انشا درباره اولین روز مدرسه : نوشتن انشا در پایه های ابتدایی و حتی دوره اول راهنمایی ضروری است. پس باید موضوع خاص و زیبا و سرگرم کننده باشد. در ادامه همراه حرف تازه باشید.

بهترین انشا درباره اولین روز مدرسه برای کلاس اول و دوم با مقدمه و نتیجه

بهترین انشا درباره اولین روز مدرسه برای کلاس اول و دوم با مقدمه و نتیجه

مقدمه :

بعد از آنکه سه ماه تابستان را با تمام خوش هایش و استراحتش و خاطره هایش و حتی گاهی دلتنگی برای دوستان و همکلاسی هایمان سپری می کنیم .

بدنه :

دوباره اول مهر می رسد و بوی پاییز و صدای همهمه در حیاط مدرسه بگوش می رسد .مطمئنا من هم مثل تمام هم سن و سال هایم این روز را دوست دارم.روزی اول مدرسه صبح با صدای مادر بیدارشدن ، صبحانه خوردن و لباس های جدید با رنگ جدید با وسایل ها و دفتر و کتاب های جدید بسیار برایم جذاب است .بعد از آنکه وسایلم را آماده می کنم لباسم را برتن کرده و راهی مدرسه می شوم .وقتی که به مدرسه رسیدم با تمام دوستانی که هنوز هم الز سال قبل آشنایی داشتم احوال پرسی مردم و آن ها را در آغوش گرفتم .و خوشحال شدم که دوباره آنها را دیدم .بعد زنگ خورد و همه در یک صف قرار گرفتیم .بعد از آن هر کداممان در کلاس هایی قرار گرفتیم .من خیلی دوست داشتم کسی که سال قبل با او بودم و با هم خیلی صمیمی هستیم دوباره بامن باشد و همینطور هم شد .در روز اول مدرسه من دوستان جدیدی هم پیدا کردم و می دانم که امسال هم مانند سال قبل چیزهای جدیدی را یاد می گیرم .

نتیجه :

من تلاش می کنم که بهترین باشم .

مقدمه:

صبح زود از خواب بیدار شدم و با خوشحالی به سمت مدرسه حرکت کردم. آن روز، اولین روز مدرسه بود و من برای این روز، بسیار هیجان‌زده بودم.

بدنه:

وقتی به مدرسه رسیدم، همه بچه‌ها در حیاط مدرسه جمع شده بودند. من هم به آنها پیوستم و با آنها آشنا شدم. بچه‌ها، همگی مهربان و خوش‌برخورد بودند.کمی بعد، معلم آمد و ما را به کلاس راهنمایی کرد. معلم، خانم مهربانی بود که با لبخندی بر لب، ما را به کلاس خوشامد گفت.خانم معلم، به ما درباره مدرسه و قوانین آن توضیح داد. سپس، ما را به گروه‌های مختلف تقسیم کرد و به ما گفت که باید با هم دوست باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.در آن روز، ما درس‌های مختلفی مانند ریاضی، فارسی، علوم و… یاد گرفتیم. من از یادگیری چیزهای جدید، بسیار لذت بردم.وقتی زنگ مدرسه به صدا درآمد، من احساس کردم که زمان خیلی زود گذشت. من با خوشحالی از مدرسه خارج شدم و به خانه رفتم.آن روز، یکی از بهترین روزهای زندگی من بود. من از اینکه به مدرسه می‌روم، بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم در مدرسه، چیزهای زیادی یاد بگیرم و به فردی موفق تبدیل شوم.

نتیجه گیری:

اولین روز مدرسه، روز بسیار مهمی در زندگی هر کودکی است. این روز، آغاز فصل جدیدی از زندگی است که پر از یادگیری و تجربه‌های جدید است. من از اینکه اولین روز مدرسه‌ام را به یاد دارم، بسیار خوشحال هستم و آن روز را هرگز فراموش نمی‌کنم.

انشا درباره اولین روز مدرسه

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir