ساعت کار ادارات فردا چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ / تعطیلی ادارات چهارشنبه ۳ مرداد

تعطیلی  ادارات و بانک ها فردا چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ و تغییر در ساعت کاری ادارات در اصفهان، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، قم و زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان و مشهد را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

ساعت کار ادارات فردا چهارشنبه 3 مرداد 1403 / تعطیلی ادارات چهارشنبه 3 مرداد

تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

تعطیلی و ساعت کار ادارات و بانک ها در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا در برخی شهرها و استان ها فردا چهارشنبه ۳ مرداد ماه اعمال میشود به شرح زیر است:

تعطیلی ادارات قم ۳ مرداد ۱۴۰۳

ادارات و بانک‌های قم روزهای چهارشنبه ۳ مرداد ماه و پنج شنبه ۴ مرداد تعطیل شدند

🔹در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان قم در روز سه شنبه ۲مرداد تا ساعت ۱۱ و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۳ و ۴ مرداد تعطیل خواهند بود.

تعطیلی ادارات استان مرکزی پنجشنبه ۴ مرداد

استانداری مرکزی اعلام کرد: در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا دستگاه‌های اجرایی استان روز پنجشنبه ۴ مرداد تعطیل هستند.

🔸شعب منتخب بانک‌ها تا ساعت ۱۱ پنجشنبه فعال خواهند بود

ادارات تهران فردا ۳ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا کنون خبری از تعطیلی ادارات تهران برای روز چهارشنبه سوم مرداد ماه منتشر نشده، در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

در حال بروزرسانی…

هواشناسی

سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار صادر کرده است و تقاضا دارد در مصرف آب مدیریت صورت بگیرد. همچنین بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. طی ‌چهارشنبه (۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

source

توسط salamathyper.ir