یکی از اتفاقات خوبی که به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور رخ داد، این است که عمده آزمایشگاه‌های بزرگ در کشور، خدمات در منزل یا محل کار را در نظر گرفته‌اند. آزمایشگاه نارون که به‌عنوان بهترین آزمایشگاه تهران شناخته می‌شود، یکی از همین مراکز است. این مجموعه آزمایش در منزل و محل کار را برای شما هم‌وطنان عزیز ارائه می‌کند.

آزمایش در منزل

آیا می‌دانید آزمایش در محل کار چه اندازه به نفع شما تمام می‌شود؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا مزایای آزمایش در محل کار و منزل را برای شما شرح دهیم.

مزیت ‌های انجام آزمایش در محل کار

متاسفانه دغدغه انسان امروزی برای انجام امور کاری و رسیدگی به امور زندگی، بسیار بیشتر از گذشته شده است. چون فعالیت‌ها افزایش یافته، زمان کوتاه شده و از طرف دیگر مشکلات اقتصادی منجر به درگیری بیشتر انسان‌ها به انجام امور کاری برای کسب درآمد شده است. به همین دلیل اغلب افراد از انجام آزمایشات چکاپ که باید حداقل سالی دوباره انجام شود، غافل می‌مانند. در چنین شرایطی است که آزمایش در محل کار، به کمک این دسته از افراد می‌آید. به جای اینکه نیاز باشد شما یک روز کاری خود را از دست بدهید؛ به آزمایشگاهی شلوغ بروید؛ در صف انتظار منتظر بمانید و سپس آزمایشات خود را انجام دهید، می‌توانید همزمان هم در محل کار حضور داشته باشید و امور کاری خود را پیش ببرید و هم آزمایشات چکاپ خود را انجام دهید.

جدای از آزمایشات چکاپ، حتی برخی از افراد به بیماری‌هایی مبتلا شده و باید هر چند وقت یکبار آزمایشاتی را انجام دهند. شما باز هم در چنین شرایطی می‌توانید از خدماتی همانند آزمایش در محل کار استفاده کنید. کافی است با یک آزمایشگاه معتبر همانند نارون تماس بگیرید. آدرس محل کار خود را در اختیار این مجموعه قرار دهید. در صورتی که امکان انجام آزمایش در محل کار وجود داشته باشد، کارشناسان متخصص در آزمایشگاه نارون به محل کار شما مراجعه می‌کنند و آزمایش مورد نظر را برای شما انجام می‌دهند.

از سویی برخی از شرکت ها برای انجام خدمات چکاپ های سازمانی می توانند از خدمات آزمایش در محل نارون در شرکت و محل کار خود بهره مند شوند تا تیم آزمایش در محل نارون جهت دریافت نمونه از تمامی کارکنان شما در محل حضور یافته و نمونه گیری های لازم را به عمل آورند.

آزمایش در محل کار

مزایای انجام آزمایش در منزل


بیشتر بخوانید:

یکی دیگر از خدماتی که آزمایشگاه نارون به‌عنوان بهترین آزمایشگاه تهران انجام می‌دهد، بحث انجام تست‌ها و آزمایشات در منزل است. اما این قبیل خدمات چه مزیت‌هایی دارند:

· فرض کنیم که شما سالمندانی را در منزل خود نگهداری می‌کنید. آیا برای انجام آزمایشات چکاپ یا آزمایش‌های مربوط به بررسی روند بیماری می‌خواهید آن‌ها را به آزمایشگاه ببرید؟ حضور سالمندان در محیط‌های شلوغ، برای آن‌ها خطراتی به همراه دارد. برای مثال ممکن است درگیر بیماری‌های ویروسی شوند. از طرف دیگر واقعا انتظار در آزمایشگاه، ساعت‌ها نشستن بر روی صندلی یا حتی بیرون رفتن از خانه برای سالمندانی که توان حرکتی خود را از دست داده‌اند، بسیار سخت است. به همین دلیل انجام آزمایش در منزل، بهترین راهکار برای سالمندان خواهد بود.

· اگر شما فرد بیماری در منزل خود دارید که جابجایی آن بسیار سخت است، برای انجام آزمایشات او می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید. اگر بیمار رفته به کما در منزل خود نگهداری می‌کنید و باید حتماً آزمایشاتی را در ماه‌های مختلف انجام دهد؛ یا اگر شما بیماری دارید که تصادف کرده و به دلیل شکستگی‌های پا نمی‌تواند آزمایشات را در آزمایشگاه انجام دهد، می‌توانید برای راحتی این دسته از افراد، آزمایش در منزل را انجام دهید.

· یکی دیگر از منافع آزمایش در منزل، بحث ترس کودکان از انجام تست‌ها در آزمایشگاه است. وقتی کودک خود را به آزمایشگاه می‌برید، شلوغی آزمایشگاه و دیدن کارشناسان و پرسنل در آزمایشگاه، استرس کودک شما را چندین برابر خواهد کرد. فرزند شما به اندازه کافی نگران گرفتن نمونه خون با سرنگ است. اکنون اگر او را به یک محیط شلوغ ببرید، این نگرانی چندین برابر می‌شود و ممکن است اجازه ندهد که آزمایش مربوطه را برای او انجام دهید. در چنین شرایطی بهترین راهکاری که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم، انجام آزمایش در منزل تحت نظر آزمایشگاه‌های معتبر و شناخته شده است. کودک شما در اتاق خواب خود می‌ماند؛ کارشناسان به منزل شما مراجعه می‌کنند و بدون اینکه کودک دچار استرس و نگرانی شود، آزمایش را برای او انجام می‌دهد.

چگونه خدمات آزمایش در محل کار و در منزل را دریافت کنیم؟

شاید اکنون که با مزایای آزمایش در منزل و محل کار آشنا شده‌اید، دوست دارید از این قبیل خدمات استفاده کنید. برای این منظور باید به صورت زیر عمل نمایید:

  1. اگر ساکن تهران هستید، بهترین آزمایشگاه تهران را انتخاب کنید تا مطمئن باشید که تجهیزات کاملا مدرن و پیشرفته برای نمونه‌گیری استفاده می‌شود و از طرف دیگر خدماتی همانند ارائه نتایج آزمایش به‌صورت آنلاین، برای هموطنان در نظر گرفته شده است.

  2. با آزمایشگاه مربوطه تماس بگیرید و به کارشناسان اطلاع دهید که شما باید چه تست‌هایی را انجام دهید. امکان انجام برخی از تست‌ها در منزل یا محل کار وجود ندارد. به همین دلیل کارشناسان باید از محتوای آزمایش شما مطلع باشند.

  3. در صورت امکان انجام آزمایش در منزل یا محل کار، باید تاریخی را مشخص کنید تا کارشناسان با تجهیزات کامل، مراجعه حضوری داشته باشند.

  4. نمونه‌گیری انجام می‌شود و در بسته‌بندی‌های مخصوص نگهداری خواهند شد تا نمونه خون یا ادرار شما دچار مشکل نشود و سریعاً به آزمایشگاه انتقال داده می‌شود.

  5. در نهایت نتیجه آزمایش شما با تفسیری که توسط متخصصان انجام می‌شود، به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کلام آخر

در این مطلب برای شما توضیح دادیم که آزمایشگاه نارون به‌عنوان بهترین آزمایشگاه تهران شناخته شده است. این مجموعه تحت نظر افراد متخصص و کارشناسان زبده، به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد. برای استفاده از خدمات آزمایشگاه نارون، کافی است با این مرکز تماس بگیرید. درخواست خود را اطلاع دهید. در صورت امکان انجام آزمایش در منزل یا محل کار، خدمات در اولین فرصت برای شما ارائه می‌گردد.

source

توسط salamathyper.ir