بیوگرافی محمدرضا هلال زاده و همسرش + عکس های جدید و زندگینامه

بیوگرافی محمدرضا هلال زاده

محمدرضا هلال زاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در آثاری مانند سریال همه گیری، موج اول، از پشت سر، راز سامیه، دیاسپورا، انبار ایفای نقش کرده است. در ادامه این مقاله از حرف تازه، به بیوگرافی این بازیگر که در سریال طوبی خوش درخشیده است می پردازیم.

بیوگرافی محمدرضا هلال زاده و همسرش + عکس های جدید محمدرضا هلال زاده و زندگینامه

عکس های جدید محمدرضا هلال زاده

محمد رضا هلال زاده متولد ۶ بهمن سال ۱۳۶۸ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. سریال همه گیری، موج اول، از پشت سر، راز سامیه، دیاسپورا، انبار، سریال طوبی در نقش ضیا از جمله آثار هنری این آقا می باشد. او یک ورزشکار رزمی و کارگردان است که به تازگی در سریال طوبی ایفای نقش کرده است.

محمدرضا هلال زاده, بیوگرافی محمدرضا هلال زاده, عکس های جدید محمدرضا هلال زاده

شروع فعالیت های بازیگری

محمدرضا هلال زاده، بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با تئاتر زیر نظر مهتاب نصیرپور و‌ استاد محمدرحمانیان آغاز کرد. محمد رضا هلال زاده در صحنه تئاتر در آثاری چون نمایش خروس ، مرگ ، همه پسران من گردنبند خورشید ، مارگاک ، آیینه های رو به رو ، زاپویی ، پیتزا جهان ، روزهای رادیو ، بغل به عنوان بازیگر حضور داشته است. او همچنین در سریال همه گیری ، سریال موج اول ، از پشت سر ، پلن ب ، راز سامیه ، دیاسپورا ، انبار و نیز نقش آفرینی کرده است.

محمدرضا هلال زاده, بیوگرافی محمدرضا هلال زاده, همسر محمدرضا هلال زاده کیست؟

او بازیگری را با از دوران مدرسه با تئاتر های استانی آغاز کرد. در کنار دنیای هنر در عرصه ورزش، بخصوص رشته های رزمی از قهرمانان ورزش های رزمی است‌. حاصل این تلاش مدال های متعدد قهرمانی است که به دست آورده است.

او در حوزه ی تئاتر در آثاری چون «گردنبند خورشید»، «همه پسران من»، «خروس»، «آیینه های رو به رو»، «روزهای رادیو»، «زاپویی»، «شتک»، «بغل»، «مرگ کارگردان»، «شورش ذهن» ایفای نقش کرده است.

ازدواج و همسر محمدرضا هلال زاده کیست

mohamadreza hrlal zadeh dar seryal toba

محمدرضا هلال‌زاده مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

محمدرضا هلال زاده در سریال طوبی

محمد رضا هلال زاده در سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سید حسین امیرجهانی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی در نقش ضیا بازی کرده است. ضیاء در سریال طوبی پسر شیث عضو حزب بعث عراق است. سعید سلطانی که سریال پرمخاطب «ستایش» را در کارنامه دارد، این بار هم در یک مجموعه طولانی سراغ فراز و نشیب‌ های زندگی یک زن رفته است. اقتباسی بودن «طوبی» و گره خوردنش به پیاده‌ روی اربعین دیگر ویژگی‌ های مهم سریال است.
وی یکی از کارگردانان پرکار تلویزیون در دهه ۷۰، ۸۰ و ۹۰ است که بیشتر با سریال‌ های «پس از باران» و اثر چند فصلی «ستایش» در بین مخاطبان شناخته می‌ شود.

داستان «طوبی» در آستانه پیاده روی اربعین پخش می‌ شود و محتوایش نیز با این موضوع ارتباط دارد. این سریال از داستان کتاب اربعین طوبی اثر محسن امامیان اقتباس شده است.

داستان این کتاب که برگزیده «جایزه جهانی اربعین» هم شده، درباره زندگی زنی به نام طوبی است که بخش عمده‌ ای از تاریخ معاصر ایران و عراق را به چشم دیده‌ است.

پیج اینستاگرام محمدرضا هلال زاده

پیج اینستاگرام محمدرضا هلال زاده

@mohammadrezahelalzadeh

فعالیت های کارگردانی

محمدرضا هلال زاده کارگردان نمایش خاک سفید را بر عهده داشته است. او پس از سال ها بازیگری وارد حرفه کارگردانی شده است. نمایش خاک سفید یکی از آثاری است که او کارگردانی کرده است.

بازیگران نمایش «خاک سفید» اشکان حسن پور، میلاد معیری، مهدی یگانه، فرید رحمتی، رضا بهرامی، مرجان قمری، المیرا صارمی، علی خوش رو، ارسلان عابدی، حسین صادق نائینی، شریان زارع هستند.

وی در گفت‌وگویی که پیش از این با خبرنگار مهر داشت درباره این اثر نمایشی گفته بود:

برای پرداختن به اتفاقاتی که سال ۷۹ در محله «خاک سفید» رخ داد داستان زندگی خانواده‌ای را خلق کردیم تا در خلال آن رخدادها و معضلات اجتماعی موجود در این محله را در داستان بگنجانیم.

این اثر نمایشی اثری کاملاً رئالیستی است و تمام دغدغه من در کارگردانی کار این بود که نمایش را صددرصد واقع گرایانه به صحنه ببرم به شکل که اجرا با یک فیلم سینمایی رئال مطابقت داشته باشد.

محمدرضا هلال زاده

فیلم ها و سریال ها

نمایش خروس
مرگ کارگردان
شورش ذهن
همه پسران من
گردنبند خورشید
مارگاک
آیینه های رو به رو
زاپویی
پیتزا جهان
روزهای رادیو
بغل
سریال همه گیری
سریال موج اول
از پشت سر
پلن ب
راز سامیه
دیاسپورا
انبار
سریال طوبی
فرزند ایران
مهیار عیار
فیلم‌های کوتاه رستاخیز
از پشت سر کارگردانی
پپرونی

source

توسط salamathyper.ir