷:۰۰ از شبکه قرآن بازپخش خواهد شد. این زمان بندی به گونه ای است که مخاطبان در ساعات مختلف روز بتوانند برنامه را مشاهده کنند و از محتوای آن بهره مند شوند.

عواملی که در برنامه حضور دارند

این برنامه با حضور مداحان و پیشکسوتان هیئت های مذهبی کشور برگزار می شود. از جمله افرادی که در این برنامه حضور دارند می توان به حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی اشاره کرد. این افراد با تجربیات و دانش خود در زمینه مداحی و تبلیغی، به تحلیل و بررسی موضوعات مذهبی می پردازند و تجربیات خود را با مخاطبان به اشتراک می گذارند. همچنین، نجم الدین شریعتی به عنوان مجری برنامه حضور دارد و سعید ستودگان تهیه کنندگی برنامه را بر عهده دارد.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ روضه خوانی و نوحه خوانی و همچنین آشنایی بیشتر مخاطبان با سفرهای تبلیغی مداحان اهل بیت علیهم السلام تهیه شده است.

source

توسط salamathyper.ir