بازیگر نقش بردیا در سریال گردن زنی : محمد ولی‌ زادگان زادهٔ ١٧ آذر ١٣۶٥ کارگردان و بازیگر ایرانی است.محمد ولی زادگان برای کارگردانی فیلم کوتاه من خود،من هم میرقصم برنده خرس بلورین جشنواره فیلم برلین شد. این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر محمد ولی زادگان خواهیم پرداخت.در ادامه به بیوگرافی کامل تر به محمد ولی زادگان بازیگر نقش بردیا در سریال گردن زنی پرداخت.

محمد ولی زادگان بازیگر نقش بردیا در سریال گردن زنی + بیوگرافی محمد ولی زادگان

محمد ولی‌ زادگان زادهٔ ١٧ آذر ١٣۶٥ کارگردان و بازیگر ایرانی است.محمد ولی زادگان برای کارگردانی فیلم کوتاه من خود،من هم میرقصم برنده خرس بلورین جشنواره فیلم برلین شد. محمد بازیگری را از تئاتر شروع کرده و حالا یکی از بازیگران با سابقه و با تجربه تئاتر محسوب میشود و برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ در فیلم پوزه چرمی به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و سپس در فیلم «چندمتر مکعب عشق» بازی کرد . از دیگر آثار هنری او میتوان به فیلم هایی چون فیلم سینمایی غلامرضا تختی و فیلم جمشیدیه و سریال سیاوش و… اشاره کرد.ولی زادگان علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی تئاتر نیز تجاربی کسب کرده است .

بازیگر نقش بردیا در سریال گردن زنی

بردیا در سریال گردن زنی در نقش برادر باران است که پسری سرکش و خلافکار میباشد.

در این سریال بازیگرانی چون رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، پوریا رحیمی‌سام ،کیسان دیباج،سمیرا حسن پور و…. بازی می کنند.

در خلاصه سریال نمایش خاانگی گردن زنی آمده سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود.

همسر محمد ولی زادگان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بازیگر نقش بردیا در سریال گردن زنی

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir