بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد کیست و الان کجاست +‌بیوگرافی

بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد : سریال حصیر سرد مینی سریال ۱۰ قسمتی است که در سال ۱۳۸۲ تولید شد و بازیگران شناخته شده و برجسته ای در آن حضور دارند داستان سریال درام اجتماعی است و درباره دختری به نلم زهرا و پسر خان روایت شده است.

شراره سلیم بیات بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد است که بازی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وی متولد دهه ۶۰ است و متاسفانه در زمینه بازیگری فعالیتی ندارد. در ادامه به بیوگرافی کامل تر بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد خواهیم پرداخت.

بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد کیست +‌بیوگرافی و الان کجاست

عکس جدید بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد

شراره سلیم بیات بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد متولد دهه ۶۰ است. او در زمینه بازیگری، عروسک گردانی و دوبلوری فعالیت داشته است و کار خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز و پس از آن وارد تئاتر شد.

آثار هنری

او از سال ۱۳۸۵ عضو انجمن خانه تئاتر بوده و کار هنری خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده است.

بازیگر نقش مهتاب در سریال حصیر سرد

شراره سلیم‌بیات با سریال کاکتوس در سال ۱۳۷۷ جلوی دوربین رفت و با سریال مزرعه کوچک در سال ۱۳۸۳ شناخته شد او علاوه بر بازیگری عروسک گردان و دوبلور نیز است. از جمله آثار هنری او می‌توان به فیلم های زن مرد زندگی، برگ سبز، حصیر سرد، استاد معمار و سریال‌های مزرعه کوچک، کاکتوس، هتل، ماجراهای حامد و مامان حمیده و مدار نقره ای اشاره داشت. او سابقه حضور در فیلم کوتاه AM & PM و نمایش‌های رستم از شاهنامه رفت، تمام زنان اجنه‌ی شیخ محمود، خواب طولانی انارآباد، آهای دوستاتو بشناس، گنجشک اشی مشی، قصه های نقلی، کودک غریب، بهار اومد، بی بی چلچله را نیز به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد.

عکس جدید بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد

گفتنی استحصیر سرد در سال ۱۳۸۲ برای اولین بار از برنامه سیمای خانواده شبکه یک به نمایش در آمد. این سریال در ژانر خانوادگی ساخته محمدرضا معینی است. از جمله آثار هنری این بازیکر می‌توان به فیلم های زن مرد زندگی، برگ سبز، حصیر سرد، استاد معمار و سریال‌های مزرعه کوچک، کاکتوس، هتل، ماجراهای حامد و مامان حمیده و مدار نقره ای اشاره داشت. او سابقه حضور در فیلم کوتاه AM & PM و نمایش‌های رستم از شاهنامه رفت، تمام زنان اجنه‌ی شیخ محمود، خواب طولانی انارآباد، آهای دوستاتو بشناس، گنجشک اشی مشی، قصه های نقلی، کودک غریب، بهار اومد، بی بی چلچله را نیز به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد

بازیگر نقش زهرا در سریال حصیر سرد +‌بیوگرافی و الان کجاست

او در آثاری همچون فیلمهای “زن.مرد.زندگی…”، “برگ سبز”، “حصیر سرد”، “استاد معمار” و سریالهای “مزرعه کوچک”، “کاکتوس”، “هتل”، “ماجراهای حامد و مامان حمیده”، “مدار نقره ای” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

شراره سلیم بیات سابقه حضور در فیلم کوتاه ای ام پی ام و نمایشهای “رستم از شاهنامه رفت”، “تمام زنان اجنه‌ی شیخ محمود”، “خواب طولانی انارآباد”، “آهای دوستاتو بشناس”، “گنجشکک اشی مشی”، “قصه های نقلی”، “کودک غریب”، “بهار اومد”، “بی بی چلچله” را نیز به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد.

source

توسط salamathyper.ir