فصل دوم سریال «دوقلوها» با حضور عموهای فیتیله ای از آبان ماه پخش خواهد شد. این سریال هر روز ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود. برای مشاهده نحوه برگشت عموهای فیتیله ای و زمان پخش این سریال با حرف تازه همراه باشید.

ساعت پخش سریال فصل دوم دوقلوها

عموهای فیتیله ای، علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که از محبوب ترین شخصیت های برنامه های کودک در ایران هستند، در این فصل نیز حضور دارند. این سه هنرمند با اجرای طنز و موزیکال خود، همواره توانسته اند مخاطبان کودک و خردسال را جذب کنند.

فصل دوم سریال «دوقلوها» با حضور عموهای فیتیله ای پس از ۵ سال وقفه به تلویزیون بازمی گردد. این سریال که به تهیه کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک ساخته شده است، در ۸۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای تهیه شده و قرار است از آبان ماه پخش شود.

تکرار سریال فصل دوم دوقلوها

دکور بزرگ ترین برنامه کودک

یکی از ویژگی های برجسته این فصل، دکور بزرگ و جذاب آن است که با عنوان «شهر پنج ستاره» شناخته می شود. این دکور بزرگ ترین دکور برنامه کودک در ایران است و تلاش شده تا با استفاده از آن، کودکان به دنیای خیالی و شاد سریال جذب شوند.

سریال فصل دوم دوقلوها

موضوعات و محتوای سریال

فصل دوم سریال «دوقلوها» به موضوعات مختلفی از جمله معرفی مشاغل به کودکان، چالش های مرتبط با شهر و موضوع فرزندآوری می پردازد. این سریال با ترکیبی از طنز حرکتی و موزیکال، تلاش می کند تا علاوه بر سرگرمی، پیام های آموزشی و تربیتی نیز به کودکان منتقل کند.

زمان پخش سریال فصل دوم دوقلوها

ساعت پخش سریال فصل دوم دوقلوها

سریال «دوقلوها» قرار است هر روز ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو سیما پخش شود. این زمان پخش به گونه ای انتخاب شده که کودکان بتوانند پس از پایان فعالیت های روزانه خود، به تماشای این سریال بنشینند و از آن لذت ببرند.

روز گذشته، معاون سیما از پشت صحنه این برنامه بازدید کرد و از تلاش های تیم تولید قدردانی کرد. او اظهار داشت که کودکان منتظر بازگشت این برنامه هستند و امیدوار است که سریال «دوقلوها» جایگاه خوبی در میان برنامه های کودک پیدا کند.

علی فروتن، یکی از بازیگران سریال، در این بازدید گفت که پیش تولید این سریال زمان زیادی برده است و اکنون تیم تولید با جان و دل مشغول کار هستند. محمد مسلمی نیز تاکید کرد که این سریال با ترکیبی از قصه و موسیقی، تلاش می کند تا جامعه ای سالم تر و شادتر برای کودکان ایجاد کند.

source

توسط salamathyper.ir