کفش مجلسی نوک تیز زنانه : یکی از شیک ترین و لاکچری ترین کفش های مجلسی که از زمان قدیم و تا کنون مورد توجه قرار گرفته است،کفش نوک تیز می باشد . در ادامه همراه ما یعنی سایت حرف تازه باشید.

راهنمای خرید کفش مجلسی نوک تیز زنانه + مدل های شیک کفش مجلسی نوک تیز 1403

راهنمای خرید کفش مجلسی نوک تیز زنانه + مدل های شیک کفش مجلسی نوک تیز ۱۴۰۳

پاشنه کفش مجلسی

همانطور که می دانید اغلب کفش های نوک تیز پاشنه دار هستند. در ادامه انواع پاشنه کفش را معرفی خواهیم کرد:

پاشنه مخروطی یکی از پاشنه‌های جذاب در این مدل کفش‌ها است که در ارتفاع‌های مختلف ساخته‌ می‌شود. انتخاب کفش پاشنه بلند مخروطی برای مهمانی‌ها و مراسم مختلف، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

  • پاشنه گربه‌ای

این مدل پاشنه ارتفاع زیادی ندارد و استفاده از آن ساده‌تر است. از این سبک کفش بیشتر برای محل کار، مهمانی‌ها و … استفاده می‌شود. پاشنه گربه‌ای برای استفاده‌های طولانی‌مدت نیز انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

این مدل کفش، دارای بلندترین پاشنه در میان کفش‌های پاشنه بلند است. قبل از خرید کفش با پاشنه استیلتو، باید مطمئن شوید که توانایی پوشیدن‌ آن را دارید.

این مدل را می‌توان به‌ عنوان شناخته‌شده‌ترین کفش پاشنه بلند معرفی کرد که یک پاشنه باریک، بین ۲ تا ۳ اینچ دارد و برای موقعیت‌های مختلف، مناسب است.

یکی دیگر از پاشنه‌های موجود در این زمینه، مدل پلتفرم نام دارد. ویژگی بارز این مدل کفش، بخش ضخیم موجود در پنجه است. این امر باعث شده‌ تا اختلاف ارتفاع بین پنجه و پاشنه بیشتر شده‌ و شخص راحت‌تر بتواند از آن استفاده کند.

کفش مجلسی نوک تیز زنانه

رنگ کفش نوک تیز زنانه

عده‌ای معتقدند که رنگ کفش متناسب با رنگ لباس، کیف یا سایر اکسسوری‌ها باشد. در این صورت همه رنگ‌ها با هم همسان شده. در مقابل عده‌ای بر این اعتقاد هستند که رنگ کفش متضاد رنگ لباس باشد در این صورت زیبایی لباس و کفش بیشتر به چشم آمده و ظاهر بهتری را نشان می‌دهد.

کفش مجلسی نوک تیز

سایز کفش مجلسی نوک تیز

فروشنده ممکن است که به شما بگوید که کفش کمی تنگ است و با پوشیدن جا باز می‌کند اما اگر کفشی در مغازه اندازه پای شما نبود بهتر است که آن کفش را خریداری نکرده و به سراغ کفش دیگری بروید چون همچین چیزی در کفش های مجلسی امکان ندارد.

کفش نوک تیز زنانه

راهنمای خرید کفش نوک تیز مجلسی

شیک ترین مدل کفش نوک تیز

سایز کفش مجلسی نوک تیز

کفش مجلسی زنانه

راهنمای خرید کفش مجلسی

کفش مجلسی

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir