سریال بازنده : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های آن همراه با اسامی عوامل با بازی علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر و… در ادامه مطلب میخوانید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بازنده + خلاصه داستان و تصاویر جدید سریال بازنده

سریال بازنده به کارگردانی و نویسندگی امین حسین‌ پور و تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور محصول سال ۱۴۰۲ در ژانر معمایی،اجتماعی و خانوادگی است. اولین قسمت این سریال جذاب و معمایی ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلیمو پخش می شود و قطعا سریالی پر طرفدار و پر مخاطب خواهد بود.

خلاصه داستان

کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند اما….

خلاصه سریال بازنده

اسامی بازیگران سریال بازنده با نقش

علیرضا کمالی

علیرضا کمالی نژاد زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ بازیگر ایرانی است.اولین تجربه بازیگری کمالی‌نژاد با بازی در نقش شمایل علی اکبر در سریال ثارالله شکل گرفت. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ و در سریال شیخ بهایی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرد.علیرضا کمالی با بازی در مجموعهٔ پوست شیر برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد درام از جشن حافظ شد.

بازیگران سریال بازنده

علیرضا کمالی بازیگر نقش اصلی سریال بازنده

سارا بهرامی

زادهٔ ۱۳۶۱ بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پروانه  به شهرت رسید و برای بازی در نقش مکمل فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم نامزد دریافت جایزهٔ حافظ شد. بهرامی برای بازی در نقش اصلی دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او از آن زمان برای بازی در ایتالیا ایتالیا ، علفزار و جنگل پرتقال نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

سریال بازنده

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی، تدوین: سیاوش کردجان، طراح و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: امین حسین پور، مدیر تولید: پوریا زمانی، موسیقی: پیام آزادی، مدیر صدابرداری: محمود کاشانی، طراح چهره پردازی: مهدی صیاد، سرپرست گروه برنامه‌ریزی و کارگردانی: علی مردانه، دستیار اول کارگردان: رضا مسعودی، برنامه ریز: حمید غفارزاده

source

توسط salamathyper.ir