این روز‌ ها یکی از بحث‌ های تامل برانگیز در دنیای محصولات پوستی و تکنیک‌ های مراقبت از پوست، راز پوست صاف کره ای ها است. کره ای ها همواره به داشتن پوست صاف، درخشان و سالم مشهورند. اما این نکته را می دانیم که پوست زیبا حتما نیاز به مراقبت های ویژه دارد و کره ای ها راز هایی در روتین پوستی خود دارند که ما از آن غافل هستیم. ولی نگران نباشید، ما اینجا هستیم که به طور مفصل راز های پوست صاف کره ای ها را بر ملا کنیم‌:

راز پوست صاف کره ای

راز‌هایی برای داشتن پوست صاف کره‌ ای

از جمله راهکار ها و تکنیک هایی که کره ای ها برای داشتن پوست زیبا خود در سبک زندگی و روتین پوستی خود آن ها را رعایت می کنند، شامل موارد زیر است:

ماساژ دادن صورت

یکی از تکنیک های بسیار موثر برای داشتن پوست سالم و درخشان درست شبیه به پوست کره ای ها، ماساژ درمانی است. پس در روتین پوستی خود از ماساژ صورت غافل نشوید. ماساژ درمانی باعث می شود گردش خون در پوست افزایش یافته و به دنبال آن، اکسیژن دریافتی توسط سلول های پوست بیشتر شود که این مورد درخشندگی و رطوبت پوست را حفظ می‌ کند.

استفاده از ماسک های شب

از جمله راز پوست صاف کره ای، استفاده مداوم از ماسک های شب است. این ماسک ها حاوی مواد مغذی و آبرسان برای پوست هستند. همان طور که می دانید، در طول شب و در حین خواب پوست ریکاوری و ترمیم شده و مواد مغذی بیشتری جذب می‌ کند. استفاده از ماسک های شب در طولانی مدت، پوست صاف و درخشان برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بخور دادن صورت

اگر به کره جنوبی سفر کنید و به یکی از کلینیک های مراقبت پوست این کشور مراجعه کنید، یکی از مراحل رسیدگی به پوست شما بدون اغراق بخور درمانی خواهد بود. پس اگر می خواهید همواره پوست صاف و درخشان و بدون جوش و آکنه داشته باشید در طول هفته حداقل دوبار بخور گرم بگیرد. بخور گردش خون را بهبود بخشیده و موجب افزایش رطوبت پوست و پیشگیری از خشکی آن می شود.

استفاده از عصاره حلزون

عصاره حلزون (ماده ترشح شده از بدن حلزون) به عنوان یک معجزه طبیعی در روتین پوستی کره ای ها شناخته می شود. این عصاره به افزایش رطوبت پوست کمک کرده و موجب بازسازی و ترمیم پوست می شود. عصاره حلزون همچنین باعث تحریک کلاژن سازی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود و به عنوان یک ماده جوان کننده پوست معروف است. پس توصیه می کنیم از محصولات مراقبت پوست حاوی حلزون برای داشته یک پوست صاف و جوان استفاده کنید. سرم و کرم حلزون کوازکس، یک محصول موثر حاوی عصاره حلزون است که به عنوان کرم جوان کننده در رفع چین و چروک و افزایش کلاژن و بازسازی پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرد.سرم اسنس حلزون کوزارکس محصول کره یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات پوستی دنیا می باشد که بلافاصله پوست را شیشه ای ، شفاف و بی نقص می کند . سرم اسنس حلزون کوزارکس اصل کره را در وبسایت معتبر موی من می توان تهیه کرد . برای تهیه سرم اسنس حلزون کوزارکس اصل کره کلیک کنید .

سرم حلزون کوزارکس

مصرف مواد غذایی کلاژن ساز

بدون اغراق داشتن تغذیه سالم از جمله راز پوست صاف کره ای ها است که باید به آن توجه ویژه ای شود. در بین استفاده از مواد طبیعی و خوراکی کلاژن سازی که سبب جوانی بیشتر پوست، مقابله با چین و چروک، لک و تیرگی های پوست شود از موضوعات با اهمیت در روتین پوستی کره ای ها است. سبزیجات برگ سبز، میوه‌ جات به خصوص مرکبات، تخم مرغ، دانه های گیاهی، ماهی، هویج ، گوجه فرنگی، کدو تنبل از جمله مواد غذایی مفید برای افزایش کلاژن پوست است که همواره در رژیم غذایی کره ای ها به چشم می خورد.

مکمل ایمدین مثبت ۴۰ یک مکمل خوراکی کلاژن ساز بسیار قوی بوده که موجب افزایش طراوت و سفتی پوست می شود. این مکمل با جلوگیری از روند پیری زودرس پوست، مانع از ایجاد چین و چروک و شل شدگی آن می شود. در قرص ایمدین از ترکیبات طبیعی کلاژن ساز چون عصاره هسته انگور و عصاره گوجه فرنگی و ماهی بهره گرفته شده است. این مکمل عملکردی کاملا مشابه بوتاکس داشته و خیلی از مصرف کنندگان ایمدین ادعا داشتند که بلافاصله پس از مصرف سفت و لیفت شدن پوست خود را حس کرده اند . مکمل ایمدین اصل قابل تهیه در آنلاین شاپ معتبر موی من می باشد .

مکمل ایمدین مثبت 40

استفاده از ماسک های خانگی

کره ای ها به استفاده از ماسک های پوست خانگی اهمیت بالا می دهند. اما یک نکته مهم که در تهیه ماسک خانگی به آن توجه ویژه می کنند بهره گیری از مواد طبیعی و روغن های گیاهی است. ماسک های خانگی آن ها از روغن های گیاهی، عصاره میوه‌ ها و مواد طبیعی (عسل، سفیده تخم مرغ و…) حاوی مواد آنتی اکسیدانی هستند. ماسک های خانگی پوست را تغذیه کرده و از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد پوست را محافظت می کند. همچنین این ماسک ها می توانند در جوانسازی و رطوبت بخشی به پوست اثر مثبتی داشته باشند.

تمیز نگه داشتن پوست

عدم رعایت بهداشت پوست زمینه برای تجمع انواع عامل های عفونی و آلودگی ها را فراهم می‌ کند. پس یک نکته اساسی که به عنوان یکی از راز های پوست صاف کره ای هم از آن یاد می شود، تمیز نگه داشتن پوست است. تمام آلودگی های فعالیت های روزانه که در منافذ پوست تجمع کرده است، باعث تیرگی و ایجاد جوش و آکنه های عفونی می شود که طبیعتا در کاهش زیبایی و طراوات آن اثر منفی خواهد داشت. سعی کنید روزانه دو بار از یک شوینده مناسب پوست خود استفاده کنید و سپس آبرسان و مرطوب کننده بزنید. روغن ‌های گیاهی مثل روغن جوجوبا، نارگیل، درخت چای و آرگان نیز خاصیت ضد التهابی دارند و همواره کره ای ها از آن ها به عنوان روغن های تمیز کننده پوست یاد می کنند.

مصرف دمنوش های گیاهی

کره ای ها همیشه یکی از دلایل زیبایی و شفافیت پوستشان را مصرف دمنوش های گیاهی می دانند. آن ها در طول روز از انواع دمنوش و چای استفاده می کنند. دمنوش های گیاهی چون دمنوش چای سبز، جیسینگ، عناب، پونه کوهی همیشه در برنامه غذایی کره ای ها وجود دارد. طبق مطالعات انجام شده هر کدام از این دمنوش ها تاثیر فوق العاده ای در زیبایی و سلامت پوست از طربق سم زدایی آن دارند. به یاد داشته باشید برای اثر گذاری بیشتر این دمنوش ها بر روی پوستتان، آن ها را با عسل مخلوط کرده و مصرف کنید. عسل یکی از معجزات طبیعت است که در رفع انواع بیماری های پوستی به خصوص جوش و آکنه تاثیر فوق‌العاده ای دارد.

استفاده کمتر از محصولات آرایشی

از جمله هزاران راز پوست صاف کره ای ها این موضوع است که آن ها محصولات آرایشی کمتری می‌ خرند ولی برای خرید محصولات مراقبت از پوست همواره هزینه می‌ کنند. به طور معمول کره ای آرایش‌ های ملایم دارند. اما سرم و ماسک های تقویتی، کرم های آبرسان و مرطوب کننده جزو جدانشدنی از کیف خانم های کره ای است. بدون شک، اگر پوست سالم، شفاف و زیبا داشته باشید دیگر نیاز به محصولات آرایشی کمتر احساس می شود.

بهره‌گیری از تونر های طبیعی

مردم کره به این موضوع عقیده دارند که حتما بعد از استفاده شوینده مناسب برای هیدراته کردن و تنظیم Ph پوست حتما از تونر های طبیعی و گیاهی استفاده کنند. آب برنج، هندوانه و خیار از محبوب ترین تونر های طبیعی برای پوست که در کره طرفداران بسیار دارند. این تونر های طبیعی حاوی ویتامین سی و ویتامین های گروه بی هستند که خاصیت آنتی اکسیدانی و روشن کنندگی پوست نیز دارند. همچنین افزایش کلاژن سازی و بازسازی پوست از دیگر فواید استفاده از تونر های طبیعی یاد شده است.

