اختلال نعوظ، یکی از مشکلات شایع جنسی در مردان است که می‌تواند به دلایل مختلفی بروز کند. این اختلال، که با ناتوانی در ایجاد یا حفظ نعوظ کافی برای برقراری رابطه جنسی مشخص می‌شود، می‌تواند به شدت بر اعتماد به نفس، کیفیت زندگی و روابط فرد تأثیر بگذارد.مصرف ویتامین ها یکی از راه های موثر و بدون عوارض برای بهبود نعوظ در آقایان است.در این مطلب از داروخانه آنلاین ویتامین کده به بهترین قرص ویتامین نعوظ و مولتی ویتامین نعوظ همچون قرص ایکس اید و قرص های سنس باریج که در درمان اختلال نعوظ موثر هستند و لیست کاملی از ویتامین های تقویت نعوظ اشاره خواهیم کرد.

بهترین قرص ویتامین برای نعوظ

قرص تخصصی ویتامین نعوظ در داروخانه، با فرمولاسیونی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری، می‌تواند به شما در دستیابی به نعوظ قوی‌تر و پایدارتر کمک کند.

قرص گیاهی های سنس باریج|بهبود اختلال نعوظ در آقایان

های سنس باریج، راه‌حلی طبیعی برای بهبود عملکرد جنسی مردان است. این محصول حاوی ترکیبات ارزشمندی همچون جینسینگ، خارخاسک و ال آرژنین بوده که با افزایش تولید نیتریک اکسید، موجب گشاد شدن رگ‌های خونی و بهبود جریان خون در آلت تناسلی می‌شود. در نتیجه، نعوظ قوی‌تر و پایدارتری را تجربه خواهید کرد.

  • ترکیبات قدرتمند: های سنس باریج با بهره‌گیری از عصاره جینسینگ، خارخاسک و ال آرژنین، ترکیبی بی‌نظیر برای تقویت عملکرد جنسی مردان ارائه می‌دهد.
  • راهکار طبیعی برای بهبود نعوظ: با مصرف قرص‌های های سنس باریج، به طور طبیعی به مشکل اختلال نعوظ خاتمه دهید.
  • افزایش جریان خون، کلید نعوظ قوی: های سنس باریج با تحریک تولید نیتریک اکسید، موجب گشاد شدن رگ‌های خونی و افزایش خون‌رسانی به آلت تناسلی می‌شود.

خرید قرص های سنس باریج + تخفیف ویژه%

قرص های‌ سنس باریج | داروی گیاهی درمان اختلال نعوظ

قرص ایکس اید|بهترین مولتی ویتامین برای نعوظ

قرص ایکس‌اید با بهره‌گیری از ترکیبی قدرتمند از گیاهان دارویی موثر، ویتامین‌ها و مواد معدنی، به تقویت قوای جنسی و بهبود عملکرد جنسی کمک می‌کند. ایکس‌آید با دارا بودن جینسینگ آسیایی، خارخاسک و اپیمدیوم، در درمان اختلال نعوظ در آقایان نیز بسیار موثر است. علاوه بر این، این مکمل با افزایش تعداد، تحرک و کیفیت اسپرم، به بهبود باروری در مردان کمک کرده و شانس باروری در زنان را نیز افزایش می‌دهد.

  • افزایش تمایلات و قوای جنسی در بانوان و آقایان
  • افزایش لذت جنسی و بهبود ارگاسم از طریق افزایش خون رسانی به اندام های تناسلی
  • رفع اختلالات نعوظ در آقایان
  • افزایش سطح انرژی بدن و مقابله با استرس

خرید قرص ایکس اید + تخفیف ویژه%

قرص ایکس اید

کمبود کدام ویتامین ها باعث اختلال نعوظ می شود؟

مطالعات متعددی رابطه بین کمبود ویتامین D و اختلال نعوظ را بررسی کرده اند. این مطالعات نشان داده است که مردانی که سطوح ویتامین D پایینی دارند، در مقایسه با آنهایی که سطوح کافی از ویتامین D دارند، بیشتر در معرض ED هستند. علاوه بر این، برخی مطالعات نشان داده اند که مکمل ویتامین D می تواند عملکرد نعوظ را در مردان با سطوح پایین بهبود بخشد.

