بیوگرافی ناگزاری (نوگزاری) تسورتسومیا کشتی گیر کیست / ماجرای کشف جسد و مرگ ناگهانی قهرمان کشتی + عکس

ناگزاری تسورتسومیا کشنی گیر, متولد ۲۵ فوریه ۱۹۹۷ در گرجستان بود که ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ به علت نامشخص و بطور ناگهانی در سن ۲۷ سالگی درگذشت. جسد این قهرمان کشتی فرنگی جهان در منزلش در شهر خوبی گرجستان کشف شد. در ادامه بیوگرافی نوگزاری تسورتسومیا کشتی گیر گرجستانی و علت فوت و علت درگذشت قهرمان کشتی جهان و ماجرای کشف جسد در منزلش را میخوانید.

بیوگرافی ناگزاری تسورتسومیا کشتی گیر کیست / ماجرای کشف جسد و مرگ ناگهانی قهرمان کشتی گرجستان + عکس

بیوگرافی نوگزاری تسورتسومیا قهرمان کشتی

نوگزاری تسورتسومیا کشنی گیر, متولد ۲۵ فوریه ۱۹۹۷ در گرجستان است. این کشتی گیر گرجستانی کمتر از یک ماه پیش در تورنمنت رنکینگ مجارستان به روی تشک رفت و به مدال برنز رسید.

کشف جسد قهرمان کشتی

کشف جسد قهرمان کشتی

جسد قهرمان کشتی جهان به نام ناگزاری (نوگزاری) تسورتسومیا از گرجستان در منزلش پیدا شد.

فدراسیون کشتی گرجستان از کشف جسد نوگزاری تسورتسومیا فرنگی کار ۲۷ ساله گرجستانی در منزلش در شهر خوبی گرجستان خبر داد.

بیوگرافی نوگزاری تسورتسومیا کشتی گیر کیست / ماجرای کشف جسد و مرگ ناگهانی قهرمان کشتی + عکس

سوابق

تسورتسومیا قهرمان کشتی گرجستان یک مدال طلای جهان ۲۰۱۹، ۲ مدال نقره جهان در سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و برنز جهان ۲۰۲۱ در رده بزرگسالان را در ویترین افتخارات خود داشت. او همچنین مدال های طلای جوانان و امیدهای جهان را نیز در کارنامه داشت. او در این رقابت ها مقابل پویا دادمرز فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم ایران با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد.او همچنین مدال‌های طلای جوانان و امید‌های جهان را نیز در کارنامه داشت. این کشتی گیر در رده دوم رنکینگ برترین فرنگی کاران جهان در وزن ۵۵ کیلوگرم قرار داشت.

عناوین کسب شده

قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸

تسورتسومیا در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸ بوداپست حاضر بود که در مسابقه‌های اول تا سوم مسلم نادری خادم از ایران، واسیلی توپویف از روسیه و سارگیس خاچاتریان از برزیل را شکست داد اما در نیمه نهایی به الدانیز عزیزلی از آذربایجان باخت و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در دیدار رده‌بندی کااو لیگو از چین را شکست داد و مدال برنز وزن ۵۵ کیلوگرم را بدست آورد.

قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۹

تسورتسومیا در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۹ نورسلطان حاضر بود که کااو لیگو از چین، ویتالی کابالوئف از روسیه و شوتا اوگاوا از ژاپن را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال خورلان ژاکانشا از قزاقستان را شکست داد و مدال طلا وزن ۵۵ کیلوگرم را بدست آورد.

قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۱

تسورتسومیا در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۱ اسلو شرکت کرد، او در مسابقه اول به امین صفرشایف از روسیه باخت و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، به دیدار شانس مجدد رفت. او در مرحله شانس مجدد خورلان ژاکانشا از قزاقستان را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید. وی در این دیدار نورایر هاخویان از ارمنستان را شکست داد و مدال برنز را بدست آورد.

قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۲

تسورتسومیا در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۲ بلگراد شرکت کرد، او در این مسابقات مصطفی القادی از اردن، جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان و آمانگالی بکبولاتوف از قزاقستان را شکست داد و به فینال رسید. وی در دیدار نهایی به الدانیز عزیزلی از آذربایجان باخت و به مدال نقره رسید.

قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۳

تسورتسومیا در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۳ بلگراد شرکت کرد، او در این مسابقات محمد یاسین دریدی از الجزایر، آرتیوم دلیانو از مولداوی و جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان را شکست داد و به فینال رسید. وی در دیدار نهایی به الدانیز عزیزلی از آذربایجان باخت و به مدال نقره رسید.

منبع: ویکی پدیا

source

توسط salamathyper.ir