انشا درباره سفر به ماه : نوشتن انشا در پایه های ابتدایی و حتی دوره اول راهنمایی ضروری است. پس باید موضوع خاص و زیبا و سرگرم کننده باشد. در ادامه همراه حرف تازه باشید.

انشا تخیلی درباره سفر به ماه با مقدمه،بدنه و نتیجه گیری برای تمام پایه ها

انشا تخیلی درباره سفر به ماه با مقدمه،بدنه و نتیجه گیری برای تمام پایه ها

انشا اول :

مقدمه:

از کودکی به ستارگان و سیارات علاقه داشتم. همیشه آرزو می‌کردم که روزی بتوانم به یکی از آنها سفر کنم. بالاخره، این آرزوی من به حقیقت پیوست. من به همراه یک گروه از دانشمندان و فضانوردان به ماه سفر کردیم.

بدنه:

سفر ما از زمین با یک موشک بزرگ آغاز شد. موشک با سرعتی باورنکردنی به آسمان صعود کرد. من از پنجره موشک به زمین نگاه می‌کردم. زمین از آن بالا بسیار کوچک و زیبا به نظر می‌رسید.پس از چند ساعت، به مدار ماه رسیدیم. از آنجا، ماه را به شکل یک کره بزرگ و سفید دیدیم. سطح ماه پوشیده از چاله و رگه‌های خاکستری بود.بالاخره، زمان فرود بر روی ماه فرا رسید. موشک ما با دقت تمام بر روی سطح ماه فرود آمد. ما از موشک خارج شدیم و به قدم زدن بر روی ماه پرداختیم.قدم زدن بر روی ماه تجربه‌ای بسیار متفاوت بود. جاذبه ماه بسیار کمتر از زمین است. به همین دلیل، من احساس می‌کردم که در هوا شناور هستم.ما چندین روز را بر روی ماه گذراندیم. در این مدت، به اکتشاف سطح ماه پرداختیم. ما از چاله ها و رگه‌های خاکستری ماه عکس گرفتیم و نمونه‌هایی از خاک و سنگ ماه جمع‌آوری کردیم.یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات سفر ما، تماشای طلوع خورشید بر روی ماه بود. خورشید بر فراز افق ماه ظاهر شد و نوری طلایی بر سطح ماه تابید. این صحنه بسیار زیبا و شگفت‌انگیز بود.پس از چند روز، زمان بازگشت ما به زمین فرا رسید. ما با همان موشکی که با آن به ماه سفر کرده بودیم، به زمین بازگشتیم.سفر به ماه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای من بود. این سفر به من نشان داد که انسان می‌تواند به هر هدفی که داشته باشد، دست یابد.

نتیجه :

این انشا سفر خیالی من به ماه بود. این سفر از زمین آغاز می‌شود و با فرود بر روی ماه به پایان می‌رسد. در طول سفر، من از زیبایی‌های ماه لذت میبرم و تجربه‌های جدیدی کسب میکنم.

انشا دوم :

مقدمه:

قطعا هر انسانی دوست دارد فضای خارج از زمین را برای چند ساعت هم که شده تجربه کند، برخی ترجیح می دهند برای همیشه به یک سفر ابدی و تا آخر دوران زندگی بروند و دیگری بازگشتی در کار نباشد که البته تصمیم آن ها نیز در نوع خود جالب است. تصور کنید که در یک قرعه کشی برنده سفری یک هفته ای به کره ماه شده اید و می توانید مدتی را در این سیاره بگذرانید و برای این مسافرت از یک فضاپیمای سریع السیر استفاده می شود.

بدنه:

قطعا نخست این خبر که شما مدتی از جو زمین خارج می شوید می تواند بسیار ترسناک باشد، اما این امکان وجود دارد که از دوربین عکاسی استفاده کرده و تک تک این لحظه ها را نیز ثبت کنید، جالب است بدانید که در اثر سفر فضایی اتفاقی که رخ می دهد این است که قد شما کمی بلند تر خواهد شد.
ضمن این که ممکن است مشکلاتی در بلع خوراکی و غذا داشته باشید که بسیار عجیب به نظر می رسد. ضمن این که ترس و اضطراب بخشی جدایی ناپذیر از این سفر است، شما از اکسیژن درون محفظه فضاپیما استفاده می کنید. ممکن است در ساعات اول همه چیز برای شما غیرعادی به نظر برسد. کسانی که به این سفر می روند و همواره در فضا هستند از روش های خاصی استفاده می کنند تا بتوانند غذا بخورند.قبل از شما تعداد کمی توانسته اند به فضا سفر کنند و این خیلی عجیب است که بدانید نام شما نیز در این لیست محدود قرار می گیرد.

نتیجه گیری:

شما در این سفر ممکن است با سیاهچاله ها روبرو شوید، حتی به خورشید نزدیک تر می شوید و این کمی عجیب است، اتفاق دیگری که در این سفر جذاب رخ می دهد تفاوت میان گذشتن زمانی است که کم تر به آن فکر می کنید زیرا جذابیت های بیشتری در سطح کره ما وجود دارد که از آن ها تصاویر زیبایی ثبت کنید.

source

توسط salamathyper.ir