سم زدایی پوست

بدون اغراق از جمله مهم ترین راز پوست صاف کره ای ها، سم زدایی دوره ای هر هفته یک بار پوست است. سم زدایی و رفع سبوم اضافی پوست باعث می شود، پوستتان صاف و شفاف شده و به نوعی بافت آن بهبود یابد. زغال دارای کربن فعال است که بیشترین کاربرد را در سم زدایی پوست دارد و کره ای ها از آن به عنوان ماده سم زدا و رفع آلودگی های پوستی استفاده می کنند. از طرفی استفاده از لیف های طبیعی لایه بردار به لایه برداری فیزیکی و ملایم پوست کمک کرده و باعث سرزنده‌تر شده آن می شود.

داشتن سبک زندگی سالم

حتما این موضوع برای شما روشن است که پوست درست مثل آینه مشکلات درونی بدن را منعکس می کند. توجه داشته باشید اگر بدن سالم داشته باشید به احتمال ۹۰ درصد پوست سالم و زیبایی نیز خواهید داشت. پس یکی از راز پوست صاف کره ای توجه به سبک زندگی و اهمیت دادن به سلامت بدن است. ورزش کردن، دوری از استرس، عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی و داشتن خواب کافی از جمله اصول اولیه در سبک زندگی سالم است که طبیعتا در افزایش سلامت پوستتان اثر گذار خواهند بود.

راز پوست صاف کره‌ ای ها؛ اصول روتین پوستی

داشتن یک روتین پوستی مناسب و اصولی جزو جدانشدنی در زندگی روزمره کره ای ها است. پس برای اینکه یک پوست صاف، شفاف و درخشان داشته باشید باید حتما یک روتین پوستی مناسب خود در نظر بگیرید. بهتر است مانند کره ای ها اصولی را در روتین پوستی خود رعایت کنید:

  • از محصولات مراقبت پوست ملایم استفاده کنید: هیچ وقت از لایه بردار، تونر و سرم های پوستی قوی و خشن استفاده نکنید. یک روتین پوستی کره ای بیشتر روی محصولات مراقبت پوست با پایه آب تمرکز دارد. این محصولات به آبرسانی پوست کمک کرده و به دلیل عدم استفاده از چربی، پوست را سنگین و منافذ را نمی بندد.
  • آبرسانی را فراموش نکنید: به طور تقریبی در هر مرحله از روتین مراقبت از پوست کره ای آبرسانی پوست، جزو جدانشدنی به حساب می آید. دقت داشته باشید محصولاتی که باعث خشکی و دهیدراته شدن پوست می شوند در روتین کره ای جایگاهی ندارند. پس به آبرسانی پوست با مواد آبرسان گیاهی و محصولات پوستی آبرسان توجه ویژه داشته باشید چراکه یک نکته اساسی برای داشتن پوست سالم و درخشان، آبرسانی آن است.
  • همیشه ضد آفتاب بزنید: پوست سفید، بدون لک و تیرگی همواره جزو ارکان زیبایی در کره جنوبی شناخته می شود. اشعه های خورشیدی یکی از خطرات جدی هستند که باعث تیرگی و حتی چین و چروک پوست در دراز مدت خواهند شد. پس استفاده از کرم های ضد آفتاب در طول روز یکی از اصول مهم در روتین پوستی به سبک کره ای است. اگر می خواهید پوستی جوان داشته باشید و از اثرات منفی اشعه های خورشیدی روی پوستتان در امان باشید، حتما از کرم و لوسیون های ضد آفتاب استفاده نمایید. شما میتوانید از ضد آفتاب های سبک و روزانه استفاده کنید چراکه ضد آفتاب سنگین و روغنی باعث جوش میشوند .امروزه ضد آفتاب های استیکی ای مثل ضدآفتاب استیکی توکوبو بسیار استفاده ساده ای دارند و قابل حمل می باشند .بهترین و جدیدترین ضد آفتاب ها موجود در موی من می باشند.

جمع‌بندی

بدون شک، تبعیت از یک روتین پوستی کره ای در افزایش سلامت و کیفیت و در نتیجه زیبایی پوست شما تاثیرات مثبتی خواهد داشت. ولی یادتان باشد، آنچه مراقبت از پوست کره ای را منحصر به فرد و تاثیرگذار می ‌کند، اصول اساسی و استاندارد آن است: پوستتان را هیدراته و آبرسانی کنید، از آن در برابر آفتاب محافظت کنید، از ماسک ها و تونر های طبیعی غافل نشوید و از همه مهم تر سبک زندگی سالم داشته باشید. پس اگر علاقه دارید مثل کره‌‌ ای ها‌ پوستی درخشان، با طراوت، صاف و زیبا داشته باشید، باید برای مراقبت از پوستتان وقت بیشتری اختصاص دهید. این مقاله توسط متخصصین آنلاین شاپ معتبر موی من گرداوری شده . این آنلاین شاپ تمام محصولات معتبر و پرطرفدار پوست کره ای و سایز محصولات پوست و مو و آرایشی را موجود دارد . به امید تندرستی شما عزیزان .

source

توسط salamathyper.ir