امروزه کاربران بازی‏های سبک DOTA2، حتما به بازی جذاب و هیجان انگیز موبایل لجند نیز مشغول هستند و این بازی را روی گوشی همراه خود نصب دارند. این بازی جزو جذاب‏ترین بازی‏های آنلاین جنگی چند نفره در سبک بازی‏های اکشن و موبا است. در بازی موبایل لجند (Bang Bang)، که متشکل از دو تیم ۵ نفره می‏باشد، بازیکنان با همکاری و همفکری یکدیگر و با به کارگیری استراتژی‌های جنگی مناسب تنها یک هدف را دنبال می‏کنند و آن هم نابود کردن برج‌ها و پایگاه ‏های حریف است. در این بازی، برای ارتقاء سطح بازی، قدرتمند کردن کاراکتر خود و همچنین دریافت یک‏سری امکانات و امتیازات در بازی شما نیاز به پرداخت‏های درون برنامه‏ای دارید که جم یا الماس موبایل لجند همان پول درون بازی می‏باشد که به آن نیاز دارید. با خرید جم موبایل لجند می‏توانید تمامی محدودیت‏های موجود در بازی را برداشته و در نهایت پیروز میدان باشید. فروشگاه ORIXGAME با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات گیمینگ بهترین انتخاب برای خرید جم موبایل لجند اورجینال می‏باشد که ما آن را به شما پیشنهاد می‏کنیم. در ادامه با مطالب زیر با ما همراه باشید.

  • خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم
  • قیمت جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم
  • خرید ویکلی پس و کوپن پس با قیمت ارزان در فروشگاه اوریکس گیم
  • فعال‏سازی اشتراک پرومودایموند موبایل لجند
  • معتبرترین فروشگاه‏ها برای خرید الماس موبایل لجند

جم موبایل لجند

خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم

شما عزیزان می‏توانید برای خرید الماس بازی موبایل لجند، به صفحه اصلی خرید جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم مراجعه کرده و پس از انتخاب بسته مورد نظر از میان پک‏ های متنوع موجود، تنها با وارد کردن آیدی و زون آیدی بازی در کادر مربوطه سفارش خود را ثبت کرده و پس از تکمیل آن در کمتر از ۵ دقیقه جم های خریداری شده را در اکانت خود تحویل بگیرید. همچنین فروشگاه اوریکس ‏گیم، کدهای تخفیف فوق العاده استثنایی و جذابی ارائه می‏دهد که برای بدست آوردن آن‏ها کافیست شبکه‏های اجتماعی آن مانند تلگرام، اینستاگرام، ایتا، واتساپ و روبیکا را دنبال کرده تا علاوه بر اطلاع از اخبار، گیم پلی، یوسی رایگان و … جزو اولین نفرات استفاده کننده از این کدها باشید.

قیمت جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم

قیمت جم، به قیمت روز دلار بستگی دارد. اما با توجه به اوضاع بد اقتصادی، اکثر کاربران به دنبال خرید جم موبایل لجند ارزان اما در عین حال اورجینال و اصلی هستند تا سلامت اکانت خود را حفظ کنند. برای این منظور فروشگاه اوریکس گیم بهترین گزینه است. قیمت جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم با توجه به حذف واسطه‏ها و از طرفی با امکاناتی که در اختیار دارد، بسیار ارزان‏تر از فروشگاه داخل بازی است. شما عزیزان می‏توانید با توجه به بودجه خود از میان پک‏های متنوع موجود در این فروشگاه، بسته مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید ویکلی پس و کوپن پس با قیمت ارزان در فروشگاه اوریکس گیم

خرید پک هفتگی موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم، که یکی از اشتراک‏های پرطرفدار در میان گیمرها می‏باشد ، تنها با آیدی و زون آیدی بازی و به صورت آنی صورت می‏گیرد. با فعال‏سازی این اشتراک بلافاصله ۸۰ جم در اکانت شما شارژ می‏شود و با دریافت روزانه ۲۰ جم در طول یک هفته ۲۲۰ الماس به دست می آورید. قیمت پک هفتگی در فروشگاه اوریکس گیم بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‏باشد و شما می‏توانید ۱۰ پک را به صورت همزمان در اکانت خود شارژ کنید. علاوه بر این، خرید کوپن پس (Coupin Pass) موبایل لجند نیز یکی از پک های جذاب می‏باشد که اخیرا به بازی اضافه شده و علاقه مندان زیادی دارد و شما می‏توانید آن را از فروشگاه اوریکس گیم و با قیمت ارزان تهیه نمایید.

جم موبایل لجند

فعال‏سازی اشتراک پرومودایموند موبایل لجنـد

یکی دیگر از اشتراک‏های محبوب در بازی موبایل لجنـد که سالی ۱ یا ۲ بار به بازی اضافه می‏شود ، فعال‏سازی Promo Diamond موبایل لجنـد است. پرومودایموندها معمولاً به عنوان تخفیف یا جایزه در رویدادهای خاص بازی در دسترس قرار می‌گیرند که اغلب آن را با جم های زرد رنگ می‏شناسند. با شرکت در این ایونت، می‏توانید پرومودایموند رایگان به دست آورید و از آن برای خرید هیرو، خرید اسکین و آپگرید کردن آنها، خرید پینت اسکین ها و … استفاده کنید. با خرید جم موبایل لجنـد از فروشگاه اوریکس گیم می‏توانید خیلی سریع این ایونت جذاب را فعال کنید.

معتبرترین فروشگاه‏ها برای خرید الماس موبایل لجنـد

فروشگاه اوریکس ‏گیم بهترین و معتبرترین سایت برای خرید کلیه محصولات گیمینگ اورجینال می‏باشد. اوریکس‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی و با داشتن تیم پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته حتی در روز‏های تعطیل، در حال خدمت رسانی به کاربران می‏باشد. قیمت ارزان، ارسال فوری و ایجاد یک محیط امن و قانونی برای ثبت و ارسال سفارشات شما عزیزان نیز از دیگر آیتم‏های منحصر به فرد این فروشگاه می‏باشد./۳۴۱۵۴۴

source

توسط salamathyper.ir