کفش اسپرت بچه گانه دخترانه : برای رفتن به مدرسه قطعا کفش مناسب که هم احساس راحتی را به کودک انتقال دهد هم زیبا باشد،نیاز است. در ادامه همراه ما حرف تازه ای ها باشید.

مدل های جدید کفش اسپرت بچه گانه دخترانه برای مدرسه 1403 + راهنمای خرید

مدل های جدید کفش اسپرت بچه گانه دخترانه برای مدرسه ۱۴۰۳ + راهنمای خرید

سایز کفش بچگانه

بهترین روش انتخاب کفش برای کودکان انتخاب اندازه‌ای است که برای پا راحت باشد و در نهایت حدود ۴ تا ۵ میلیمتر از جلوی کفش خالی باشد. کفش نباید خیلی بزرگ بوده و بر روی کف پای کودک قرار داشته باشد تا از کوچک شدن زودرس کف پای کودک جلوگیری شود.

کفش اسپرت بچه گانه دخترانه

وزن کفش اسپرت بچگانه

حتما کفشی را انتخاب کنید که دارای زیره‌ای سبک باشد. هرچه کفش سبک‌تر باشد، راه رفتن کودکان کلاس اول و دوم آسان‌تر خواهد بود. اما حتماً به یاد داشته باشید که انتخاب کفش سبک نباید به قراردادن کیفیت زیره و رویه کفش کمک کند. معمولاً کفش‌هایی که رویه‌ای از جنس پارچه دارند، سبک و راحت هستند.

کفش اسپرت بچگانه

بند کفش چسبی یا کشی باشد

بهتر است کفشی را انتخاب کنید که به جای بند، روی آن دارای کش باشد. پوشیدن کفش کشی کودک برایش آسان‌تر بوده و کودک شما احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.اگر این نوع کفش را در بازار پیدا نکردید، بهتر است کفشی را انتخاب کنید که دارای بند چسبی باشد. باز و بسته کردن کفش‌های با بند چسبی هم برای والدین و کودکان  ابندایی آسان‌تر است.

کفش اسپرت دخترانه

پاشنه کفش بچگانه چقدر باشد؟

برای اینکه کودک بتواند هنگام راه رفتن بهتر تعادل خود را حفص کند بهتر است ارتفاع پاشنه کفش از سطح زمین ۴ تا ۵ میلیمتر از پنجه آن بیشتر باشد.

راهنمای خرید کفش اسپرت بچه گانه

راهنمای خرید کفش اسپرت دخترانه

برای خرید کفش بچه گانه مناسب باید حتما به زیره کفش توجه داشت که کاملا آجدار و نرم و انعطاف پذیر باشد.

ترجیحا رویه کفش یا از پارچه و الیاف طبیعی و یا از چرم طبیعی باشد.

کفی کفش کاملا طبی و گودی پارا پر بکند.

مدل های کفش بچگانه برای مدرسه

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir