پیراهن مجلسی مخمل ۱۴۰۳ : پیراهن مخمل یکی از یک ترین و لاکچری ترین لباس ها است و در میان خانم بسیار محبوب است . در ادامه همراه حرف تازه باشید تا مدل ها و راهنمای خرید را بدانید و بخوانید. همراه ما باشید.

پیراهن مجلسی مخمل

مدل های جدید و شیک پیراهن مجلسی مخمل ۱۴۰۳ + راهنمای خرید لباس مخمل

پارچه مخمل که پارچه مخصوص دوخت لباس های مجلسی به شمار می آید، بسیار ظریف و لطیف است. با اینکه این پارچه از جنس مخمل تشکیل شده، اما کاملا خنک و نازک می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این پارچه حالت کشسانی آن است که باعث می شود لباس های جذب را به راحتی بدوزید.

پیراهن مخمل

ایستایی لخت و ریزش دار نیز از دیگر ویژگی های این پارچه محسوب می شود. چروک پذیری کم و اتوپذیری خوب از مزایای پارچه مخمل هستند. حرف تازه پیشنهاد می دهد تنها در زمان اتوکشی این پارچه توجه کنید که با یک لایه پارچه محافظ پنبه ای اتوکشی را انجام دهید؛ درجه اتو را نیز در دمای متوسط تنظیم کنید.

مدل های لباس مجلسی مخمل

برای خرید لباس مخمل بهتر است حتما رنگ های تیره خریداری کنید شاید بپرسید چرا؟ باید بگویم جنس پارچه مخمل ناخوداگاه انسارا چاق تر نشان می دهد و خب اگر وزن شما زیاد است حتما رنگ های تیره مانند مشکی،بادمجانی،قهوه ایی و… خریداری کنید و اگر لاغر اندام حتما رنگ های روشن و قرمز را بپوشید تا شیک تر به نظز برسید.

پیراهن مجلسی مخمل کوتاه

قیمت لباس اغلب بر اساس میزان جزئیات روی لباس، نوع پارچه، تزئینات و برند آن تعیین می‌شود. لباس مجلسی زنانه می‌تواند گران باشد. بنابراین بهتر است حتما قبل از خرید بودجه خود را تعیین کنید. اگر لباس مجلسی شما دارای رنگ خنثی و طرحی کلاسیک و با کیفیت باشد قطعا گران تر است.

لباس مجلسی مخمل بلند

انتخاب اکسسوری با لباس مجلسی مخمل

اگر لباس مجلسی دارای جزئیات زیاد باشد، از حداقل اکسسوری‌ها استفاده می‌شود تا ظاهری درهم و برهم نداشته باشید و اگر لباس مجلسی نسبتاً ساده است، می‌توانید آن را با لوازم جانبی جسورانه ست کنید

لباس مجلسی مخمل

نکات خرید پیراهن مخمل

راهنمای خرید لباس مجلسی مخمل

قیمت پیراهن مجلسی مخمل

شیک ترین لباس مجلسی مخمل

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir