بهترین شهرهای ایران برای سفر گردشگری درمانی

بهترین شهرهای ایران برای سفر گردشگری درمانی

مسافرت همیشه با هدف گردش و تفریح صورت نمی‌گیرد؛ در برخی مواقع سفر از نوع گردشگری پزشکی است. در چنین سفرهایی، هدف اصلی ملاقات با پزشکان حرفه‌ای و درمان بیماری‌ها است.

در طول درمان یا پس از پایان نیز شروع به گردش و ثبت خاطره‌های به یاد ماندنی می‌کنند. تهران و شیراز از شهرهای معروف ایران در زمینه پزشکی هستند، به همین دلیل شاهد افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما تهران شیراز و بلیط هواپیما شیراز تهران طی سال‌های گذشته بوده‌ایم.

در این مقاله قصد داریم شهرهای پیشرو در صنعت گردشگری سلامت ایران را به شما معرفی کنیم. با شناخت این شهرها می‌توانید یک سفر درمانی نتیجه بخش و ارزان را تجربه کنید.

شهر های پیشرو در صنعت گردشگری سلامت در ایران

همانطور که اشاره کردیم، دریافت خدمات پزشکی و درمان بیماری‌های خاص یکی از دلایل موجه برای سفر کردن است. کشور ایران در زمینه پزشکی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و پزشکان متخصصی در شهرهای مختلف آن وجود دارند، اما گاهی اوقات مشاهده می‌شود که به دلیل نبود پزشک متخصص در منطقه‌ای خاص، درمان بیماران با تاخیر مواجه می‌شود.

در چنین شرایطی مسافرت به شهرهای دیگر به بیماران کمک می‌کند که بتوانند پروسه درمان خود را سریع‌تر و اصولی‌تر جلو ببرند. به‌طور کلی شهرهای پیشرو در صنعت گردشگری سلامت ایران عبارت اند از:

شهر تهران مجهز به بیمارستان‌های مجهز

تهران

تهران، به‌عنوان پایتخت کشور ایران یکی از بهترین شهرهای توریستی و سلامتی است. این کلانشهر علاوه بر استقبال از مسافران ایرانی، پذیرای مسافران بین‌المللی خواهان درمان پزشکی نیز هست. در شهر تهران می‌توانید در کنار استفاده از به‌روزترین امکانات پزشکی از جاذبه‌های گردشگری نیز لذت ببرید.

تهران دارای بیمارستان‌های مجهزی همچون بیمارستان پاستور، ترینا، کوثر، امام خمینی و… است. تمام این بیمارستان‌ها با بهترین دستگاه‌های پزشکی مجهز شده‌اند و پزشکان مجربی داخل آن‌ها مشغول به کار هستند.

با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید برای درمان بیماری خود و همچنین داشتن یک سفر گردشگری خاطره‌انگیز، شهر تهران را انتخاب کنید. اگر کمی جستجو کنید، متوجه خواهید شد که بلیط هواپیما شیراز تهران در لیست پر فروش‌ترین بلیط‌های هواپیمایی برای سفر گردشگری سلامتی قرار دارد.

این موضوع نشان می‌دهد که سفر به تهران و بازدید از پزشکان با تجربه می‌تواند یک راه‌حل مناسب برای درمان بیماری‌ها باشد.

شیراز

شیراز یکی دیگر از شهرهای زیبای ایران است که از لحاظ کیفیت خدمات پزشکی در رتبه‌های برتر قرار دارد. این شهر تاریخی از گذشته‌های دور مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است و اکنون به دلیل بهره‌مندی از پزشکان کارکشته گزینه ایده‌آلی برای گردشگری پزشکی به‌شمار می‌رود.

بیمارستان‌های شیراز مطابق با آخرین تجهیزات پزشکی دنیا مشغول به فعالیت هستند و خدمات پزشکی گسترده‌ای به بیماران ارائه می‌دهند.

اغلب افرادی که بلیط هواپیما تهران شیراز را رزرو کرده‌اند یا از شهرهای دور به شیراز سفر می‌کنند؛ به جای چادر زدن و استراحت در پارک یا پیاده‌رو می‌توانند نسبت به رزرو هتل شیراز اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که هتل‌های زیبا و مجللی در نزدیکی اغلب بیمارستان‌های شیراز وجود دارد و شما می‌توانید با صرف هزینه مقرون به صرفه در محیطی آرام ساکن شوید. پس با رزرو هتل، می‌توانید تا حدودی سختی‌های سفر را کاهش داده کرده و در آرامش کامل بیماری خود را درمان کنید.

