فیلم باد همچنان می وزد به کارگردانی سید محسن میرحسینی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و قرار بر این است از شبکه نمایش پخش شود. در ادامه به معرفی اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم باد همچنان می وزد ایرانی همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم سینمایی باد همچنان می وزد محصول ایران و بیوگرافی نقش ها و زمان پخش در مرداد ماه ۱۴۰۳ می پردازیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم باد همچنان می وزد

محمد حاتمی در نقش شاهو، ابراهیم مرادی، فهیمه سلیمانی، سعید نوروزی، احمد سیاه رستمی، شادی امیری، مها مقدم، امیر حسین ربیعی،شهلا حاتمی، علی عباس محمدی، حامد منصوری، حمید قهرمانی، گودرز پشته کشی و نیما صیاد…

بازیگران فیلم باد همچنان می وزد +‌داستان، اسامی و بیوگرافی

توضیحات فیلم

باد همچنان میوزد فیلمی ایرانی در ژانر درام و اجتماعی به کارگردانی سید محسن میرحسینی ساختهٔ کشور ایران در سال ۱۳۹۹ است. “محمد حاتمی ، ابراهیم مرادی ، فهیمه سلیمانی ، سعید نوروزی ، احمد سیاه رستمی ، شادی امیری ، مها مقدم ، امیر حسین ربیعی ، شهلا حاتمی ، علی عباس محمدی ، حامد منصوری ، حمید قهرمانی ، گودرز پشته کشی و نیما صیاد” از جمله بازیگران این فیلم هستند این فیلم به نویسندگی فهیمه سلیمانی، حسین جلیلیان ساخته شده است. سیدمحسن میرحسینی کارگردان مستند داستانی «عینکی خوش قلب» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور را بر عهده داشته است.

بیوگرافی بازیگران فیلم باد همچنان می وزد با عکس جدید

بیوگرافی بازیگران فیلم باد همچنان میوزد (سینمایی) با نقش و عکس  به کارگردانی محسن میرحسینی در سال ۱۳۹۹ به شرح زیر للست:

محمد حاتمی، در نقش شاهو، ابراهیم مرادی، فهیمه سلیمانی، سعید نوروزی، در نعیم احمد سیاه رستمی، شادی امیری، همسر شاهو، مها مقدم، امیر حسین ربیعی،شهلا حاتمی، علی عباس محمدی، حامد منصوری، حمید قهرمانی، گودرز پشته کشی و نیما صیاد… که از بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

بیوگرافی بازیگران فیلم باد همچنان می وزد با عکس جدید

خلاصه داستان

باد همچنان می وزد در ژانر اجتماعی به کارگردانی «محسن میرحسینی» و محصول سال ۹۰ کشور ایران است. این فیلم با نگاهی به زندگی فردی به نام «شاهو» است که کارش قاچاق چای می‌باشد و در دوران دفاع مقدس هیچ نقشی در دفاع از میهن نداشته تا اینکه پس از عملیات مرصاد تعدادی از منافقان، خانواده‌اش را به گروگان می‌گیرند و به شهادت می‌رسانند که این موضوع باعث می‌شود شاهو نیز در پایان جنگ تحمیلی علیه دشمنان بجنگد.

بازیگران فیلم باد همچنان می وزد 1

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «شاهو» است که کارش قاچاق چای می‌باشد و در دوران دفاع مقدس هیچ نقشی در دفاع از میهن نداشته تا اینکه پس از عملیات مرصاد تعدادی از منافقان، خانواده‌اش را به گروگان می‌گیرند و به شهادت می‌رسانند که این موضوع باعث می‌شود شاهو نیز در پایان جنگ تحمیلی علیه دشمنان بجنگد. فیلم «باد همچنان می وزد» در یکی از روستاهای کرمانشاه در حال فیلمبرداری است. ابن فیلم در روزهای سخت کرونایی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در روستاهای زیبای استان کرمانشاه همچنان در مرحله تصویربرداری قرار دارد.

بازیگران فیلم باد همچنان میوزد

عوامل تولید فیلم باد همچنان میوزد

کارگردان : سید محسن میرحسینی
نویسندگان : فهیمه سلیمانی، حسین جلیلیان
مجری طرح: موسسه فیلمسازی ارغنون فیلم
مشاور پروژه: آرش امیری
برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : محمد رحمانیان
مدیر تولید : مسعود علی شاه
مدیر فیلم برداری : هاشم گرامی
صدا بردار :حمید کرمانی
طراح صحنه و لباس : امین سیمین مرام
طراح گریم : زهرا بابایی
منشی صحنه : سحر سجادی
طراح جلوه های ویژه میدانی :
ایمان کرمیان
جانشین تولید: صیاد خالیگران
مدیر تدارکات : مهرداد بابایی
عکاس : رونیا میرحسینی

محمد حاتمی در نقش شاهو

محمد حاتمی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر است. ورودش به عرصه تئاتر از سال ۱۳۵۴ در ۱۵ سالگی از کانون پرورش فکری و نوجوانان آغاز شد و در سال ۵۷ با تئاتر موش و گربه برای اولین بار روی صحنه رفت. اولین تجربه او بعنوان بازیگر سینمایی در سال ۱۳۶۸ با فیلم “گزل” در قامت بازیگر و تهیه کننده کلید خورد، او سپس بعنوان مدیر برنامه، نزدیک به ۱۰ فیلم حضور داشت.

فهیمه سلیمانی

فهیمه سلیمانی

فهیمه سلیمانی در آثاری همچون فیلمهای مینی بوس، باد همچنان می وزد، دویدن در مه، زندگی در دست تعمیر، موقعیت خطرناک یک شهروند و سریال “دردسرهای شیرین” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

سعید نوروزی

بازیگران فیلم باد همچنان می وزد1

سعید نوروزی بازیگر متولد ۶ بهمن ۱۳۷۸ می باشد و در آثاری همچون فیلمهای اتاقک گلی، باد همچنان می وزد، ساندویچ مغز و سریالهای خانواده روشن، جایزه ۱ تا ۷ به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بیوگرافی شادی امیری بازیگر فیلم باد همچنان می وزد

بیوگرافی شادی امیری بازیگر فیلم باد همچنان می وزد

شادی امیری در آثاری همچون درخت گردو و سریال نون جوونی به عنوان بازیگر حضور داشته است. او همچنین در فیلم کوتاه “۱۶:۵۴” و نمایش “انسان نیک”؛ “غرب حقیقی” و نمایشنامه خوانی “کابوس مورچه ها” نیز حضور داشته است.

source

توسط salamathyper.ir