بازیگر نقش باران در سریال گردن زنی الیکا ناصری متولد ۱۳۸۱ در تهران است. الیکا ناصری بازیگر تئاتر است که در اولین حضور خود در سریال یاغی در نقش ابرا به شهرت و محبوبیت رسید. این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر الیکا ناصری خواهیم پرداخت. .در ادامه به بیوگرافی کامل تر به الیکا ناصری بازیگر نقش باران در سریال گردن زنی پرداخت.

بازیگر نقش باران در سریال گردن زنی کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش باران در سریال گردن زنی کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

الیکا ناصری متولد ۱۳۸۱ در تهران است. الیکا ناصری بازیگر تئاتر است که در اولین حضور خود در سریال یاغی در نقش ابرا به شهرت و محبوبیت رسید، در واقع ابرا دختری است که خانواده اش قصد مهاجرت به آلمان را دارند اما او عاشق جوانی به نام جاوید با بازی علی شادمان که از طبقه پایین جامعه می باشد ، است ، در این میان اصرار مادر ابرا برای بردن او به آلمان باعث خودکشی ابرا می شود و….

بعد ازآن الیکا ناصری در سریال مرداب بازی کرد و توانست بیشتر از قبل خودش را ثابت کند

باران در سریال گردن زنی

الیکا ناصری در نقش باران دختری پر انرژی است که در شب عروسی خود ذوق فراوانی دارد اما متاسفانه شب عروسی توسط شخصی نامعلوم کشته می شود.

در این سریال بازیگرانی چون رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، پوریا رحیمی‌سام ،کیسان دیباج،سمیرا حسن پور و…. بازی می کنند.

در خلاصه سریال نمایش خاانگی گردن زنی آمده سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود.

سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور در ژانر جنایی ساخته شده است. با توجه به قسمت اول، این سریال داستان دو خانواده است که به واسطه آشنایی قدیمی و یک وصلت به هم نزدیک‌تر شده‌اند اما یک قتل رابطه این خانواده‌ها را دچار چالش می‌کند که احتمالاً ادامه قصه بر مبنای این اتفاق شکل می‌گیرد.

الیکا ناصری در گردن زنی با شخصیت باران در مقابل کیسان دیباج با نقش نیما ایفای نقش می‌کند، این زوج در شب عروسی دچار سرنوشت هولناکی می‌شوند.

گردن زنی جمعه هر هفته، ساعت ۱۲ ظهر از پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد؛ در این سریال رویا نونهالی، کیسان دیباج، حسن معجونی، سمیرا حسن پور، الهام پاوه نژاد و … ایفای نقش کرده‌اند.

همسر الیکا ناصری کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست. اما فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی حمید مولوی است که بازیگرانی مانند محمود جعفری، فریبا جدیکار، گلاره عباسی، ساعد سهیلی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مصطفی ساسانی، الیکا ناصری و… در آن به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

الیکا ناصری سال ۱۳۸۸ اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی تجربه کرد.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بازیگر نقش باران در سریال گردن زنی

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir