رضا سراج، معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، پس از یک عمل جراحی سخت تومور مغزی درگذشت. وی همچنین سخنگوی این دبیرخانه بود و در زمینه های راهبردی، سیاسی و فرهنگی فعالیت های گسترده ای داشت. برای مشاهده بیوگرافی و فعالیت های کاری وی با حرف تازه همراه باشید.

علت فوت رضا سراج

رضا سراج یکی از شخصیت های برجسته در عرصه سیاست و رسانه در ایران بود. او به عنوان معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شناخته می شد و در طول دوران فعالیت خود نقش های متعددی را بر عهده داشت و تأثیرات چشمگیری در زمینه های راهبردی و سیاسی بر جای گذاشت.

بیوگرافی رضا سراج

زندگی شخصی

سراج پس از یک عمل جراحی سخت تومور مغزی جان خود را از دست داد. او در طول زندگی خود به عنوان یک فعال رسانه ای و کارشناس ارشد مسائل راهبردی شناخته می شد و در زمینه های سیاسی و فرهنگی تألیفات زیادی را از خود به جا گذاشته است.

سوابق کاری

در سوابق کاری رضا سراج مسئولیت هایی چون ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ریاست سازمان بسیج دانشجویی و معاونت سیاسی قرارگاه ثارالله به چشم می خورد. او همچنین به عنوان سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی فعالیت می کرد و در خرداد ۱۴۰۲ از سوی وزارت خزانه داری آمریکا مورد تحریم قرار گرفته بود.

بیوگرافی رضا سراج معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت + علت فوت و عکس

علت فوت رضا سراج

رضا سراج پس از یک عمل جراحی سخت تومور مغزی جان خود را از دست داد. او طی هفته های گذشته در پی ابتلا به بیماری در بیمارستان تحت درمان قرار داشت و در نهایت درگذشت.

او به عنوان یک فعال رسانه ای و کارشناس ارشد مسائل راهبردی، در طول دوران فعالیت خود مصاحبه ها و اظهار نظرهای متعددی در زمینه های مختلف داشته است.

source

توسط salamathyper.ir