نجات اپل واچ با کمک Find My

بسیاری از داستان‌ها درباره افرادی که دستگاه‌های اپل خود را پس از گم شدن در شرایط دشوار باز یافته‌اند، روایت شده است. جرد بریک یکی از این افراد است که توانست با کمک Find My اپل، اپل واچ خود را پس از بیش از یک سال از دست رفتن در دریای کارائیب، باز یابد.

گم شدن اپل واچ در اقیانوس

بریک داستان خود را در ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده است. به گفته او، این حادثه در ژوئن ۲۰۲۲ و در جریان یک سفر به کارائیب برای جشن تولد پسرش رخ داد. او و پسرش اپل واچ‌های جدید خریداری کرده بودند تا بتوانند بدون نیاز به تلفن همراه با یکدیگر در ارتباط باشند.

بریک می‌گوید که عادت داشت روزی دو بار بدون درآوردن اپل واچ از مچ دستش به غواصی برود. اما یک روز پس از بازگشت از غواصی، متوجه شد که اپل واچش روی مچش نیست.

او گفت: «داشتم از آن استفاده می‌کردم و یکهو ناپدید شد، از مچم لغزید و به آب افتاد. در آن لحظه متوجه نشدم، چون خیلی مجذوب زیبایی آنجا بودم.»

پیدا شدن اپل واچ

بریک از قابلیت Find My اپل استفاده کرد تا دستگاهش را به عنوان گم‌شده علامت‌گذاری کند. او همیشه خیال می‌کرد که کسی اپل واچ را پیدا کرده و به او باز می‌گرداند، هرچند باور نمی‌کرد که این اتفاق واقعاً بیفتد. اما این اتفاق افتاد.

در دسامبر سال گذشته، او پیامی صوتی از شخصی در کارائیب دریافت کرد که مدعی بود اپل واچ او را پیدا کرده است. دستگاه هنوز کار می‌کرد و به لطف Find My، پیامی با شماره تلفن بریک نمایش داده شده بود. این فرد اپل واچ را به صاحبش در کالیفرنیا ارسال کرد و بریک تأیید کرد که ساعت گمشده‌اش است و هنوز کار می‌کند.

بریک با شادی گفت: «خیلی شگفت‌انگیز است. از جاناتان در کارائیب بابت پیدا کردن، تماس گرفتن، ارسال و بازگرداندن آن تشکر می‌کنم و از اپل بابت ساختن چنین تکنولوژی شگفت‌انگیزی که کار می‌کند، متشکرم.»

نجات‌های دیگر با Find My اپل

سال گذشته، دو داستان مشابه دیگر درباره اپل واچ منتشر شد. در یکی از آنها، مردی ساعتش را در یک سفر دریایی گم کرد و در مورد دیگر، یک خواننده  پس از غواصی در یک دریاچه، اپل واچ اولترایش را از دست داده بود. در هر دو مورد، Find My به آنها کمک کرد تا اپل واچ خود را بازیابند.

Find My اپل حتی به صورت آفلاین نیز با ارسال سیگنال به دستگاه‌های اپل نزدیک کار می‌کند. بنابراین، مهم است که این ویژگی را در دستگاه‌های خود فعال کنید.

منبع

source

توسط salamathyper.ir