مشهد، شهری عالی برای گردشگری و درمان

مشهد

مشهد از جمله شهرهای معروف ایران است هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. شاید تصور کنید که همه این گردشگرها برای زیارت حرم امام رضا به مشهد سفر می‌کنند ولی باید بگوییم که این چنین نیست.

مشهد طی سال‌های گذشته از لحاظ پزشکی رشد چشمگیری داشته است و هم اکنون به‌عنوان قطب تجهیزات پزشکی ایران شناخته می‌شود. این شهر دارای بیش از 12 بیمارستان مجهز است که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

از بیمارستان‌های معروف شهر مشهد می‌توان به بیمارستان‌های سینا، رضوی، جواد الائمه و بنت الهدی اشاره کرد. تمام این بیمارستان‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند و می‌توانند نقش موثری در درمان بیماری گردشگران پزشکی ایفا کنند. توجه داشته باشند که بیمارستان‌های مشهد محدود به یک حوزه خاص نیستند و مسافران می‌توانند برای مشکلات پوست، عمومی، جراحی، ارتوپدی، زیبایی و… به این مراکز مراجعه کنند.

شیراز، بهشت خدمات پزشکی زیبایی برای خارجی ها

شهر 4 فصل شیراز با آب و هوای معتدل و مکان‌های تاریخی زیادی که دارد هر ساله گردشگران بین‌المللی زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در این میان با توجه به پیشرفت پزشکی در این شهر شاهد افزایش گردشگران خارجی خواهان درمان نیز هستیم.

در حال حاضر شیراز به‌عنوان بهشت خدمات پزشکی زیبایی برای خارجی‌ها مخصوصا کشورهای عربی شناخته می‌شود. مسافران بین‌المللی می‌توانید عمل زیبایی بینی، مو، و… را با بالاترین کیفیت ممکن در شهر شیراز انجام دهند.

همچنین وجود هتل‌های مجلل در شیراز شرایط لازم برای اقامت بدون دردسر را برای مسافران فراهم کرده است. مسافران با رزرو هتل شیراز می‌توانند در آرامش کامل استراحت کرده و دوره درمان خود را تکمیل کنند. در حالت کلی خدمات پزشکی زیبایی محبوب شیراز شامل موارد زیر هستند:

عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی یکی از خدمات محبوب پزشکی زیبایی است که طی چند سال اخیر مورد تقاضای زیادی قرار گرفته است. در شهر شیراز، پزشکان متخصص زیادی وجود دارند که می‌توانند عمل زیبایی بینی را با کیفیت بالا و بدون درد انجام دهند. این موضوع سبب شده است که گردشگران خارجی زیادی برای عمل بینی خود در شیراز داوطلب شده و زیبایی چهره خود را افزایش دهند.

عمل زیبایی مو

کاشت مو که به‌عنوان عمل زیبایی مو نیز شناخته می‌شود یکی دیگر از خدمات پزشکی زیبایی شیراز است. مراجعه‌کنندگان می‌توانند نواحی کم موی خود را با جراحی زیبایی ترمیم کرده و جذابیت موهای خود را افزایش دهند. این عمل کاملا آسان بوده و با برداشتن مو از نقاط مختلف بدن خود فرد انجام می‌شود.

عمل جراحی پلاستیک در شیراز

عمل جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک یکی دیگر از عمل‌های زیبایی است که توسط پزشکان متخصص شیرازی انجام می‌شود. هدف از جراحی پلاستیک، جوان سازی پوست است و تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارد. گردشگران با هر سن و سالی که دارند، می‌توانند از خدمات جراحی پلاستیک در شیراز استفاده کرده و با جوانسازی پوست خود، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

سخن پایانی

سفر گردشگری زیبایی یکی از انواع مسافرت است که طرفداران زیادی دارد. مسافران در این نوع سفر علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف از خدمات درمانی آن شهر نیز استفاده می‌کنند.

در واقع هدف اصلی از این نوع مسافرت، ملاقات با پزشکان متخصص و تکمیل دوره درمان است. کشور ایران از لحاظ پزشکی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و پزشکان متخصص زیادی در این دیار مشغول به فعالیت هستند.

این موضوع سبب شده است که سفر درمانی گردشگری به ایران مورد تقاضا قرار بگیرد. به همین دلیل هم گردشگران داخلی و هم گردشگران خارجی با هدف بهبود بیماری‌های خود به شهرهای پیشرو در صنعت گردشگری ایران سفر می‌کنند.

source

توسط salamathyper.ir