بازیگر نقش آوا در بازنده : صدف اسپهبدی زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۷۲ بازیگر است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ و با بازی در فیلم کوتاه راحانا آغاز کرد و برای بازی در فیلم علفزار برندهٔ سیمرغ بلورین و جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ شد و همچنین به شهرت رسید. این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر صدف اسپهبدی خواهیم پرداخت.در ادامه به بیوگرافی کامل تر به صدف اسپهبدی بازیگر نقش آوا در سریال بازنده پرداخت.

بازیگر نقش آوا در سریال بازنده کیست + بیوگرافی و تصاویر جدید

صدف اسپهبدی زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۷۲ بازیگر است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ و با بازی در فیلم کوتاه راحانا آغاز کرد و برای بازی در فیلم علفزار برندهٔ سیمرغ بلورین و جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ شد و همچنین به شهرت رسید نا گفته نماند او برای این نقش هر شب ۱۰ کیلومتر پیاده‌روی می‌کرد و در هشت ماه ۲۵ کیلوگرم از وزن خود کاهش داد. نقش‌آفرینی او از سوی چند منتقد تحسین شد.حسین جوانی در وبگاه سینماتیکت نوشت: «لازم نیست که او حرف بزند تا معلوم شود مواد مخدر چه به روزش آورده است؛ از راه رفتنش هم پیداست که نه‌تنها سال‌ها اسیر اعتیاد است بلکه هیچ تلاشی هم برای ترک کردن نمی‌کند.».

نقش آوا در سریال بازنده

صدف در این سریال نقش آوا همسایه کاوه و ارغوان را بازی می کند و متهم پرونده آن ها در خصوص گم شدن بچه شان است.

خانم اسپهبدب در این سریال با علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی‌محمدی، امیر غفارمنش و… همبازی شده است.

در خلاصه سریال آمده کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.

همسر صدف اسپهبدی کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بازیگر نقش آوا در بازنده

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir