فیلم شاهدا : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی سلمان خان، کارینا کاپور خان، میر سرور و… در ادامه مطلب میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شاهدا (هندی) + خلاصه داستان و تصاویر فیلم شاهدا

فیلم شاهدا به کارگردانی کبیر خان و تهیه کنندگی سلمان خان است. نام دیگر این فیلم برادر باجرانگی است. این فیلم در ژانر اجتماعی،طنز و خانوادگی است و محصول سال ۲۰۱۵ نیز است که در زمان اکران خود بسیار پر طرفدار بود.اکنون نیز شبکه نمایش امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ مجدد پخش کرد.

خلاصه داستان

در منطقه کشمیر آزاد به پدر و مادر دختر بچه‌ای پاکستانی به نام شاهدا که قادر به سخن گفتن نیست از طرف شخصی توصیه می‌شود که به هندوستان بروند تا در یک مکان مذهبی طلب شفا کنند.  و شاهدا به همراه مادرش عازم سفر می‌شود. در راه بازگشت به پاکستان و زمانی که مادرش در قطار خوابش می‌برد شاهدا از قطار پیاده می‌شود و در نتیجه گم می‌شود او سوار قطار دیگری می‌شود و در ایستگاه آخر قطار پیاده شده و با پاوان آشنا می شود و دنبال او می‌رود و چون قادر به سخن گفتن نیست، پاوان متوجه هویت او نمی‌شود و پس از کش‌وقوس فراوان قبول می‌کند که شاهدا را همراه خود ببرد و چون اسم او را نمی‌داند، دختر بچه را «مونی» صدا می‌کند و تصمیم می گیرد او را به شهر خودش برگرداند اما…..

فیلم شاهدا

اسامی بازیگران فیلم شاهدا

  • سلمان خان
  • کارینا کاپور خان
  • نوازالدین صدیقی
  • اوم پوری
  • هارشالی مالهوترا
  • مهر ویج
  • شارات ساکسنا
  • و….

سلمان خان

عبدالرشید سلیم سلمان خان زادهٔ ۲۷ دسامبر ۱۹۶۵ بازیگر و تهیه‌کنندهٔ هندی است که در فیلم‌های هندی‌زبان کار می‌کند. سلمان خان در طول سه دهه فعالیت خود افتخارات گوناگونی از جملهٔ دو جایزهٔ ملی فیلم و دو جایزهٔ فیلم‌فِیر دریافت کرده است.در رسانه‌ها از او به عنوان یکی از موفق‌ترین بازیگران از لحاظ تجاری سینمای هند یاد می‌شود.

بازیگران فیلم شاهدا

سلمان خان بازیگر نقش اصلی فیلم شاهدا

کارینا کاپور خان

زادهٔ ۲۱ سپتامبر ۱۹۸۰بازیگر هندی است که در فیلم‌های هندی حضور پیدا می‌کند. او دختر بازیگران راندهیر کاپور و بابیتا و نیز خواهر کوچک‌تر بازیگر کاریشما کاپور است. کاپور دریافت‌کننده چند جایزه از جمله شش جایزهٔ فیلم‌فیر است و یکی از بازیگران زن بالیوود با بیشترین دستمزد به‌شمار می‌رود.

خلاصه فیلم شاهدا

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعاتی در دسترس نیست

source

توسط salamathyper.ir