زمان پخش سریال بازنده : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال بازنده از پلتفرم فیلیمو 1403 + ساعت و روزهای پخش سریال بازنده

سریال بازنده به کارگردانی و نویسندگی امین حسین‌ پور و تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور محصول سال ۱۴۰۲ در ژانر معمایی،اجتماعی و خانوادگی است.سریال بازنده دومین سریال امین حسین‌پور برای نمایش خانگی بعد از مینی سریال موفق درمانگر است. حسین‌پور نگارش فیلمنامه‌ی سریال را هم برعهده دارد. احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده سریال‌های نیسان آبی ۲ و درمانگر این سریال را تهیه کرده است.

اولین قسمت این سریال جذاب و معمایی ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلیمو پخش می شود و قطعا سریالی پر طرفدار و پر مخاطب خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا ساعت پخس این سریال را ببینید.

از جمله هنرمندانی که در سریال بازنده بازی می کنند را می توان به علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی‌محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری و…. اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند اما از طرفی نمی خواهد این راز زندگی اش را بهم بزند پس ….

مینی سریال بازنده برخلاف سریال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی که اکثرا در ژانر درام و کمدی ساخته شده‌اند، داستانی هیجان‌انگیز در ژانر جنایی و معمایی دارد.

زمان پخش سریال بازنده

ساعت تکرار و زمان پخش سریال بازنده از پلتفرم فیلیمو

این مجموعه ۱۵ قسمتی از جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲ ظهر از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

از دیگر بازیگران این سریال معمایی می توان به ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و با حضور پیمان قاسمخانی و… اشاره کرد

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و زیبا لذت ببرید.

همراه ما باشید.

source

توسط salamathyper.ir