شبنم علیخانی، متولد ۲ مهر ۱۳۷۱ در اصفهان، بازیکن سابق تیم ملی والیبال زنان ایران است. او با حامد تاری وردی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال مردان ایران، ازدواج کرده است. برای مشاهده اطلاعات کافی درباره ازدواج و زندگی شخصی وی با حرف تازه همراه باشید.

زندگی شخصی شبنم علیخانی

شبنم علیخانی، متولد ۳ مهر ۱۳۷۱ در اصفهان، بازیکن سابق تیم ملی والیبال زنان ایران است. او با قد ۱۷۲ سانتی متر و وزن ۶۰ کیلوگرم در پست پاسور بازی می کرد.

بیوگرافی شبنم علیخانی بازیکن سابق تیم ملی والیبال + زندگی شخصی و عکس

زندگی شخصی

شبنم علیخانی در خانواده ای ورزشی به دنیا آمد. مادرش از بازیکنان سابق تیم ذوب آهن بود و همین موضوع باعث شد که شبنم از کودکی به والیبال علاقه مند شود. او از ۸ سالگی والیبال را شروع کرد و در ۱۵ سالگی به عضویت تیم ملی والیبال درآمد. شبنم علیخانی با حامد تاری وردی، یکی از والیبالیست های حرفه ای، ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد.

سوابق ورزشی شبنم علیخانی

سوابق ورزشی شبنم علیخانی

علیخانی والیبال حرفه ای خود را از آکادمی تیم ذوب آهن اصفهان آغاز کرد و تا سال ۱۳۸۹ در این تیم بازی کرد. سپس به تیم گیتی پسند اصفهان پیوست و به مدت دو سال برای این تیم بازی کرد. در سال ۱۳۹۲ به تیم گاز تهران ملحق شد و تا سال ۱۳۹۴ پیراهن این تیم را بر تن کرد. او با تیم گاز تهران به قهرمانی لیگ برتر بانوان دست یافت. پس از آن به تیم بانک سرمایه پیوست و با این تیم نیز قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد. در سال ۱۳۹۷ به تیم نامی نو اصفهان پیوست و سپس به تیم سایپا کرج منتقل شد و هم اکنون در این تیم بازی می کند.

بیوگرافی شبنم علیخانی

آخرین مصاحبه

در آخرین مصاحبه خود، علیخانی پس از قهرمانی تیم سایپا در لیگ برتر والیبال زنان، اظهار داشت که امیدوار است حمایت ها از تیم و فدراسیون والیبال ادامه داشته باشد. او همچنین به اهمیت تلاش و پشتکار تیم اشاره کرد و گفت که نشان دادیم کت تن کیه.

source

توسط salamathyper.ir