4 شرکت زیر مجموعه هیات امنای ارزی در معالجه بیماران منحل و ختم تصفیه آنها اعلام شده و یک شرکت دیگر مراحل نهایی انحلال را طی می کند.

به گزارش خبرنگار ساعت سلامت، مجمع عمومی ختم تصفیه شرکت عمران آوا سلامت، شرکت آواپزشک ایرانیان، موسسه آوا هنر سلامت و شرکت تامین آوا سلامت از شرکتهای زیر مجموعه هیات امنای صرفه جویی ارزی برگزار شده و ختم تصفیه این شرکتها به تایید اداره کل ثبت شرکتها رسیده و آگهی های ختم تصفیه  این شرکتها نیز در روزنامه رسمی  منتشر شده است.

همچنین بر اساس اعلام هیات امنای صرفه جویی ارزی شرکت آوای فن آوری اطلاعات سلامت مراحل انحلال را می گذارند اما با توجه به اعتراض این شرکت به برخی آرای مالیاتی صادره در خصوص پرونده های مالیاتی مربوط به مالیات عملکرد، مالیات بر حقوق و مالیات ارزش افزوده در سالهای 1394، 1395 و 1396 مراحل انحلال هنوز به تمام نرسیده است.

بر اساس این گزارش پرونده شکایت شرکت آوای فناوری اطلاعات سلامت در هیات های بدوی و تجدید نظر در دست بررسی است و هیات امنای صرفه جویی ارزی به ساعت سلامت اعلام کرده که در تلاش است تا مراحل تصفیه این شرکت تا پایان مهرماه امسال ( 1403) به پایان برسد.

به گزارش ساعت سلامت هیات امنای صرفه جویی ارزی در مجموع ۱۰ شرکت فعال داشت که شامل شرکت آوا پزشک (تولید سرسوزن)، شرکت عمران آوا سلامت (ساخت بیمارستان)، تامین آوا سلامت (تامین دارو و تجهیزات)، فن آوری آوا سلامت (حوزه آی تی)، آوای سلامت هنر (تولید محتوای هنری و فرهنگی)، کارآفرینان آوا سلامت (جذب نیرو برای مراکز درمانی)، هلی کوپتری آوا سلامت (اورژانس هوایی)، پادیاب طب (تولید کیت) و آوای پردیس (سرمایه گذاری و مدیریت سهام) بودند.

بر این اساس با انحلال 5 شرکت اعلام شده از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی، این نهاد عمومی از این پس با 5 شرکت کارآفرینان آوا سلامت، آوا پزشک، پادیاب طب، هلی کوپتری و آوای پردیس به فعالیت خود ادامه می دهد.

source

توسط salamathyper.ir