بهترین ویتامین ها برای نعوظ آقایان

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره نمودیم،مصرف برخی ویتامین ها اثرات مثبتی بر عملکرد جنسی مردان و بهبود مشکلات جنسی همچون نعوظ دارند.در این بخش لیست کاملی از ویتامین های موثر بر تفویت نعوظ در اقایان را آورده ایم:

  به نقل از سایت پزشکی medicalnewstoday

کدام ویتامین برای نعوظ بهتر است؟
ویتامین‌ها و مکمل‌ها – مانند ویتامین‌های D، C و B9 و جینسینگ ، ممکن است به افراد مبتلا به اختلال نعوظ کمک کنند. با این حال، مدیریت استرس، ورزش و سایر داروهای سبک زندگی ممکن است موثرتر باشند.

1.ویتامین D و نعوظ

ویتامین D نقش مهمی در تنظیم هورمون ها، به ویژه تستوسترون، که برای سلامت جنسی مردان ضروری است، ایفا می کند. مصرف قرص ویتامین دی خارجی برای آقایان می تواند به بهبود میل جنسی و عملکرد نعوظ کمک کند.مهم ترین اثرات ویتامین d بر اختلالات نعوظ عبارتند از:

  • تولید تستوسترون:

ویتامین D با میزان سطح تستوسترون، هورمونی حیاتی برای سلامت جنسی مردان مرتبط است. مطالعات نشان داده است که مردانی که سطح ویتامین D کافی دارند، سطح تستوسترون بالاتری دارند. تستوسترون برای میل جنسی و عملکرد نعوظ ضروری است و تستوسترون پایین یکی از علل شایع اختلال نعوظ (ED) است.

  • عملکرد اندوتلیال:

اندوتلیوم پوشش رگ های خونی است و سلامت آن برای جریان خون مناسب حیاتی است. ویتامین D عملکرد اندوتلیال را با تولید اکسید نیتریک، مولکولی که به شل شدن و گشاد شدن عروق خونی کمک می کند، تقویت می نماید. بهبود عملکرد اندوتلیال می تواند منجر به جریان خون بهتر به آلت تناسلی شود و نعوظ را تسهیل کند.

التهاب مزمن با مشکلات سلامتی مختلفی از جمله اختلال نعوظ همراه است. ویتامین D دارای خواص ضد التهابی است که ممکن است به کاهش التهاب سیستمیک و بهبود سلامت کلی عروق کمک کند. با کاهش التهاب، ویتامین D ممکن است به جریان خون بهتر و عملکرد نعوظ کمک کند.

  • هموستاز کلسیم:

سطح کافی ویتامین D جذب کلسیم را تنظیم می کند که برای عملکرد ماهیچه ها از جمله عضلات صاف آلت تناسلی بسیار مهم است. سطوح مناسب کلسیم برای فرآیند فیزیولوژیکی نعوظ ضروری است، زیرا به انقباضات و آرامش عضلات کمک می کند.

منابع : این ویتامین را می توان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ماهی های چرب، غذاهای غنی شده و مکمل ها به دست آورد.

 

بهترین ویتامین ها برای نعوظ آقایان

2.ویتامین B3 (نیاسین)

نیاسین یا ویتامین B3 به دلیل توانایی آن در افزایش گردش خون و بهبود سلامت عروق برای مردان تجویز می شود. تحقیقات نشان داده است که نیاسین می تواند به ویژه برای مردان با سطح کلسترول بالا مفید باشد و عملکرد نعوظ را در چنین افرادی بهبود بخشد.

ویتامین B3 برای افزایش اتساع عروق، فرآیندی که در آن عروق خونی گشاد می‌شوند، کارایی دارد. این اثر عمدتاً از طریق آزاد شدن پروستاگلاندین ها انجام می شود که به شل شدن عضلات صاف رگ های خونی کمک می کند. بهبود جریان خون برای دستیابی و حفظ نعوظ بسیار مهم است، و باعث می شود نیاسین از مهم ترین ویتامین ها برای مردانی که اختلال نعوظ (ED) را تجربه می کنند، باشد.

منابع: غذاهای غنی از نیاسین شامل مرغ، ماهی، غلات کامل و آجیل است.

3.ال آرژنین و بهبود نعوظ

ال-آرژنین یک اسید آمینه نیمه ضروری است که نقش مهمی در فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف، به ویژه در تولید اکسید نیتریک (NO)، یک مولکول کلیدی که در سلامت عروق نقش دارد، ایفا می کند. ال آرژنین فواید بسیاری برای سلامت جنسی مردان، به ویژه در افزایش عملکرد نعوظ،دارد.ال ارژنین اگرچه یک ویتامین نیست، اما این اسید آمینه در تولید اکسید نیتریک، که برای دستیابی به نعوظ ، مهم است.در ادامه مهم ترین اثرات ال آرژنین بر نعوظ مردان را مشاهده می نمایید:

  • تولید اکسید نیتریک:

یکی از نقش های اصلی ال-آرژنین تبدیل آن به اکسید نیتریک است که یک گشادکننده عروق قوی است. اکسید نیتریک ماهیچه های صاف رگ های خونی را شل می کند و باعث افزایش جریان خون می شود. افزایش جریان خون برای دستیابی و حفظ نعوظ ضروری است. بنابراین داشتن ال آرژنین کافی در بدن می تواند به طور مستقیم بر بهبود نعوظ تأثیر بگذارد.

  • تنظیم هورمونی:

ال-آرژنین همچنین در تعدیل سطوح هورمونی از جمله تستوسترون نقش موثری دارد. تستوسترون برای افزایش میل جنسی و عملکرد جنسی حیاتی است. با حمایت از سطح تستوسترون سالم، ال آرژنین می تواند به طور غیر مستقیم میل و عملکرد جنسی را افزایش دهد.

  • کاهش استرس اکسیداتیو:

ال آرژنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو در بدن کمک کند. استرس اکسیداتیو می تواند به رگ های خونی آسیب برساند و عملکرد اندوتلیال را مختل کند و منجر به کاهش جریان خون و اختلال نعوظ شود. با کاهش استرس اکسیداتیو، ال آرژنین به حفظ عملکرد عروقی سالم کمک می کند، که برای نعوظ ضروری است.

خرید ال آرژنین از داروخانه ویتامین کده با تخفیف ویژه%

3. ویتامین B12

ویتامین B12 برای حفظ عملکرد سالم اعصاب و تولید گلبول های قرمز خون حیاتی است. آسیب عصبی می تواند عملکرد نعوظ را مختل کند و سطح کافی B12 را برای سلامت جنسی ضروری می کند. علاوه بر این، این ویتامین در تولید انرژی و شادابی بدن نقش دارد. کمبود B12 می تواند منجر به خستگی و اختلالات خلقی شود که می تواند به طور غیر مستقیم بر عملکرد جنسی تأثیر بگذارد. منابع ویتامین B12 شامل گوشت، ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی است.

4. ویتامین C و عملکرد نعوظ

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از رگ های خونی در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند، که می تواند بر جریان خون تأثیر بگذارد. بهبود گردش خون برای دستیابی و حفظ نعوظ ضروری است. این ویتامین همچنین سبب تقویت سیستم ایمنی و سلامت پوست می شود. مرکبات، توت فرنگی، فلفل دلمه ای و کلم بروکلی منابع عالی ویتامین C هستند.

خواص آنتی اکسیدانی:

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که به مبارزه با استرس اکسیداتیو در بدن کمک می کند. استرس اکسیداتیو می تواند به رگ های خونی آسیب برساند و به اختلال عملکرد اندوتلیال کمک کند، وضعیتی که جریان خون را مختل می کند. با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، ویتامین C ممکن است از سلول‌های اندوتلیال محافظت کند و در نتیجه سلامت عروق را بهبود بخشد و جریان خون بهتر به آلت تناسلی را در هنگام برانگیختگی تسهیل کند.

ویتامین C برای سنتز کلاژن حیاتی است که برای یکپارچگی ساختاری عروق خونی مهم است. وجود رگ های خونی سالم برای جریان خون و عملکرد نعوظ ضروری هستند. با حمایت از تولید کلاژن، ویتامین C ممکن است به سلامت کلی سیستم عروقی کمک کند و توانایی نعوظ را افزایش دهد.

قیمت ویتامین c با تخفیف ویژه در داروخانه انلاین ویتامین کده

ویتامین C و عملکرد نعوظ

5. ویتامین E و نعوظ

ویتامین E یک آنتی اکسیدان دیگر است که در محافظت از سلول ها، از جمله سلول های موجود در رگ های خونی، در برابر آسیب نقش دارد. با افزایش گردش خون سالم، ویتامین E می تواند به بهبود عملکرد نعوظ کمک کند. همچنین به دلیل مزایای آن در کاهش التهاب و حمایت از سلامت کلی قلب و عروق برای بدن مفید است. غذاهای سرشار از ویتامین E عبارتند از آجیل، دانه ها، اسفناج و روغن های گیاهی.

6. فولات (ویتامین B9)

فولات برای سنتز و ترمیم DNA و همچنین تولید گلبول های قرمز ضروری است. نقش مهمی در سلامت کلی عروق دارد که برای عملکرد نعوظ بسیار مهم است. سطوح پایین فولات با افزایش خطر اختلال نعوظ مرتبط است. با افزایش جریان خون و کاهش سطح هموسیستئین (یک اسید آمینه مرتبط با مشکلات قلبی عروقی)، فولات می تواند موجب تقویت نعوظ در اقایان شود. منابع خوب فولات شامل سبزیجات برگدار، حبوبات و غلات غنی شده است.

  • تنظیم هموسیستئین:

یکی از نقش های مهم فولات در متابولیسم هموسیستئین است که یک آمینو اسید مرتبط با سلامت قلب و عروق است. افزایش سطح هموسیستئین با افزایش خطر بیماری های قلبی عروقی مرتبط است که می تواند بر عملکرد نعوظ تأثیر منفی بگذارد. با کمک به حفظ سطح هموسیستئین طبیعی، فولات ممکن است به سلامت عروق بهتر و در نتیجه بهبود عملکرد نعوظ کمک کند.

  • ترمیم و بازسازی سلولی:

فولات برای سنتز و ترمیم DNA حیاتی است، که برای حفظ سلامت سلول ها، از جمله سلول های موجود در سیستم عروقی، حیاتی است. سلول های اندوتلیال سالم برای جریان خون مناسب و عملکرد نعوظ ضروری هستند. مصرف کافی فولات ممکن است از بازسازی این سلول ها حمایت کند و به یکپارچگی کلی عروق کمک کند.

7. روی

روی یک ماده معدنی است که نقش مهمی در تولید تستوسترون و سلامت کلی باروری دارد. در عملکردهای آنزیمی مختلف و تنظیم هورمون نقش دارد و برای سلامت جنسی مردان ضروری است. سطوح پایین روی می تواند منجر به کاهش تستوسترون و میل جنسی شود و به طور ویژه به اختلال نعوظ کمک کند. غذاهای غنی از روی عبارتند از صدف، گوشت قرمز، مرغ، لوبیا و آجیل.

8. منیزیم

منیزیم برای بسیاری از عملکردهای بدن از جمله عملکرد عضلانی و عصبی، تنظیم فشار خون و تولید انرژی مهم است. همچنین در سنتز تستوسترون نقش دارد. سطوح کافی منیزیم می تواند به بهبود گردش خون کمک کند و ممکن است عملکرد نعوظ را افزایش دهد. غذاهای سرشار از منیزیم عبارتند از آجیل، دانه ها، غلات کامل و سبزیجات سبز برگ.

جمع بندی بهترین ویتامین برای نعوظ آقایان

در این مطلب از سایت داروخانه انلاین ویتامین کده به بررسی بهترین ویتامین ها برای بهبود اختلالات نعوظ در مردان پرداختیم و بهترین قرص ویتامین نعوظ موجود در داروخانه را معرفی نمودیم.ترکیب این ویتامین ها و مواد معدنی در یک رژیم غذایی متعادل می تواند عملکرد نعوظ مردان و سلامت کلی جنسی را افزایش دهد. با این حال، عوامل سبک زندگی مانند ورزش منظم، رژیم غذایی سالم و پرهیز از دخانیات و الکل زیاد نیز نقش مهمی دارند. توصیه می شود که افراد قبل از ایجاد تغییرات قابل توجه در رژیم غذایی یا شروع مکمل ها با متخصصان مشورت کنند.

 

منابع  healthline , verywellhealth

source

توسط salamathyper.ir